Welshcobfan schreef:1 voordeel van mannen als ze té dronken zijn: dan gebeurt daaronder weinig
Niet bij elke man hoor.

Ik ken er zat die nog prima presteren met alcohol op.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Verdorie, weer de verkeerde kerel getroffen... die van mij dondert direct in slaap als ie alleen al het bed ziet
Polivy schreef:Welshcobfan schreef:Verdorie, weer de verkeerde kerel getroffen... die van mij dondert direct in slaap als ie alleen al het bed ziet
Hahaha, moet je eens proberen om niet meteen het bed in te kukelen![]()
Genoeg tussenstops te bedenken, zowel binnens- als buitenshuis Gratis tip, wat een verrijking van je leven he, dat bokt
![]()
mo_van_dijk schreef:Over de tussenstops: Mijn vriend zei gister: ik wil altijd met jou vrijen: in de lift, in de auto, op de keukentafel, op het aanrecht. Ik weet alleen niet of ik dat allemaal zie zitten
Suzanne F. schreef:Welshcobfan schreef:1 voordeel van mannen als ze té dronken zijn: dan gebeurt daaronder weinig
Niet bij elke man hoor.![]()
Ik ken er zat die nog prima presteren met alcohol op.
Anoeska schreef:Wat 'mag' je vriend dan allemaal nog meer liever niet van jou? Mag 'ie wel uit met een groep vrouwen, mag 'ie wel op zakenreis met vrouwen, of een weekendje weg met collega's of studiegenoten?
Mijn vader zegt altijd "je moet het kooitje open zetten, want het vogeltje moet blijven zitten omdat 'ie het zelf wil, niet omdat het deurtje dicht is"