En verder vind ik dat je een beetje overdrijft met je reactie
Ik denk dat je ouders wel juist hebben gehandeld. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
AnnebelleVD schreef:Ben ik dan heel toevallig de enige die denkt: jezusmina als hij die pillen WEL had doorverkocht, weet jij veel wat er voor zooi inzit, ligt het broertje/zoontje/vriendje/zusje/dochter van iemand anders in het ziekenhuis met weetikveel wat...
Misschien moet hij daar eens op gewezen worden, dat zijn daden gevolgen hebben
Kinke schreef:AnnebelleVD schreef:Ben ik dan heel toevallig de enige die denkt: jezusmina als hij die pillen WEL had doorverkocht, weet jij veel wat er voor zooi inzit, ligt het broertje/zoontje/vriendje/zusje/dochter van iemand anders in het ziekenhuis met weetikveel wat...
Misschien moet hij daar eens op gewezen worden, dat zijn daden gevolgen hebben
Ben het helemaal eens met je Annebelle. Ik vind het juist vreemd dat iedereen dit allemaal maar 'normaal' vindt. Als dit mijn broer betrof dan had ie ook een probleem met mij
, mag ie wel komen doen voor 50 euro. breezy302 schreef:Ach toen ik 16 was heb ik homeopatische pilletjes verkocht onder het mom van xtc. En ben ik er slecht door geworden? Nee ik heb er later hard om gelachen. Ik vind dat jij wel overdrijft hoor TS. Ik heb zo het vermoeden dat dit het ergste is wat er ooit in jullie gezin is gebeurt.
En als jullie hem het huis uitgooien dan weet ik nu al wat er gebeurt, hij heeft geen werk dus gaat dealen om toch aan geld te komen want een baan krijgt hij niet meer zonder huisadres en dan komt hij al helemaal in de sh*t terecht.
Dat je hem gelijk voor alles wat slecht is hebt uitgemaakt heb je ook zeer tactisch gepakt. Geef mij een grote mond en dan doe ik het lekker nog een keer want een grote mond maakt mij niets uit. Misschien heeft hij ook wel zo'n houding.
Zeg gewoon 1x maar nooit weer en controleer eens in de zoveel tijd even zijn kamer.
Olle schreef:Totaal off topic: Maar ben eigenlijk nogal geschokt hoever het tegenwoordig dus met het dogen van illegale middelen dus alwel niet gaat.
Och dan gebruik je maar eens een pilletje of deal je wat..wordt er afgedaan hier.
Schrik er toch wel een beetje van.
Verder on topic:
@Foutboel: heb je zelf ook al met je broer gesproken hierover? Zegt hij zelf dat hij hier mee door gaat of niet?
MoonChloe schreef:Leuk feitje: een goede dealer gebruikt niet.
Ik vind je reactie wel heeeeel erg heftig eigenlijk. Ik ken zat mensen die dealen. Het gaat goed met hun
MoonChloe schreef:Leuk feitje: een goede dealer gebruikt niet.
Ik vind je reactie wel heeeeel erg heftig eigenlijk. Ik ken zat mensen die dealen. Het gaat goed met hun