feest met de treinen door blikseminslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AaronYve

Re: feest met de treinen door blikseminslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:09

Ja dat is een behoorlijk verschil
Gelukkig was het hier mooi weer dus heb lekker in het zonnetje gezeten voor 20 min. :)

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 14:30

Pff, was uiteindelijk om kwart voor elf op m'n werk in plaats van negen uur. Nu gelukkig weer in de trein naar huis. Nog steeds vertragingen en weinig trein verkeer mogelijk bij amersfoort.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:33

nou toen ik eenmaal op utrecht was.... heb ik de hoop opgegeven en school gebeld dat ik maar niet kwam.

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:34

Hou op, schei uit inderdaad :roll: Ik stond om 7.20 op het station vanochtend, om 7.40 kwam er een trein die zo vol zat dat ik er maar niet bij ben gaan staan. Kort daarna een volgende om 7.45 (die normaal om 7.32 moet vertrekken) en vervolgens heb ik een úúr gedaan over het traject Woerden - Gouda, wat normaal gesproken 14 minuten kost... Ongelofelijk, wat een puinhoop... Mijn klas werd gelukkig opgevangen maar er waren 5 andere collega's ook onderweg en die stonden vast met de auto want op de snelweg schijnt het ook drama te zijn geweest :oo

hvjmerlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:38

Vanmorgen was het egt drama vertragingen peron's die vol staan mensen die niet weten waar ze naar toe moeten omdat de treinen niet klopen met die borden die daar hangen zeg maar ging weer lekker vandaag

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:39

quincy123 schreef:
Pff, was uiteindelijk om kwart voor elf op m'n werk in plaats van negen uur. Nu gelukkig weer in de trein naar huis. Nog steeds vertragingen en weinig trein verkeer mogelijk bij amersfoort.

Wat zeiden ze uiteindelijk op je werk toen je aan kwam? :)

SorayaDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:47

Moest vandaag een examen maken in Amsterdam en ik ben er gelukkig nog wel op tijd gekomen. Wel een half uur later dan gepland, maar gelukkig ga ik altijd RUIM op tijd weg ivm stress :D . Was wel heel sneu voor andere examenkandidaten, waren er veel die niet meer werden toegelaten doordat ze meer dan een half uur te laten waren ivm verkeerschaos.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 15:02

zooo het ging vannacht te keer!! Normaal gesproken vind ik onweer rustgevend als ik in mijn bedje lig. Maar ik werd vannacht rond half 5 wakker van een enorme knal :oo Vlak daarna begon het te hagelen en toen ben ik gauw naar mijn ouders gerend. Lekker bij mams in bed :+ k kreeg echt de kriebels. Dacht dat die hagelstenen dwars door mn raam zouden komen. Hopen dat het vannacht rustig blijft %)

Ben wel blij dat ik niet met de trein naar school hoef! Alhoewel de fiets ook niet fijn was, ik ging bijna achteruit :Y)

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 15:06

Grrr, ik heb vakantie en hoefde niet naar mijn werk, ik zou vandaag lekker naar mijn paard gaan, daar ga ik ook altijd heen met het OV. Vanochtend stond ik kant en klaar op het station, rijden er geen treinen :(. Nu is het al iets minder gelukkig maar ze rijden nog niet op tijd.

Ik was sowieso niet echt blij met het onweer van vanacht. Moest gisteravond nog door de stortregen en de donder naar huis én mijn paard stond buiten vanacht, dan kon ik ook maar niet uit mijn hoofd zetten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 15:46

GirlyMelis schreef:
Whaha het was verschrikkelijk! Dacht je dat de onweer voorbij, lag je weer in te dommelen dan begon het weer! Overal liggen bomen en takken en plassen, nog niet buiten geweest ;)?

Jaa inderdaad! Steeds als ik dacht.. yes het waait over, slapen.. werd ik nog geen kwartier later wakker omdat het weer begon. Pff en ineens een hele harde klap vanochtend vroeg, ergens ingeslagen in de buurt denk ik.

M'n moeder is ook thuisgebleven vanwege 't treinverkeer, werkt nu thuis. De enige trein die ging was propvol, conducteur zei dat mensen de volgende beter konden nemen.. maar toen die trein vertrok ewrd er opgeroepen dat er geen volgende kwam omdat het treinverkeer gestaakt werd tussen Hsum en Utrecht, zoiets :+

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:32

Nu ik dit zo lees ben ik geloof ik maar blij dat ik weer ben omgekeerd vanochtend op het station. :Y)
Moet Gouda-Utrecht, was dikke vertraging, treinen uitgevallen etc. En het perron stond stampvol.
Twee projectgenootjes konden ook moeilijk/niet op school komen, dus zijn we maar thuis gaan werken.

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:35

Ik had ook vertraging, maar het viel nog mee.
We zaten maar met z'n 4e in de klas :+

Renza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:52

Gouda-Utrecht was idd drama, had op dat stuk al een uur vertraging, toen in Utrecht net de volgende trein gemist, die daarna reed gewoon niet en die daarna had een half uur vertraging. Dus weer in een veel te volle veel te warme trein met weer ruim een uur vertraging weer terug naar huis gegaan, dus het was allemaal ook nog voor niks :+ .

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:44

Dan heb ik vandaag nog geluk gehad op utrecht-gouda. Had de IC van 7.22 die om ca. 7.35 kwam (neem normaal de 7.37) Was om 8.35 in Utrecht, maar had nog de 8.38 naar Hilversum en was daar 35 minuten later dan normaal. Terug had ik geen vertraging. Wel reed de IC naar Rotterdam niet, de IC naar Den Haag reed gelukkig wel

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:49

oefff gelukkig ben ik vandaag niet naar werk gegaan.. het is laatste tijd heel vaak zo dat als er storingen zijn dat de traject Utrecht-Rotterdam waardeloos is.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 18:14

Ik hoorde op m'n stage een man die er 4 uur over had gedaan om van Duiven naar Amersfoort te komen. :=

Echt rot dat het treinverkeer gelijk plat ligt. :\

quincy123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 19:20

Marchador schreef:
quincy123 schreef:

Wat zeiden ze uiteindelijk op je werk toen je aan kwam? :)

Ze bood haar excuses aan, ze had het namelijk zelf ook niet helemaal lekker met de planning aangezien al haar collega's ook vast zaten in het verkeer, en iedereen die moest werken te laat kwam en zij dus alle telefoontjes op moest nemen :7

Heb s'middags vriendelijk gevraagd of ik wat eerder naar huis mocht omdat het treinverkeer nog steeds niet lekker ging, en dat was geen probleem gelukkig.

GirlyMelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 20:21

Volgens de NS site is alles weer verholpen, ik ben benieuwd of ik morgen normaal naar school kan ;)!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 20:26

Vanochtend heb ik me toch een partij op zitten vreten. Op teletekst en op de site van de NS stond niet dat ik op het trajact wat ik moest reizen vetraging zou hebben. Dus vol goede moed op pad. De eerste trein die ik moest nemen had al 5 minuten vertraging. Maar reed tussendoor erg langzaam of stond stil. Intercity zou ik net kunnen halen. Feest nummer twee die had ook al 5 minuten vertraging wat 10 werden. Op station Breda zou hij 5 minuten vertraging hebben. Dat werden er zeven en uieindelijk heeft hij er 20 minuten over gedaan om naar Tilburg te komen. Normaal zijn dit er misschien net 12. Gevolg dat ik mijn bus op 3 minuten na gemist had en dus een kwartier te laat op mijn werk was :(