hihi, jullie zijn echt géweldig hier!! Lach me helemaal suf om sommige dates
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:suuskipje dat is écht erg
listiglistje schreef:crossmonster schreef:Rp is ook voor mij eens maar nooit weer, wat een sukkels zitten ertussen, waar zijn die leuke mannen toch???
Leuke jongens genoeg, maar vaak te jong....Echte leuke mannen zeldzaam of voor de hebbes en niet voor de houwes![]()
Ik ga trouwens deze week een date regelen, heb ik met koninginnenacht opgedaan nr gekregen of ik hem wilde bellen...
Dat is 3 weken geleden maar ik heb het erg druk gehad sindsdien..... lebberlebberlebber![]()
![]()
Ach ja toch maar een kans geven..het is een keer iemand van mijn eigen leeftijd

das veel leuker
listiglistje schreef:Zoenen (als ie leuk is) toch wel op een eerste date????
Ik wel hoor

crossmonster schreef:Ohw ja het meest erge komt nog...
Ik had een date met een gozer, verteld ie halverwege de date dat ie vroeger slecht groeide, en toen hormonen gespoten had gekregen, en daardoor was een bepaald lichaamsdeel heel erg gegroeit.
Gadverdamme wat een sukkel...
EngeltjeS schreef:maar hoeveel date's hebben jullie trouwens gehad, en dan bedoel ik de bokkers met al wat enige ervaring
1,5 jaar geleden, ook een date geregeld voor mezelf. Via een site. Hele leuke jongen op de foto! En erg aardig!
Dus ik vroeg om hem x te bellen, nee dat kon niet etc. Via sms afgesproken daarna. Ik foto mee, van die jongen.
Na 4,5 uur treinreizen! (zijn trein ging nieT? :S ) zag ik hem staan op het perron, (hij had bepaalde jas aan) en ik dacht: ooooh god! nee he?
ik stap uit, stel mezelf voor, en hij trekt zn mond open: *^%$##@$%%^
of te wel, ik kon zijn accent niet verstaan! En hij zag er ook heel anders uit op de foto... Hij zei ook dat ie 1.75 was, nou sorry hoor, maar ik voelde me heel klein naast zijn 2.05!
Ook gaf ie toe dat de foto van zn broer was....
na 10 min. ben ik aan de terugreis begonnendas veel leuker
crossmonster schreef:Ohw ja het meest erge komt nog...
Ik had een date met een gozer, verteld ie halverwege de date dat ie vroeger slecht groeide, en toen hormonen gespoten had gekregen, en daardoor was een bepaald lichaamsdeel heel erg gegroeit.
Gadverdamme wat een sukkel...
oeps, hoezo heel erg zelfverzekerd? _o- crossmonster schreef:Anders ik wel, suuskipje hahahaha geweldig verhaal.
Wellicht hadden we dezelfde?
Ik had namelijk ook een gozer, prachtig haar op de foto's , mooie jongen, irl was ie een scharminkel met vet haar dat veel te lang was, ieuwl .. Hoe heette ie ookalweer oh ja begon met de M, en die van jou??

Ik heb maar geantwoord dat als ik mijn perfecte genen totaal wilde vernachelen, ik hem zou bellen
Jolliegirl schreef:ik zoen niet zomaar met iemand, ben niet van de scharrels hahazo ieder zijn/haar ding he!
het is alweer bijna sluittijd...dan kan ik niet meer genieten van dit topic
(let op, ik was 12, vriendin was 13)
EngeltjeS schreef:wat ook niet kan, maar ja kleine meisjes doen het wel(let op, ik was 12, vriendin was 13)
jongens laten komen naar bepaalde plek (bij ons tegen over was een school, daar spraken we af.) gingen we hem/hun bekijken met verre kijker, was het iets: dan gingen we er naar toe
was het niets: lekker laten staan
hoe banketstaaf? :|
Kimbaie schreef:Gezellig uit en dan op het eind vragen of je geld bij je hebt, aangezien hij geen portemonnaie bij zich heeft.en op het moment dat je zegt dat je geen geld bij je hebt, toch nog even zijn portemonnaie te voorschijn halen

Welshcobfan schreef:Té zenuwachtig zijn.
Mijn date was zooo zenuwachtig dat hij amper iets durfde te vertellen.... was geen succes![]()
Date 2 bleef hij namelijk nog steeds zenuwachtig(ik denk, laat ik die beste jongen nog een kans geven). Hij durfde gewoon helemaal niets te zeggen en bleef alleen maar angstvallig naar de grond staren.
Sociale vaardigheden zijn wel een pré.
)