Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:46

Welshcobfan schreef:
1 voordeel van mannen als ze té dronken zijn: dan gebeurt daaronder weinig :=

Niet bij elke man hoor. :D
Ik ken er zat die nog prima presteren met alcohol op.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:46

Welshcobfan schreef:
Verdorie, weer de verkeerde kerel getroffen... die van mij dondert direct in slaap als ie alleen al het bed ziet :+

Hahaha, moet je eens proberen om niet meteen het bed in te kukelen ;) _O- Genoeg tussenstops te bedenken, zowel binnens- als buitenshuis Gratis tip, wat een verrijking van je leven he, dat bokt ;) :D

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 14:48

Polivy schreef:
Welshcobfan schreef:
Verdorie, weer de verkeerde kerel getroffen... die van mij dondert direct in slaap als ie alleen al het bed ziet :+

Hahaha, moet je eens proberen om niet meteen het bed in te kukelen ;) _O- Genoeg tussenstops te bedenken, zowel binnens- als buitenshuis Gratis tip, wat een verrijking van je leven he, dat bokt ;) :D

Ik krijg bedenkingen bij je avatar :P

Polivy

Re: Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:48

Hahaha Marije _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:50

Nou ik vind hem een beetje slap hangen hoor Polivy... :D

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 14:50

Ahh vriendlief wil graag reageren (nadat hij het topic heeft gelezen) maar heeft nog geen 25 paard-gerelateerde berichten!

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:51

Mijn wordt idd ook erg enthousiast na een avondje stappen..het begint al met proberen met mn kleren aan thuis te komen vanaf de stad=P
Maar goed ik daarentegen denk als ik gedronken heb alleen nog maar aan een glaasje water, aspirintje en een warm bedje :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:52

Over dat slaapkledij. Laatst vertelde mijn vriend zijn huisgenoot verbolgen dat mijn vriend het vertikte om een t-shirt aan te doen toen ze met zijn twee in dat éénpersoonsbed lagen. Mijn vriend had alleen zijn boxer aan. En wel samen in hun nakie in de delftse hout zwemmen :D

Over de tussenstops: Mijn vriend zei gister: ik wil altijd met jou vrijen: in de lift, in de auto, op de keukentafel, op het aanrecht. Ik weet alleen niet of ik dat allemaal zie zitten _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:53

mo_van_dijk schreef:
Over de tussenstops: Mijn vriend zei gister: ik wil altijd met jou vrijen: in de lift, in de auto, op de keukentafel, op het aanrecht. Ik weet alleen niet of ik dat allemaal zie zitten _O-

Ah jawel joh, is toch leuk?? Zijn zat leuke dingetjes te bedenken, zeker als het zo warm is als afgelopen weekend! :j

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:54

Suzanne F. schreef:
Welshcobfan schreef:

maar het duurt dan zo lang :O ken je dat,dat je op een gegeven moment dan maar figuurtjes gaat zoeken op het plafond :+

ff terug on topic: ik vertrouw mijn man blind,en andersom(zijn inmiddels 17 jaar samen)
in het begin van deze realtie had ik zoiets waarschijnlijk ook minder prettig gevonden,maar zou er nu werkelijk geen probleem in zien,als hij het maar ff laat weten,achteraf horen waar hij beland is,zou ik niet prettig vinden.

ben vroeger ook wel eens bij een kerel (vriend van toenmalige scharrel) blijven slapen.
stond keurig zijn bed af, sliep zelf op de bank,en heeft zich als een ware gentleman gedragen.

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:54

Je verbiedt het hem niet, maar jullie hebben wel een flinke discussie gehad waarin jij heel duidelijk hebt laten merken dat je het er eigenlijk niet mee eens bent. Voor mijn gevoel komt dat op hetzelfde neer.

Ik vind het nogal vreemd, waarom zou hij niet bij een vriendin / kennisje mogen overnachten. Je vertrouwt hem toch. En als er wel wat gebeurt dan heb je natuurlijk alle reden om boos te worden, maar daar is hier helemaal geen sprake van.

Wat 'mag' je vriend dan allemaal nog meer liever niet van jou? Mag 'ie wel uit met een groep vrouwen, mag 'ie wel op zakenreis met vrouwen, of een weekendje weg met collega's of studiegenoten?

Mijn vader zegt altijd "je moet het kooitje open zetten, want het vogeltje moet blijven zitten omdat 'ie het zelf wil, niet omdat het deurtje dicht is"

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:55

Ja, dat is waar Suzanne. Was een weekend weg met de boot van mijn schoonouders die ik nog nooit gezien heb. Meer hoef ik denk ik niet te zeggen ;)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:55

Ah jawel joh Mo. Overal! Is juist leuk!

En Suzanne, daar is zo wat aan gedaan hoor _O-

Het gaat wel een heel andere kant op zo :D Die vriend gaat zich kapot lachen :D

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:56

Het is niet moeilijk: Ik vind dat hij je vertrouwen misbruikt en dan ook nog gewoon doorgaat met het blijven slapen bij dames terwijl hij weet dat jij er moeite mee hebt, dat hij weinig repect en gevoel toont voor jou. Hij zou toch op zijn minst een beetje aan kunnen passen. En dat wil helemaal niet betekenden dat hij zijn vrijheid kwijt is. Want hee...hij mag toch gewoon stappen zonder jou? Dat is al een hele vrijheid.

