Gelukkig was het hier mooi weer dus heb lekker in het zonnetje gezeten voor 20 min.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik stond om 7.20 op het station vanochtend, om 7.40 kwam er een trein die zo vol zat dat ik er maar niet bij ben gaan staan. Kort daarna een volgende om 7.45 (die normaal om 7.32 moet vertrekken) en vervolgens heb ik een úúr gedaan over het traject Woerden - Gouda, wat normaal gesproken 14 minuten kost... Ongelofelijk, wat een puinhoop... Mijn klas werd gelukkig opgevangen maar er waren 5 andere collega's ook onderweg en die stonden vast met de auto want op de snelweg schijnt het ook drama te zijn geweest

. Was wel heel sneu voor andere examenkandidaten, waren er veel die niet meer werden toegelaten doordat ze meer dan een half uur te laten waren ivm verkeerschaos.
Vlak daarna begon het te hagelen en toen ben ik gauw naar mijn ouders gerend. Lekker bij mams in bed
k kreeg echt de kriebels. Dacht dat die hagelstenen dwars door mn raam zouden komen. Hopen dat het vannacht rustig blijft
. Nu is het al iets minder gelukkig maar ze rijden nog niet op tijd.GirlyMelis schreef:Whaha het was verschrikkelijk! Dacht je dat de onweer voorbij, lag je weer in te dommelen dan begon het weer! Overal liggen bomen en takken en plassen, nog niet buiten geweest?

. 
Marchador schreef:quincy123 schreef:Pff, was uiteindelijk om kwart voor elf op m'n werk in plaats van negen uur. Nu gelukkig weer in de trein naar huis. Nog steeds vertragingen en weinig trein verkeer mogelijk bij amersfoort.
Wat zeiden ze uiteindelijk op je werk toen je aan kwam?
!