Vraag over een longfoto naakt of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

InezFlip

Re: Vraag over een longfoto naakt of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-09 08:23

Ik lees vanmiddag bij, reageer nu even snel want ik moet zo wer naar school. Er kwam een man naar buiten en het leek net een aap ik dacht ik wil niet door heb geholpen worden!! Gelukkigh kwam toen een vrouw en de plaat was niet zo heel koud. Het viel opzich wel mee maar was niet het leukste. Ik heb ook nog bloed laten prikken, was ook geen pretje...

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 08:44

Niet bang voor zijn joh :)
Ik ben ook zo preuts als t maar kan als t gaat om uitkleden bij iedereen behalve mn vriend ;)
Ik heb tot nu toe 3 x fotos moeten maken. 1 x van mijn rug , 2 x van buik voor mijn darmen.
2 keer heb ik alles uit moeten doen behalve mn boxer/onderbroek, dus trek geen ieniemienie stringetje aan ;) en 1 x had ik een hele leuke jonge meid en daar mocht ik mijn hemdje aan houden, maar geen bh ivm de beugels maar ook broek uit. En dat was allemaal int zelfde ziekenhuis...En iedereen was t verschillend wat ik allemaal aan mocht houden en wat niet.
Maar die mensen kijken niet eens naar je.. Echt niet :)

[edit] Je bent al geweest zie ik ;) [/edit]

Ragebol1977

Re: Vraag over een longfoto naakt of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 09:29

Nou meid, je hebt het achter de rug. Onderzoeken zijn over het algemeen geen pretje. En natuurlijk is het spannend als je zoiets voor de eerste keer moet ondergaan.
Over 10 jaar ben je er veel makkelijker in, echt waar, geloof me.
Ik ben inmiddels 31 en ik trek alles uit voor de dokter als het moet. Maakt me niks meer uit. Volgens mij vinden de artsen het vervelender voor mij dan ik het zelf vind :D .
Tja, als je ziek bent moet je beter worden, daar heb je een dokter voor nodig en onderzoeken. Helaas kunnen die onderzoeken niet altijd gedaan worden met je kleren aan. Het duurt een jaar of 10 maar het went wel.