Hij wil me veranderen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Waves

Re: Hij wil me veranderen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 00:05

tja, het verhaal heeft natuurlijk twee kanten. Hij gedraagt zich als een hork en je bent zeker niet gek dat je het raar vindt hoe hij met je omgaat. Het ís ook raar.

Aan de andere kant mag jij wel leren je grenzen aan te geven. En dan niet achteraf op bokt maar gelijk op het moment dat hij lomp doet. Als hij zich dan nog niet anders gaat gedragen dan is het gewoon niet de vent voor jou. Een vriend moet je goed laten voelen, je het gevoel geven dat je het meest bijzondere meisje op aarde bent.

Nu lijk je er meer verdriet van te hebben...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 12:59

Nakisha schreef:
Het mailtje zou ik weghalen. Het zijn mooie woorden.. als hij ze meent, zal je dat snel merken.
Het enige wat ik kan zeggen... als jij er nog achter staat, geef hem dan maar een kans om te bewijzen dat hij meent wat hij zegt. Bewijst hij het niet, dan zijn het kennelijk loze woorden...?

Sterkte, allebei!!

Hier sluit ik mij bij aan, alleen heb ik mijn twijfels bij zijn zielige controle dwang, vidn dat niet bepaald normaal. Net wat mn voorgangers zeggen ga lekker leven, met vriendinnen stappen leuke dingen doen en voroal jezelf zijn!