Wat is het raarste wat je ooit hebt vervoerd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:22

Met de trailer
Een 2 paard trailer
Een paard en een....................................rolstoel :P
Van mijn instructrice
Die is ten val gekomen en heeft haar nek gebroken gehad (hoelang het is gereden weet ik niet)
Maar ze gaat wel elke wedstrijd mee ('t is ook haar pony ;) )

eekhoornerik

Re: Wat is het raarste wat je ooit hebt vervoerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:48

10 kilo cocaine en 30 zakken wiet...

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:52

laetitia schreef:

Dat doe ik je niet na :o

Maripossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:53

Zo'n grote verhuisdoos (niet in elkaar gezet) meenemen op de fiets. :') Was een ramp zeg. :=

ZzzeiN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:28

Een opblaasbare ketschupfles van 2 meter hoog, op de fiets waar we al met zijn 3e opzaten.

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:36

Bij de beenruimte van de passagierskant 2 lammetjes, achterin lag al een baal stro en een zak voer, hahaha.
Toen de 2 lammen een paar weken later teruggingen maar achterin gezet want ze paste niet meer bij de beenruimte :D

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:51

laetitia schreef:

Ik mag hopen dat je bij iets politieachtigs werkt.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:54

Gisteren: een mega LCD scherm die drie keer zo duur is als mn tootje. :')

"geen botsing maken, geen botsing maken, geen botsing maken, geen botsing maken...'' :=

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:55

Oslo_girl schreef:
_O- I'm impressed! Er is altijd baas boven baas!

Haha, jij bent baas boven baas wat mij betreft hoor! Met 7 mensen in een Starlet - toch wel met raampjes open hè? :D

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:56

Mizora schreef:
laetitia schreef:

Ik mag hopen dat je bij iets politieachtigs werkt.

Nee joh, heb nog nooit drugs gesmokkeld! Zou niet durven!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:57

laetitia schreef:

:')

ik heb eens 5 balen hooi in een daihatsu coure vervoerd

haukieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 21:58

Uhmmmm, niet schrikken. Een geamputeerd been. Werk op de OK en jaren geleden moesten we nog zelf deze ledematen naar het Path. Lab. brengen. Wel een beetje luguber, maar ja. Gelukkig niet aan gehouden, haha. Hoe verklaar je zoiets....

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 22:00

ik heb een megagrote digeridoo en een megagrote regenmaker van bamboo een paar duizend kilometer vervoerd door land/zee/lucht als handbagage :=
was een reis van ruim 15 uur, dus aan het eind was ik die dingen spuugzat ( en alle medepasagiers ook denk ik :+ )

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 22:02

Hmm een shetlander achterin een bestelbus :o
Ik reed dan niet maar zat als 14 jarige met de shet achterin...

toch wel bizar en onverantwoord maar goed

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 22:13

Het raarste met de auto is toch wel drie matrassen op het dak, touwtje erover heen en dan twee mensen aan beide kanten vasthouden...Als je dan ook nog bedolven wordt onder andere meubelen en de wind krijgt vat op je matrassen.... Niet heel comfortabel :D

Gekste op de fiets is denk ik met z'n 2en op de fiets, met allebei een enorme backpack en een 'handrugzak'. Weet niet meer hoe we dat klaargespeeld hebben :P

Fantastische dingen komen hier langs!

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 22:16

Een springzadel over mn weekendtas gehangen, zaakje over mn schouder gehangen en zo de trein in :P
En mezelf met de bus, gigantisch stinkend naar bok! :+

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 22:26

Had je fiets laten staan en gaan vliegen joh!

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 06:02

een shetveulen achterin de auto, een lam opgehaald in Zoetermeer met de trein, woonde zelf in Zundert.... Dan krijg je trouwens ook heel wat rare gezichten, ik had hem een luier aangedaan.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 06:23

Wij hadden zo'n oude landrover 109 ex defensie en daar hebben we een keer een shetlander hengst in vervoerd van 80 cm (maar wel echt hengst pff :P ) Beetje onverantwoord ik weet het, ik zat bij hem achterin en mn vader achter 't stuur. Dan rook hij een ander paard ofzo en begon hij enthousiast te hinniken... Je had de mensen moeten zien kijken :D

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 09:04

Karin schreef:
Oslo_girl schreef:
_O- I'm impressed! Er is altijd baas boven baas!

