Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
beantsje schreef:SamSter schreef:Dus dan zou ik MIJN spullen moeten opruimen omdat iemand in MIJN kamer in MIJN bed wilt slapen ?!
Nee dat gebeurt niet, En het is nu ook netjes opgebergt maar je kan dr wel zo bij, En bovendien staat heel het idee me niet aan dat een vreemde in mijn kamer slaapt, loopt, zit of wat dan ook.
Een kamer is iets persoonlijks en net al de spulletjes die dr staan de dingen die in mn kastje staan en liggen.
Mn bed prima maar niet in mijn kamer!
Bovendien, Nu zeg jij wel dat het geen moeite is, Maar als dr voor jou een vreemde komt iemand die jij totaal niet kent , laat jij die dan ook zomaar zonder enige twijfel in jou kamer slapen?
We hebben het over iemand die voor de TS helemaal niet bekent is, Als het om me zus zou gaan prima of iemand die ik ook ken en vertrouw maar geen wild vreemde.
Even de vette opmerkingen;
1. Of het gebeurt, bepaal jij niet, maar degene die jouw kamer betaalt. Punt. Het lijkt langzamerhand wel of de kinderen het laatste woord hebben...
2. Inderdaad is de vrouw voor TS niet bekend, maar voor de moeder bekend genoeg om haar uit te nodigen om te blijven slapen. Dat zou voldoende moeten zijn.
AdelineL schreef:beantsje schreef:
Kijk, daar hebben we het punt:
Wie is er eigenlijk uiteindelijk de baas in huis?
Ja als puber kan je hoog springen of laag springen maar van wie is het huis uiteindelijk? Wie betaalt, bepaalt.
Daarbij komt als extra puntje dat TS minderjarig is en de ouder dus sowieso het laatste woord heeft.
Mijn ouders betalen het huis uiteraard.
Maar ze zeggen vaak genoeg het is joun kamer, je bekijkt maar wat je er mee doet.
Mijn moeder komt enkel op mijn kamer om schoon te maken of de was te brengen, en ze zou het ook niet in haar hoofd halen om mijn bed uit te lenen.
Tja ik heb een top moeder.
Overigens ben ik zelf meerderjarig.
AdelineL schreef:Zoiets vraag je als het in mijn ogen is niet eens aan je dochter.
Schoon laken er op en ik vind het prima hoor. AdelineL schreef:Eh pardon KiWiKo, je doet nu wel net of ik een verwend kreng ben die niks voor mijn moeder doet?
Ik ben altijd wel de gene die met mijn zusje de boodschappen doet.
Heb haar net nog geholpen met de tuin, ik help haak vaak genoeg mee in de huishouding etc.
Doe genoeg voor haar, maar ik zou het een hele belediging vinden als ze mij vraagd of ik mij mijn vriend wil slapen omdat er een vreemde vrouw komt slapen.
AdelineL schreef:Eh pardon KiWiKo, je doet nu wel net of ik een verwend kreng ben die niks voor mijn moeder doet?
Heb haar net nog geholpen met de tuin, ik help haak vaak genoeg mee in de huishouding etc.
Doe genoeg voor haar, maar ik zou het een hele belediging vinden als ze mij vraagt of ik mij mijn vriend wil slapen omdat er een vreemde vrouw komt slapen.
AdelineL schreef:Eh pardon KiWiKo, je doet nu wel net of ik een verwend kreng ben die niks voor mijn moeder doet?
Doe genoeg voor haar, maar ik zou het een hele belediging vinden als ze mij vraagt of ik mij mijn vriend wil slapen omdat er een vreemde vrouw komt slapen.
WildWings schreef:AdelineL schreef:Eh pardon KiWiKo, je doet nu wel net of ik een verwend kreng ben die niks voor mijn moeder doet?
Wáárom zou je dat in hemelsnaam een belediging vinden? Echt, ik snap er niets van, vind dat zo ontzettend egoistisch overkomen namelijk... en ongetwijfeld bedoel je het niet zo, dus ik ben benieuwd hoe je het dan bedoeld
KiWiKo schreef:AdelineL schreef:Eh pardon KiWiKo, je doet nu wel net of ik een verwend kreng ben die niks voor mijn moeder doet?
lief je helpt haar in de tuin........ je helpt haar in het huishouden....... is niet bijzonder, is normaal![]()
![]()
hoe oud ben je?
mijn Sanne is 10 en die doet dat ook
AdelineL schreef:Doe genoeg voor haar
KiWiKo schreef:AdelineL schreef:Eh pardon KiWiKo, je doet nu wel net of ik een verwend kreng ben die niks voor mijn moeder doet?
lief je helpt haar in de tuin........ je helpt haar in het huishouden....... is niet bijzonder, is normaal![]()
![]()
hoe oud ben je?
mijn Sanne is 10 en die doet dat ook