Op maat gemaakte gordijnen...retourneren mogelijk??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Re: Op maat gemaakte gordijnen...retourneren mogelijk??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:15

Ik vind het ook prachtig, maargoed er staat in de voorwaarden dat je ze niet mag terugbrengen. Je went er vast wel aan...

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 10:26

Ik vind ze ook tof en ik zal het advies van Liek_ opvolgen, zij slaat de spijker op zijn kop denk ik :)

BTW, hoe zit het met nou met je TV en kattenmand? Hahaha :D

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 18:16

kynshiri schreef:
normaal mag je retourneren zonder reden, uitgezonderd maatwerk zegt de tweede regel. dus NEE je mag ze niet terugbrengen... beetje logisch ook hoor, sorry... ik verkoop ook kleding en bij mij moet je ook niet aankomen dat je iets wat ik speciaal voor jouw op maat gemaakt heb ineens niet meer moet hebben...

Nou nou je toon mag wel wat vriendelijker hoor, beetje aangebrand?! Ik stel gewoon een vraag :7 . Ik vraag gewoon of het überhaupt mogelijk zou zijn om ze te retourneren...

Maar goed ik vind ze gelukkig wel heel erg mooi, alleen te donker.

Nog een foto van gister:

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-09 18:24

Ja overdag vind ik ze ook erg appart, maar dat geldt ook voor savonds, dan vidn ik ze dus wel heel erg knus ogen.
Ik zou proberen om dr een verfje over te gaan gooien maar wel iom de maker van de gordijnen.
Ik begrijp dus wel wat je dr niet mooi aan vindt...

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-09 18:37

Litterbox schreef:
Ik vind ze ook tof en ik zal het advies van Liek_ opvolgen, zij slaat de spijker op zijn kop denk ik :)

BTW, hoe zit het met nou met je TV en kattenmand? Hahaha :D

die foto is denk ik 2 jaar geleden gemaakt! toen had ik nog een ouderwetse tv en mijn katten! Katten zijn nu op de boerderij en heb nieuwe tv van iemand cadeau gekregen!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 06:21

He, ik snap het even niet. :D Die foto is 2 jaar geleden gemaakt, maar op die foto hangen de gordijnen er ook of ligt het aan mij?

Ik vraag me trouwens af of het donkere door de gordijnen komt, of ook omdat er gewoon weinig lichtinval is (door het balkon er boven oid?)
Je kunt ze natuurlijk ook open schuiven overdag voor meer licht. ;)

Ik blijf er bij dat ik ze echt mooi vind! :j

loveyoutoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 06:42

Nathalie schreef:
He, ik snap het even niet. :D Die foto is 2 jaar geleden gemaakt, maar op die foto hangen de gordijnen er ook of ligt het aan mij?

Op die foto hangen de oude gordijnen, om even het verschil aan te geven :j

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 07:01

Oh echt? Ik dacht dat het dezelfde waren. :o

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-09 17:12

haha nee die zijn echt oud hoor!! Zijn echt een heel stuk lichter dan mijn nieuwe gordijnen!!

Mijn balkon is een loggia (zeg maar een ingebouwd balkon) en dat is inderdaad vrij donker. Al heb ik nu wel heerlijk de zon in mijn kamer staan!

Maar de gordijnen vind ik met de dag mooier hoor!

Bedankt trouwens iedereen voor het meedenken, het informeren en de complimentjes over de gordijnen!

Ik wen er wel aan...al heb ik nog elke dag spijt dat ik toch niet voor die lichtere kleur ben gegaan en naar mijn wijze moeder had geluisterd (die dus blijkbaar toch altijd weer gelijk heeft!!).

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 17:35

Ik vind je gordijnen erg mooi en zeker niet te donker, denk inderdaad dat je er gewoon aan moet wennen. Ik had voorheen alles in lichte tot terracotta-tinten (van 10 jaar terug) en afgelopen jaar de woonkamer helemaal omgetuned met een donker-taupe muur, rest wel lichte muren en antracietgrijze gordijnen. Ze steken ook heel erg af tegen de muren, maar ik (en iedereen die ze gezien heeft) vind het erg mooi.