Haha, jij bent baas boven baas wat mij betreft hoor! Met 7 mensen in een Starlet - toch wel met raampjes open hè? :D

Hahaha, herinner me opeens iets uit mijn schoolperiode. Vorig jaar, ons laatste jaar, ,et zijn 8-en in een Ka, 3 voorin, 5 achterin en maar hopen dat de politie niet door barneveld reed :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 09:10

Ik had een keer gratis zaadjes gekregen voor wiet en die gepland, die waren dus best groot geworden en m'n neef wilde ze wel hebben.
Dus wij met wietplanten in de auto daarheen, de hele auto stonk. :+

(We zijn trouwens geen criminele familie ofzo hoor :D , mijn neef heeft ze dood laten gaan. :P )

Lyonesse schreef:
Hmm, mijn vreemdste voorwerp was een longeerzweep in de bus :+ En dat was al niet leuk _O-

Daar had ik bij willen zijn. :')
Hopelijk was de bus niet vet vol. Kom je daar met zo'n vet lang ding binnen zetten. :))

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 09:14

Ik zelf heb geloof ik geen rare dingen vervoerd maar mijn moeder heeft ooit eens 3 zigeuners en een gasstel vervoerd.

We waren op vakantie in Hongarije. We hadden een huis gekocht in een klein dorpje en zaten s'avonds lekker bij elkaar in de tuin toen er ineens aan het hek geroepen werd. Met veel handen en voetenwerk kwamen we erachter dat oma was overleden en dat een van de familieleden een dorp verder het ouderwetse fornuis geerft had. Dat moest er dus op stel en sprong naar toe.
Ach, toen is mijn moeder is onze Toyota Carolla maar meegereden.

Als dank heeft ze een levende gans gekregen, die moesten we maar slachten :D

Hebben we niet gedaan hoor, die is over het hekje naar de buurman gegaan, daar liepen er al een stuk of 20.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 09:30

Hmm een 3 deurs kledingkast, bijzettafeltje, lampen en nog wat zooi in een nissan sunny. We waren bang dat de passagiersdeur onderweg open zou vliegen, want die moesten we met 2 man dichtduwen :+

En verder niet in de auto maar achter de auto. Een 2 paardstrailer + paarden achter een renault 5 _O-
De auto die voor de trailer moest wilde niet starten en we moesten naar les. We konden niet op lopend, want was een jong beest mee die echt niet verkeersmak was. Nou ja, dan maar achter de renault 5. (was 10 minuutjes rijden)
En wonder boven wonder ging het ook nog _O-

Oh en ik heb zelf een keer 2 wildvreemde clowns meegenomen.
Die stonden te liften, bleek 1 of andere actie van een studentenvereniging te zijn.
Ik nam ze mee tot aan werk en mijn collega die een ochtenddienst had gehad, heeft ze nog verder gebracht.
Collega's + andere mensen op het terrein stonden toch heel raar te kijken toen er ineens 2 clowns met gigantische groene groene afro-pruiken+clownspakjes uit mijn auto kwamen zetten _O-

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 10:27

Een konijnenhok dat niet in de auto paste :D :D

De enige oplossing was om het zover mogelijk in de kofferbak te zetten, zelf te rijden en mijn toenmalige vriend er achter te laten lopen om het hok te ondersteunen _O- _O-
Het is al heel lang geleden, maar ik krijg nog steeds de slappe lach als ik er aan denk: ik zo langzaam mogelijk rijden, hij scheldend erachter als ik (echt per ongeluk :o ) toch iets te hard ging.

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 10:38

OP vakantie met een renault espace (ok, grote auto, maar je moet niet overdrijven als die al 12 jaar oud is ;) )
In de auto is er max. plaats voor 7 pers., en dat waren we + een hond + iedereen zijn bagage tussen en op de benen (mijn oma zat in de auto met haar zonnehoed op, omdat er geen plaats meer was :D ) en dan nog 3 valiezen op het dak, met een groot zeil errond (leken wel marrokanen op reis :+ )

Nuja, de auto zat dus ECHT bomvol, er kon geen strohalmpje meer bij, maar door de leeftijd toont die het benzinepeil niet meer zo goed....dus halverwege zijn we opeens stilgevallen, pechdienst gebeld en je moest die man zien kijken, toen er uit die volgeladen auto 7 man en een hond kwam (hij keek echt van 'daar blijft maar volk uitkomen' :(:) )
Conclusie: we waren een 'beetje' overbeladen en dermee dat de benzine sneller op was dan voorzien :(:)