Ik zie wel vaak van die "ik mag je niet"- blikken, en ik probeer altijd zo vriendelijk mogelijk te kijken naar mensen die me zo'n blik geven, daar heb je ze nog het meest mee, als ze het express doen natuurlijk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Equidea schreef:Wij vrouwen hebben een speciale blik die alleen andere vrouwen begrijpen, ook wel bekend als de "ik-mag-je-niet-blik".
Nu krijg ik datsoort blikken dagelijks toegeworpen, de ene blik nog smeriger dan de ander...
Maar waarom in godsnaam? Ik daag (meestal
) niet uit, ik loop er niet mij als miss europa, eerder richting miss boerderij.
Dus mijn conclusie is dat het met iets anders te maken moet hebben, maar wat?
Mede gedupeerden melden graag
Snap der niets van, de andere 2 meiden zijn gewoon normaal en leuk. Maar mw IK-MAG-JOUW-NIET is wel heel gezellig met de mannen...
:D ik weet niet wát ik doe, maar het zal wel verschrikkelijk zijn ofzo, haha, meestal moet ik lachen en zwaai ik even, kunnen ze nooit zo waarderen
. Mijn moeder zegt het ook regelmatig 'kijk eens niet zo arrogant!'. Ik vraag ook of de mensen om me heen het willen zeggen, als ik weer 'DIE' blik trek, maar het blijkt niet veel te helpen...
esmir schreef:haha lache dit!! ja ik ken ze ook, sterker nog, volgens mij trek ik ze aan:D ik weet niet wát ik doe, maar het zal wel verschrikkelijk zijn ofzo, haha, meestal moet ik lachen en zwaai ik even, kunnen ze nooit zo waarderen

.

ikdoemaarwat schreef:Nueve schreef:Ik doe dat altijd onbewust! And I don't like it.
Vriendin van een vriendin van me (jaja) was laatst naar die vriendin van me toegekomen 'Mag Tessa mij niet ofzo? Ze kijkt me altijd zo arrogant/'ik-mag-je-niet' aan!'
Terwijl ik d'r gewoon een toffe meid vind..
Dat heb ik dus ook
Ik schijn een bepaalde blik te hebben waarmee ik iedereen wegjaag
Ik krijg altijd te horen : "jeej toen ik jou voor het eerst zag vond ik je een echte bitch maar nu ik je ken val je reuze mee"
En ik heb zelf echt niks in de gaten
als ik van alles aan het bedenken ben in me hoofd en dan ineens op kijk ofzo, hihi maar de meeste mensen die ik belangrijk vind weten dat van me dusja

VivaLaVida schreef:Als ik iemand zie waar ik een schijthekel aan heb zie je mij ook niet lief lachen hoor
En als ik die blik "zomaar" (zoals vanochtend in de stiltecoupe toen ik 1 woord zei) dan ben ik zo eerlijk om er wat van te zeggen!!
(" wat kijk jij nou? ")