Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Margreetje schreef:Shahazai schreef:Ik ben alleen al voorzien van een goddelijk exemplaar dat op mijn prachtige 4-voeter leert rijden op het moment
Ik heb ook zo'n lekker exemplaar en die is ook op mijn paard begonnen, worden ze alleen maar lekkerder van
alleen vind hij "dat strakke broekie" maar niks...
ik vind t wel wat hebben
Lusitana schreef:Ik vind bleekscheten niks, uit welk land ze ook komen, ik ga voor "morenos" (donker getinte), dus cowboys vallen af. Indianen is een ander verhaal.
en een mooie paint met wit hoofd en zwart omlijnde ogen... waar kan ik die bestellen?
.
. Ik herken de mensen hier uit de omgeving ook niet, de paarden wel. Van de meeste weet ik eerlijk gezegt niet eens of er een man of vrouw op zit, paard is toch interessanter, zelfs als het een lelijke knol is
.
). 
marialva schreef:Lusitana schreef:
Zijn naam betekent "engelachtig". Acteur, zanger, model, gemengd bloed, oa indiaans. Razend populair hier, groot geworden door een tienersoap.
Na lid geweest te zijn van een band, nu solo met romantische muziek.
Dit is he le maal mijn type qua uiterlijk. Daar zou ik mijn nek geloof ik wel voor verdraaien als ik die tegenkwam.
nek verdraaien?![]()
men ik zou mn nek willen breken voor deze godelijke aardsengel
![]()
Dat wil niet meteen zeggen dat ik die vent op t paard wil
Maar denk dat ik toch altijd eerst naar het paard kijk en dan naar de ruiter

Misschien ontbloot gespierd bovenlijfje.......
Ik kan er wel even op los fantaseren hoor. Ik heb wel ooit in IJsland met een lekkertje in de hooischuur gelegen
Ohhh, sttt laat maar..........whahahaha