Wat te doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kladversie

Re: Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 22:24

Ga ik vanaf nu ook maar doen, want het is echt irritant.. Maar ik ben zo bang dat ze boos op me wordt en ze me zwart maakt bij iedereen.. Dan heb ik helemaal geen vrienden meer..

Kladversie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 22:30

Ik ga nu slapen, zie dat jij ook offline bent.. *Gaap*.
Zal morgen (als het lukt, vast wel) vertellen!
Bedankt voor alles!

Liesje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 23:00

nou ik zou dit niet pikken als ik jou was!! je doet zo je best(om meer te leren over paarden, altijd maar met haar mee fietsen enz.) Het slaat toch helemaal nergens op dat ze zo reageerd op je en die tikken vind ik helemaal niet kunnen.

Ik vind net als veel anderen dat je helemaal niet te dik bent of niet knap of dom bent of wat dan ook! je lijkt me een hele lieve meid!! bijna een beetje te lief! omdat je toch nog 5 km. omfietst voor haar. ik vind het jammer dat je niet zo veel zelfvertouwen hebt, ik had toen ik 14 was ook weinig tot geen zelfvertrouwen maar dat ik allemaal goed gekomen!! Lekker doen waar je je zelf goed bij voelt en het komt allemaal goed!

Hou de eer aan je zelf en kom voor je zelf op! succes morgen en ik hoop dat je morgen even laat weten hoe het ging!!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 08:51

Hopelijk is het goed gegaan!
Ik snap je angst wel dat ze gaat stoken bij de andere meiden. Het is dan erg afhankelijk hoe die meiden erop reageren. Zij zullen haar gedrag waarschijnlijk ook wel zien. En Kim weet al dat Anne anders naar jou is gaan gedragen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 19:36

Hoi,
Effe de TS via het account van mijn zus..
Ik zal binnenkort even schrijven hiero.
Bokt heeft waarschijnlijk een foutje gemaakt, want mijn account Kladversie is geblokt, terwijl dit een account van mijn zus is dat ik uitprobeerde.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 19:58

Wat raar? Even een modje een pb sturen.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 09:07

Meid laat je niet zo op de kop zitten door die meid!!!! Kan goed zijn dat ze niet meer zo zin heeft om met jou af te spreken (zo komt het over op mij) SO WHAT!
Negeer haar gewoon meer, trek je eigen plan en blijf gewoon omgaan met de meiden van je vriendinnen groepje, alleen laat je haar wat meer links liggen als ze niet normaal kan doen.
Volgende keer als ze je jou slaat geef je een dikke bons terug en dan zeg jij dat is omdat ik al 100x tegen je gezegd hebt dat ik niet geslagen wil worden. En zou ook voorlopig niet voor haar om gaan fietsen, blijkbaar heeft ze dat ook niet over voor jou.
Je zit nu in een leeftijd waarbij je super onzeker bent over alles en vooral jezelf, maar dan is het juist belangrijk om nu van je af te gaan bijten en niet over je heen te laten lopen. Op de foto zie ik een hele gezonde meid die gewoon waarschijnlijk eerder dan haar vriendinnen vrouwelijke vormen heeft. Moet je juist trots op zijn!
Als zij normaal doet doe jij het ook, maar als zij over jou grenzen heen gaat moet je op je strepen gaan staan. Dat zal ze dan vanzelf wel in gaan zien en dan komt het vanzelf allemaal wel goed.

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 10:55

Je zegt dat je vriendin ook een bokker is?
Dan is het ook niet slim om op bokt een topic over haar te maken. Misschien heeft zij gezorgd dat je geblokt bent.. Just an idea

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 11:13

Hoe gaat het nu sinds gisteren?
Mag ook pb-en als je dat wilt.