Ik heb mijn vader ook zo verloren en weet dus hoe het voelt. Heel veel sterkte en onthoud dat ze nu bij God is. Op een dag zul je met het verlies kunnen omgaan Dikke knuffel en als je wilt praten dan pm me maar. Liefs
Meisje, meisje, wat een ellende, veel sterkte gewenst! Ik weet hoe het voelt, ik heb mijn vader verloren 6 jaar geleden! Tuurlijk denk je nu dat je niet verder kan, maar geloof me, je redt het wel, zei het met veel verdriet en ongeloof! Vaak kom je er sterker uit! Blijf erover praten met iedereen, tot vervelens toe. Gooi het eruit als het even niet gaat, huil lekker....... Het leven gaat door voor jou, al voelt dat anders, jij staat stil en de rest leeft door. Zo gaat dat!
Voor nu alle kracht gewenst, veel sterkte nogmaals!
Liefs.....
haboshof
Geplaatst: 01-06-09 11:02
Wat afschuwelijk! Veel sterkte voor jou en je familie.
En geloof me, het verdriet slijt. Mijn moeder stierf in 2003 , ze is geen dag uit mijn gedachten, maar ik probeer te denken aan de mooie momenten , wennen zal het nooit.
avaluna
Geplaatst: 01-06-09 11:06
Heel veel sterkte met dit zware en plotselinge verlies
Pff, wat een rot verhaal! Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Nikka
Geplaatst: 01-06-09 12:59
Wat een verdriet en een gemis. Gelukkig heb je nog goed afscheid kunnen nemen toen je de deur uit ging. Ik weet wat je voelt, mijn moeder was ook ineens patsboem weg. Je zult het moeilijk gaan krijgen de aankomende tijd maar je zult er doorheen komen. Heel veel sterkte.
Mars
Geplaatst: 01-06-09 13:17
Wat verschrikkelijk om zo je moeder te verliezen, zo plotseling en onverwacht... Heel erg veel sterkte de komende tijd, voor jou en iedereen die je moeder gekend heeft
Gecondoleerd, ik weet hoe je je voelt ik ben 15 jaar geleden ook mijn moeder verloren. Heel veel sterkte.
Ghani
Geplaatst: 01-06-09 19:21
Jeetje mina zeg. Dat is denk ik de angst die bijna iedereen hier heeft. Je bent nog zo jong! Ik ben bijna net zo oud, en ik zou er niet aan moeten denken zeg.
Ik wens je heel erg veel sterke de komende tijd, en ik hoop dat je dit te boven komt.
ow afschuwelyk; gecondoleerd echt heel veel sterkte.
vuurneon
Geplaatst: 01-06-09 19:26
Wat een nachtmerrie! Ik wens je heeeeeel veel sterkte toe. Ik hoop dat je het een plekje kan geven in de loop van de tijd
(in mijn familie komen hartkwalen voor... 4 ooms waren ook ineens weg. Mijn vader kreeg een hartinfarct (ik was alleen met hem), maar was op tijd in het ziekenhuis. Dat was een kwestie van minuten nog, maar ze hebben zijn leven weten te redden.. Mijn ergste nachtmerrie is dat wij wel een keer te laat zijn.... )