Thaliaatjuh schreef:Ik zou dit zeggen tegen hem:
Als jij een ander wijf wil dan ga je toch lekker naar haar?? Ik ben sowieso te goed voor jou, jij gedraagt je als een kind van 13 die zn gulp niet dicht kan houden. Ik zoek wel iemand die knapper en leuker en beter is dan jij hoor, daar lopen er zat van rond..daag!!
en tegen haar:
Zorg de komende tijd maar dat je nergens alleen bent en kijk goed achterom als je ergens bent, want jouw tijd komt nog wel!!![]()
en dan vooral lekker vrijgezel zijn en er op los feesten.... er zijn veeeeeeeeeeeeeeeel leukere lievere jongens op de wereld!!
edit: sowieso, als jij hem dumpt op een overwacht momemt komt ie wel jankend teurgkruipen ahahha
Je moet juist tegen dat meisje zeggen dat hij weer vrij is en dat ze maar veel plezier met hem mag hebben. Als je dat "goed" zegt, zal ze twijfels krijgen waarom ze hem mag hebben
Verder raad ik de ts aan om iets aan haar Nederlands (zowel schrijvven als spreken) te gaan doen. Als je een beetje leuke baan wil en wat wil verdienen, is dat echt wel een vereiste.
Hoeft niet perfect, maar ik vind dit wel erg op 17 jarige leeftijd.
Ik vind het vreemd dat je moeite heb om deze gozer gelijk te dumpen. Kom op zeg, wat een eikel! Wat zou je tegen je vriendin zeggen, als haar vriend haar zo behandeld?