Man neemt foto´s van ons en ons huis en rijdt hard weg...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:09

Ik kan me helemaal voorstellen dat Ylana zich erg ongemakkelijk voelt. ik zou zelf ook het naadje van de kous willen weten als mij zoiets zou gebeuren.

In het beste geval vond deze meneer haar huis mooi en in het slechtste geval.........daar zullen we het maar niet over hebben.

De meneer in kwestie was bekend bij de politie maar ze deden er niks aan. Tja, ik denk dan aan een persoon die erop kickt om foto's van vreemde vrouwen te hebben.
Dat is het eerste wat mij te binnen schiet en ik zou zelf ook niet de fantasie van de dag willen zijn.
Misschien heel onschadelijk maar wel erg vervelend.

Ylana, je zou zijn kentekennummer tussen " en " in kunnen voeren in het google venster, of het merk van zijn auto en bv het woord foto. Wie weet zijn er meer "slachtoffers" van deze man.

Succes

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 18:11

Buiten het feit dat hij dus van mij foto´s nam, nam hij ook foto´s van de dochter van mijn oppas en deze is pas 12. Daar gelden blijkbaar hele andere wetten voor, maar daar ben ik nu nog mee bezig en weet er nog niet het mijne van.

@HBVisser
Ik ga dat eens proberen. Thanks!

MamboBeach

Re: Man neemt foto´s van ons en ons huis en rijdt hard weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:15

Ik vind het juist heel vreemd dat mensen het vreemd vinden dat TS zich druk maakt...
Zeker geen kinderen?
Ik zou me er ook niet lekker bij voelen!

Moet je eens een topic openen maar er dan een paard van maken, dan gaat iedereen gillen!

Misschien word ik te oud voor Bokt! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 18:32

MamboBeach schreef:
Moet je eens een topic openen maar er dan een paard van maken, dan gaat iedereen gillen!

Nou zet het dan maar op een gillen, ik maak om de haverklap foto's van andere dieren niets spannends aan :Y)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 19:02

Als iemand dan op jou af komt lopen rijd je dan ook ineens hard weg?!

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:45

sifra01 schreef:
Ylana schreef:
Ik vind het eigenlijk te gek om los te lopen dat iemand zomaar foto´s van je mag en kan nemen en dat je daar niets tegen kan doen!
Hoe zit dat straks in de zomer?!? Moet ik dan achter elk bosje kijken of daar niet zo´n lijpo ligt die mijn dochtertjes, die zomers heerlijk in hun blote billen in het zwambad zitten, niet op de foto zet?!?
Of moet ik mijn huis en terrein helemaal met schuttingen afzetten? Dat gaat nog al wat worden met 2,5 HA grond.

Tja en hoe zit dat dan met alle celebs die maar te pas en te onpas gefotografeerd worden. Dat vind iedereen wel normaal. Ik zou me niet zo druk maken als dit 1 keer voorgekomen is. Even reeel zijn, wat zou er volgens jou dan aan de hand kunnen zijn? Wat voor iets vreselijks kan die man met een foto van je huis van plan zijn? Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp je ergens wel....maar ik denk dat je niet door moet schieten.

Ook niet - maar dat is het risico van het vak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 20:51

Hoe weet je zeker dat hij foto's heeft genomen, als je hem alleen maar met een fototoestel in zijn hand hebt gezien? Tenminste, dat is wat ik uit het verhaal opmaak, of zit ik nu verkeerd?

Havanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:12

nou ik zou me ook niet prettig voelen als je buitenuit woont en iemand staat gewoon foto's van jou en je kinderen te nemen..
helamaal als de politie dan antwoord geeft van dat de eigenaar bekend is; hoe bekend? en wat gaan ze dr mee doen?

wij wonen in een nieuwbouwwijk en dus rijden en lopen er regelmatig mensen langs die echt gluren en dat is al vervelend dus ik hoop voor je dat dit gewoon met een sisser afloopt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:38

MamboBeach schreef:
Als iemand dan op jou af komt lopen rijd je dan ook ineens hard weg?!

Ligt er aan hoe dit persoon op mij af komt lopen, maar heel bokt staat vol met foto's van derden dus ik snap het probleem niet zo.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 21:51

Nee, ik heb het door dat je het niet begrijpt...

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 18:55

We zijn inmiddels bijna een week verder. Is er nog iets raars gebeurt?

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 19:47

Nee, niets raars gebeurd gelukkig.

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:51

Ylana schreef:

Dat maakt mijn nieuwsgierigheid nog groter. Waarom heeft die man die foto's gemaakt? Begrijp me niet verkeerd maar voor mijn gevoel moet er minimaal iets gebeuren, toch?

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:46

Rhodos schreef:
Ylana schreef:

Dat maakt mijn nieuwsgierigheid nog groter. Waarom heeft die man die foto's gemaakt? Begrijp me niet verkeerd maar voor mijn gevoel moet er minimaal iets gebeuren, toch?

Vind ik ook!

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 21:59

Tsjonge, wees blij dat er niets gebeurt! :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 07:35

Tja, als je in een woonwijk woont zou ik ook mijn schouders ophalen. Ik woon ook afgelegen en laatst was er savonds laat een auto die stapvoets langs reed en net voorbij ons huis stopte. Ik ben er ook op af gelopen, wat moet je daar in het donker? Hij reed ook als een bezetene weg, ook ik had zijn kenteken. Bleek later een botte boer uit de omgeving te zijn, maar als dat niet zo was geweest had het mij ook nog niet zo los gelaten. Je hebt nu eenmaal geen buren niets he? ;)

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 08:01

MamboBeach schreef:

Sterker nog, ik meen me te herrinneren dat er heel wat jaren terug een topic over was, en idd ging toen iedereen gillen. ;)

Ik zou me er ook niet lekker bij voelen ts, hou het allemaal wat beter in de gaten.
En dat het overdreven zou zijn... de politie heeft ons toen met klem gevraagd bij alle verdachte wagens of rare dingen die gebeuren of je erf op rijden, een melding te maken. Het kan net het laatste stukje in een puzzel zijn om een hele inbrekersbende of wat dan ook op te lossen. Hoeft uiteraard niet via 112, maar via mail of via dat 0800 nummer. Dat is dus echt niet overdreven!

Hou het allemaal wat beter in de gaten als normaal, en met name of je diezelfde man nog eens ziet, hoewel ik dat niet verwacht aangezien de politie hem dus waarschijnlijk al aangesproken heeft. Hij zal zich neem ik aan dus wel 2 keer bedenken.