opisop_shop schreef:Jemig mina, wat ontzettend veel asociale bestuurders hier zeg!
Leuk, dat jullie graag met 40km te hard langs willen sneren en daardoor het leven van anderen risceren, maar daar is de rest uiteraard niet blij mee en ik vind het zeer achterlijk.
nee totaal niet! ik rij overal te hard waar ik door kán rijden... tis echt niet dat ik iemand in ga halen als het niet kan, of over een doorgetrokken streep ofzo.. als er op een weg 60 mag bijv. terwijl dat een 7 km lange weg is (die je 2 x per dag rijdt ong) dan heb je op een gegeven moment zoiets van.. toedeloe.. Maar als ik niet in kan halen of wat dan ook dan hou ik netjes afstand en pas ik mijn snelheid aan.
Volgens mij heb ik me hier neergezet als een of andere achterlijke die op iedere weg over de 100 rijdt
dat is echt niet waar... ik rij wel veel te hard, maar ik ben me er zeker van bewust dat andere daar in gevaar mee kunnen komen.
Verder hou ik me echt heel netjes aan de regels.. je zult me nooit met zelfs één slokje op achter het stuur vinden of door rood zien rijden.