naar 6 jaar is het ineens over...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 16:14

Ik denk dat het een verstandige keus van hem is, en wie weet wat de tijd brengt...

Probeer komende tijd gewoon lekker je leventje op de rails te krijgen, en ik weet zeker dat er weer fijne vent op je pad komt, en als jij iemand zoekt die je steunt en meegaat naar je therapie, dan wacht je net zo lang tot je díe jongen tegenkomt. Je hebt alle tijd van de wereld en zulke jongens zijn er in overvloed :j

trudel

Re: naar 6 jaar is het ineens over...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 18:35

hoop dat ik ooit een gek tegen kom die helemaal voor mij gaat haha!!
waar vind je die??
kon je ze maar kopen denk ik wel eens...
1tje die je kun programmeren en zelf kunt instellen hoe die moet zijn!!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 19:48

Meid, ik ben 32 en ben nog nooit DE ware tegen gekomen.

De een komt deze heel jong tegen de ander misschien nooit.

Niets in het leven is zeker.

Maar dat betekent niet dat je niet kan genieten van het leven!

Ik heb nog heel erg goed contact met mijn ex (half jaar iets mee gehad maar werkte totaal niet...mede door mijn verlatingsangst.)

Nu hebben we niets meer, maar we zoeken elkaar nog op, en zijn toch nog maatjes van elkaar. Geven elkaar geborgenheid, liefde, een knuffel, een kusje. Meer hoeft het niet te zijn.

En ik geniet van die momenten, dat we elkaar even vasthouden, even knuffelen, even een lieve kus geven, even liefde delen. Ookal hebben we geen relatie.

Je bent nog zo jong, en jij moet eerst zelf sterk en krachtig worden vanuit jezelf. Even niet aan andere jongens denken...denk eerst aan jezelf. Aan hoe JIJ wilt leven, wat JIJ in het leven wilt doen.

Een nieuwe relatie kan nog best even wachten, je moet eerst zelf groeien.

trudel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 17:57

heel erg mooi gezegd laetitia...

moet hem gewoon vergeten en eerst aan mezelf gaan denken ipv hem of andere jongens..

ik ben veel belangrijker!!
mis toch wel iets nu hoor..
heb veel vriendinnen heb ik ineens door maar toch die arm om je heen, de kus, in bed alles en overal wil je hem weer hebben...

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 20:11

Ze zeggen dat los laten een proces is. Dat je er klaar voor moet zijn om diegene los te laten. Maar zolang je daar nog niet klaar voor bent, kun je diegene ook niet los laten. Dan blijft er altijd dat kleine beetje; 'Jamaar wat als...?' Dus lijkt het me logisch om jou pas los te laten als ik er klaar voor ben. Alleen.. Wat als ik daar nooit klaar voor zal zijn? Het lijkt wel alsof ik over alles ga twijfelen. Alles. Ik kan jou gewoon niet laten gaan. Hoe hard ik ook mijn best doe. Jij bent er altijd. Het eerste waar ik aan denk als ik wakker word ben jij. Het laatste waar ik aan denk voor ik ga slapen, ben jij. En dat niet alleen.. Je komt ook in elk gesprek weer boven. In elk gesprek valt jouw naam, hoe ver het onderwerp ook van jou vandaan licht. In elke situatie denk ik het eerst aan jou, aan wat jij zou doen als ik jouw had gebelt. Maar eigenlijk weet ik het andwoord al. Je had niet opgenomen..
En dat ik zo moet denken over jou, dat doet me pijn. Ik weet dat je het moeilijk hebt. Ik weet dat je in de knoop zit, ik weet dat je het zwaar hebt. Maar, schatje, vergeet je asjeblieft niet dat je niet de enige bent? Dacht je dat ik het nu makkelijk had? Nee. Je leeft met me mee, dat weet ik. Je vind het erg voor me. Dat weet ik ook. Je wenst me sterkte, en ik kon je altijd bellen. Maar schatje, wat is het nut.. als jij toch niet gaat opnemen? Als jij zelf zo ontzettend in de knoop zit? Hoe kan jij er voor mij zijn, als je er niet eens voor jezelf kan zijn? En hoe kan ik er voor jou zijn, als ik er niet eens voor mezelf kan zijn? Hoe kan ik jouw hand vast houden en je troosten, als ik zelf diegene ben die getroost moet worden? Ik weet dat je om me geeft, en geloof me.. Ik geef ook om jou. Heel veel zelfs. Maar zoals ik al zij.. Ik moet je los laten. Alleen dan kan ik je weer terug in mijn leven laten als ik daar klaar voor ben. En jij moet mij los laten. Want het heeft geen nut. We kunnen niets voor elkaar betekenen nu..

Citaat van Darkdreamer hier op bokt, mooi stukje!

trudel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 20:35

heel mooi stukje!!

moet echt even slikken nu...