Mijn vriend heeft niet speciaal iets met paarden en heeft zelf ook geen huisdieren, maar hij vindt dieren best geweldig. Hij vindt het ook te gek dat ik een paard heb. Hij begrijpt dat je dieren met respect moet behandelen, dat ze ook gevoel hebben en dat je heel veel om ze kan gaan geven. Hij heeft een hekel aan dierentuinen en als we 'lachen om homevideo's' zitten te kijken snauwt hij mensen af die dieren aan het pesten zijn
.Zelf wil hij heel graag een kat maar hij doet het niet omdat hij fulltime werkt en vrij klein woont. Dat bewonder ik aan hem, dat hij het welzijn van de kat voorop zet! Dat betekent dat we aardig op één lijn liggen wat dat betreft
.Mocht mijn paard ziek worden ofzo dan weet ik zeker dat hij erg begaan zal zijn en mij 1000% zal steunen.
.

Nou ja dat kan. Ik ben altijd met dieren opgevoed en als klein kind altijd op de boerderij van mijn oom en tante rondgelopen.
Laatst is hij mee geweest naar de boerderij vond het in het begin wel wat viezig e.d. totdat we bij de kalfjes kwamen
hij vond het geweldig