Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Welshcobfan schreef:Ezumii: het was dat of zij en haar moeder werden afgeslacht... de man bleef de politie voor. De man had bij haar moeder ingebroken (die woonde in een andere stad...) en haar wakker gemaakt met het mes op de keel met de mededing: als ik je dochter niet levend kan krijgen, dan maar dood.
Die man kwam altijd wel weer binnenGelukkig is het nu over nu ze verhuisd is! Ze kan weer veilig over straat en haar moeder wordt ook niet lastig gevallen meer.
Deze stalker was niet zomaar een stalker... hij was gestoord en zeker in staat om haar te vermoorden. Hij vond haar zelfs toen ze was ondergedoken 200 kilometer verderop!
Dus echte gekken hebben geen open voordeur nodig
En een hond? Die kun je ook snel ombrengen
De ziel.
_Tara_ schreef:Hmmm met die hond weet ik niet zo. Als de inbreker een mes bij zich heeft en de hond bijt heel snel in de arm waarmee de inbreker dat mes vast heeft. Mja als zo'n hond dan in z'n been bijt steekt die vent die hond weer zo neer natuurlijk.

). Die weet wat er in huis bevind en treft ook zeker maatregelen
Dus heeft toch nog een goed einde
ikdoemaarwat schreef:_Tara_ schreef:Hmmm met die hond weet ik niet zo. Als de inbreker een mes bij zich heeft en de hond bijt heel snel in de arm waarmee de inbreker dat mes vast heeft. Mja als zo'n hond dan in z'n been bijt steekt die vent die hond weer zo neer natuurlijk.
klopt als een bus
maar beetje goeie hond grijpt niet naar de kuit
daar zijn kleine keffertjes voor
"mijn ras" is vroeger gebruikt als berenvechter en grijpt linea recta bij gevaar naar de strot van de bedreiger
Al pakken ze meestal alleen de broekspijp en kun je rustig doorlopen met keffer en al
.. Stuur vaak gewoon een van m'n broertjes erop af en mocht er verder niemand thuis zijn, dan heeft diegene pech en wordt de deur lekker niet open gedaan! _Tara_ schreef:Je kunt toch ook wel van die politietrainingen doen met je hond? Dan heb je wel meer zekerheid dat je hond goed handelt.
Kleine keffertjes heb je sowieso vrij weinig aan als er een inbreker komt lijkt me

echt goed te trainen zijn ze dus niet, ze handelen instinctief _Jorien_ schreef:Ik doe nooit de deur open, met als reden dat ik daar gewoon geen zin in heb.. Stuur vaak gewoon een van m'n broertjes erop af en mocht er verder niemand thuis zijn, dan heeft diegene pech en wordt de deur lekker niet open gedaan!
Of ik moet weten dat 't de postbode ofzo is met een pakketje. Mensen die voor mij komen, komen wel achterom.
en als het 's avonds laat is en ik niemand verwacht. Judith_H schreef:Bij ons is het makkelijk.. appartementencomplex, dus voordat je naar binnen kan moet je eerst op het huisnummerknopje drukken.. dan kan ik diegene zien door de video ( hij mij niet) En dan kan ik vragen wat die komt doen enz.. bevalt het me niet kan die wachten tot die een ons weegt, ik doe niet open en hij kan er alleen in als ik op de knop drukt dat die naar boven mag komen!