Wanneer zijn jullie gaan samenwonen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judith_H

Re: Wanneer zijn jullie gaan samenwonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:00

Ik ken me vriend nu bijna 4 jaar waarvan we 3,5 jaar een relatie hebben ( tussendoor 6 maanden uit geweest, anders was het nu al 4 jaar geweest!)
en wij smachten ernaar om samen te gaan wonen!!! Zijn echt toe aan "ons" huisje ( wonen nu allebei nog bij onze ouders!!)
We willen eigenlijk al een jaar samen gaan wonen en er waren ook al plannen ..... maarja, door de crisis wordt het gewoon moeilijker ( willen huis kopen) en het feit dat ik zo'n 6 maanden geleden me baan ben kwijtgeraakt helpt ook niet echt mee:(....
Me vriend heeft wel een baan, maar we willen gewoon pas gaan als we allebei een baan hebben en vastigheid hebben zodat we zeker weten dat we lange tijd samen kunnen gaan wonen en we dus ook gewoon de zekerheid hebben dat er financieel ons niks kan tegenhouden.

Verder zien we elkaar 1x door de weeks en verder in het weekend!
Al ben ik nog zo chaggo voordat die komt, zodra die binnenkomt lopen is het meteen lachen en weer vrolijk zijn!
Hij maakt me blij en voel me vertrouwd en super op me gemak bij hem! En ik voel zeker nog wel de kriebels.. niet aldoor, maar ze zijn er nog wel!

Lotje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:44

joyce2 schreef:
Wat een cool verhaal!! Super romantisch ;)

Zijn jullie allemaal nog "met kriebels in de buik" verliefd?
Ik had het daar laatst met mn collega over, ik ben namelijk helemaal gek van mijn vriend, maar niet meer zoals in het begin dat ik de hele tijd vlinders in mn buik had en niet van hem af kon blijven. Ik voel me nu gewoon heel veilig en vertrouwd bij hem, maar kriebelen doet het niet meer en de sex is ook een stuk minder sinds dan in het begin.

Hoe zit dat bij jullie?

Wel herkenbaar, bij mij verschilt het. Soms zie ik hem met iets bezig en dan krijg ik weer de kriebels in mijn buik en kan ik niet van hem afblijven. Maar het is ook wel eens lekker om gewoon in een joggingbroek samen op de bank te hangen zonder elkaar te bespringen en dan dat lekkere veilige en vertrouwde gevoel bij hem hebben. Sex is wel iets minder als in het begin, maar dat hadden we ook niet vol kunnen houden. Zo gauw we elkaar zagen was het raak, en dan is wel iets minder nu!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:52

Lotje: kan me volledig aansluiten bij jou woorden. Hier exact het zelfde.

Maar even on topic:
Wij zijn gaan samenwonen na 4 maanden relatie.
Ik wou het eerst niet omdat ik het te snel vond maar omdat hij hier in de buurt werk kon krijgen na z'n studie en op anderhalf uur met de auto zou wonen was de keuze snel gemaakt.
Vonden het zonde om 2 huizen te huren en toch altijd samen te zijn. En ik zag ook mezelf al poetsen in beide huizen :+ .

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 16:37

haha wel apart om te zien welke onderwerpen er hier ook worden besproken..

Ik merk wel nu we nog bezig zijn met de verbouwing dat het in bed niet echt meer knetterd, maar dan komt meer omdat we dan gewoon pismoe zijn hahaha.. Als we een weekendje ''vrij' hebben ..... :+ }:0 :+ }:0 ..
haha Maar idd zoals veel zeggen de vlindertjes zijn wel grotedeels weg. Maar soms heb ik idd echt als ik hem spreek of zie dat me maag weer als klein meisje in opstand komt }:0 .. Het is idd meer dan lekker de luie box aan, bank op en lekker tegen hem aankruipen (bij mij of zijn thuis dan, huis duurt nog maandje ong :P )

Maar weer ff ontopic.. Vind sommige wel extreem snel gaan samenwonen :o Maarja ik had ook al sleutel van het huis voordat we een jaar bij elkaar liepen.. Maar toch wel leuk om te zien hoe het verhaal bij veel stellen verder gaan ;)

joyce2

Re: Wanneer zijn jullie gaan samenwonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 19:03

Haha, ja dat hadden wij ook, in het begon kon het mij niet vaak genoeg. Dan gingen we soms wel 3x per dag van bil. Nu is het echt een heel stuk minder geworden, 1x per 2 weken ofzo... Maar we zijn 's avonds gewoon super moe van het werken en in het weekend zijn we ook vaak druk, dus dan is het al heerlijk om gewoon lekker samen te knuffelen. We douchen wel bijna elke dag samen!! En toen hij een weekje naar Frankrijk was geweest kon ik ook echt niet meer van hem afblijven, haha.