Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
sifra01 schreef:Ylana schreef:Ik vind het eigenlijk te gek om los te lopen dat iemand zomaar foto´s van je mag en kan nemen en dat je daar niets tegen kan doen!
Hoe zit dat straks in de zomer?!? Moet ik dan achter elk bosje kijken of daar niet zo´n lijpo ligt die mijn dochtertjes, die zomers heerlijk in hun blote billen in het zwambad zitten, niet op de foto zet?!?
Of moet ik mijn huis en terrein helemaal met schuttingen afzetten? Dat gaat nog al wat worden met 2,5 HA grond.
Tja en hoe zit dat dan met alle celebs die maar te pas en te onpas gefotografeerd worden. Dat vind iedereen wel normaal. Ik zou me niet zo druk maken als dit 1 keer voorgekomen is. Even reeel zijn, wat zou er volgens jou dan aan de hand kunnen zijn? Wat voor iets vreselijks kan die man met een foto van je huis van plan zijn? Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp je ergens wel....maar ik denk dat je niet door moet schieten.

MamboBeach schreef:Moet je eens een topic openen maar er dan een paard van maken, dan gaat iedereen gillen!