Best leuk zeg, lijkt me wel spannend. Net zoals ik vroeger voor ponykamp een mand van te voren alles al verzamelde aan klaar aan het leggen was. Maar gaan jullie dan echt 100 pakken chocomel kopen om die glazen te krijgen?
Davinia_
Geplaatst: 19-05-09 20:02
Bedankt voor die actie van de Makro! Heb zelf geen pas, maar een goede vriendin wel, dus haar maar even smeken of ze voor mij wilt halen
Ik heb ook al verschillende dingen in huis: 1 bestekset 1 elektrische weegschaal voor in de keuken 2 neutrale planken 1 maatbeker 2 eierdopjes ( ga samenwonen vandaar!) Dit alles trouwens voor kerst van me ouders gekregen!
Kreeg wel de tip om pannen nog niet te kopen, sommige pannen kunnen niet op elk gasfornuis! en anders is dat zonde, kan je weer nieuwe pannen kopen. Verder hebben wij hier al een stofzuiger staan die ik kan meenemen, een bed heb ik al en een computer ook al!
Ik ben voor de uitzet al een tijdje eerder begonnen met sparen, en heb ook best veel voor mijn verjaardag gekregen. Kijk ook eens bij de Xenos, misschien niet de allerbeste kwaliteit spullen, maar wel leuke dingentjes voor een leuke prijs!
Ik zou ook nog niet beginnen met koffiezetapparaat en andere aparatuur...vaak zit op die dingen garantie dus zou zonde zijn als tegen die tijd je garantie al voorbij is!
Ik heb nooit aan een uitzet gedaan hoor. Toen ik op mezelf ging ben ik gewoon gaan shoppen en heb ik gekocht wat ik nodig had. Al dat sparen en verzamelen vooraf.... neemt alleen maar plek in en wie weet vind je het niet eens mooi of leuk meer tegen de tijd dat je het huis uitgaat.