Het slapen bij zomaar een meid want krijg niet de indruk dat hij ze echt goed kent of al een goede vriendschap met die meiden had voor jou, het puur doet voor wat anders. En als hij zich zo extreem verdedigt en niet eens de moeite doet om aan jou te denken? Mijn ventje is ook weleens weg van huis een paar dagen. Maar dan krijg ik vaak van ik mis je...wou dat ik alweer thuis was. BIj hem krijg ik de indruk dat jij erachter aankomt.

Nee denk dat ik het wel voor het blok zou zetten of beetje aanpassen en naar huis komen na het stappen of wegwezen. Je bent nog zo jong en geloof me je bent meer waard dan dat.

Tuurlijk snap ik gevoel en twijfel ook wel..heb het ook allemaal meegemaakt. Maar weet nu pas 2,5 jaar samen met mijn huidige vriend van een goede relatie is met sterke gevoelens en vertrouwen. Ik heb nu iemand waar van ik eindelijk weet wat ze bedoelen met een goede sterke relatie hebben.

Dus hee..als hij echt om je geeft komt hij wel terug...en past een beetje aan en anders....next..heel hard..maar laat niet met je sollen..je hebt het gevoel, hij kent jou schiedenis ook dus vind dat hij wel wat terug mag doen voor vertrouwen. Anders had hij er niet aan moeten beginnen als hij nog niet klaar is voor iets serieus..en wetend hoe je er van tevoren tegenover stond. HIj ivnd het wel makkelijk zo want kletst zich er elke keer uit. Zou het ook gewoon zeggen wat het met jou doet als hij ineens een nacht wegblijft enz.. Snapt hij je dan niet...zet voor het blok..en doet even zeer..maar geloof me er komt een leukere voor terug als je eenmaal je eigen zelf kan zijn bij iemand.

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:56

Dan post jij zijn reactie toch gewoon?

Overigens komt het hier ook regelmatig voor dat mijn beste (en vrijgezelle) vriend bij mij blijft slapen (of ik bij hem) zonder dat mijn vriend daar problemen mee heeft. Hij is daar heel makkelijk in. Andersom snap ik je wel heel goed, ik zou het zelf ook niet prettig vinden (ja, heel hypocriet) al zou ik het hem niet verbieden. Hij gaat ook wel eens met zijn ex uit, daar heb ik dan weer geen problemen mee.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:57

ikkemetwikke schreef:
maar het duurt dan zo lang :O ken je dat,dat je op een gegeven moment dan maar figuurtjes gaat zoeken op het plafond :+

_O- Geniaal! *raapt zichzelf op en zet weer op stoel* Dan maar veel standjes wisselen _O-

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 14:57

Anoeska schreef:
Wat 'mag' je vriend dan allemaal nog meer liever niet van jou? Mag 'ie wel uit met een groep vrouwen, mag 'ie wel op zakenreis met vrouwen, of een weekendje weg met collega's of studiegenoten?

Mijn vader zegt altijd "je moet het kooitje open zetten, want het vogeltje moet blijven zitten omdat 'ie het zelf wil, niet omdat het deurtje dicht is"

Hij mag van mij uit met vrouwen, maar hij gaat altijd met zijn (en mijn :(:)) mannen op stap. Hij mag best op zakenreis met vrouwen, maar dit is niet aan de orde bij ons want hij studeert nog en weekendje weg heeft ie wat weken geleden nog gedaan :).

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:58

heb het topic dor gelezen ...
en wat kan een topic van het ene onderwerp naar het andere springen whaha :+ ..

Ff offtopic :P :
Als mijn vriend (goed) heeft gedronken.. Hoef ik echt niet meer van hem te verwachten. Ja dan verwacht hij van mij dat ik om 6 uur 's morgens naar beneden ren om een emmer voor meneer te halen }:0 Maar het is nooit de schuld van het drinken, Altijd van het eten :Y) .. Maar oke dat terzijde..

Nu weer ontopic :P .:
Als jij je vriend daarin niet vertrouwd zou ik er toch maar eens een goed gesprek over hebben. Dat je ben ''beschadigd'' omdat je ex 3x is vreemdgegaan kan ik begrijpen. Mijn eerste liefde is ook goed vreemdgegaan. En daardoor kreeg ik ook bij mijn nieuwe vriend heel erg jarloers gevoel enzo. Die ''relatie'' is ook gestrand. Maar bij mijn huidige vriend (ff slijmen :P : hopelijk de laatste ;) ) Had ik meteen geen gevoel van jaloersheid. Als hij bij iemand anders wil gaan slapen prima ik vertrouw hem. Maar als ik nog bij mijn ex liep had ik knoerdhard nee gezegd. Het is denk ik wel het gevoel wat je vriend/vriendin je meteen geeft.

Maarja mijn vriend weet ook heeeeeeel duidelijk: Hoeveel ik ook om je geef, Als je vreemdgaat kun je gaan.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:00

ikkemetwikke schreef:

Nee, eerlijk gezegd herken ik dat niet hoor.. :D

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 15:02

CalvinM, hij krabbelt terug om dat hij niet vind dat hij zich hoeft te verantwoorden aan jullie :P. Ahh wat is het toch een schatje.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:02

Suzanne F. schreef:
Welshcobfan schreef:

Nog beter zelfs... O:)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 15:03

Adil18 schreef:

:j :D

vuurneon

Marije112 schreef:
CalvinM, hij krabbelt terug om dat hij niet vind dat hij zich hoeft te verantwoorden aan jullie :P. Ahh wat is het toch een schatje.

Goh, wat een verrassing :+

vuurneon

Suzanne F. schreef:
Adil18 schreef:

:j :D

:(

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 15:04

Adil18, dat is ook sneu voor hem :P.