[Relatie] Hoevaak zijn jullie samen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoevaak samen?

1-2 dagen per week
51 (18%)
3-4 dagen per week
77 (28%)
5-6 dagen per week
41 (15%)
elke dag
103 (37%)

Totaal aantal stemmen: 272

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:21

Ik heb een relatie van 2 maanden, zie hem 6/7 dagen per week :D
En slaapt 3/4 dagen per week bij mij.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 14:31

Ik heb een relatie sinds 21 augustus 2006, we zien elkaar 3-4 dagen per week. Ik heb het gigantisch druk en hij ook. Zou fijn zijn als we elkaar elke dag konden zien, maar hebben toch ieder onze eigen bezigheden en dat is ook belangrijk .

Valeriej

Re: [Relatie] Hoevaak zijn jullie samen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 16:34

Relatie van 3jaar en wij zien elkaar 3-4dagen per week. In de vakantie is dit meestal elke dag ;-)

Mrtien_Belle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:15

Ik en mijn vriend ( ik ben 17 en mijn vriend is 20) zien elkaar zo'n 3 a 4 dagen in de week.
Zowieso vaak eigenlijk alle weekenden, en dan nog 1 a 2 dagen door de weeks. Soms wil het niet lukken door zijn werk, of door mijn werk of iets.. dan is het een dagje minder..
maar werkt perfect zo :)

DefJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:19

Wij wonen samen, 8 jr bij elkaar. We zien elkaar 's avonds en 's nachts en ih weekend wat meer maar nooit de hele dag eigenlijk, omdat ik veel op stal ben :D

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:20

2 jaar samen , we zien elkaar elke dag :D . Vaak wel savonds laat pas dat de een bij de ander komt , beide nogal drukjes!

Felisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:20

Meestal 1 / 2 dagen in de week. Soms is dat erg vervelend, maar wel goed te doen. Ik ben niet zo van die relaties waarbij je elkaar iedere dag moet zien, dat gaat mij meestal na een tijdje vervelen.

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:21

nog net geen maand samen maar wel erg gek opelkaar en ik zie hem zo wie zo elk weekend en soms door de weeks nog even
Laatst bijgewerkt door dennisje op 12-05-09 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:21

Relatie vanaf 1 januari, maar helaas woont hij 3,5 uur reizen van mij af, dus zien we elkaar alleen in de weekenden.. Van vrijdag middag tot zondag middag.. Het gaat goed zo, ook al zou ik hem graag doordeweeks een dagje extra zien :P

DefJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:23

Felisie schreef:
Meestal 1 / 2 dagen in de week. Soms is dat erg vervelend, maar wel goed te doen. Ik ben niet zo van die relaties waarbij je elkaar iedere dag moet zien, dat gaat mij meestal na een tijdje vervelen.

Dan heb jij de juiste nog niet ontmoet :D ik dacht dat nl. ook...

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:23

wij wonen samen en zien elkaar bijna de hele dag door. :D

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:24

Wij wonen samen dus zijn sowieso elke dag samen, en in het weekend doen we ook altijd samen dingen. Vaak naar de kroeg of vrienden of uitgaan. Dus wij doen eigenlijk nooit dingen apart, kan voorkomen dat hij alleen naar een vriend gaat en ik naar een vriendin maar dan zien we elkaar gewoon weer 's avonds.
Wij doen altijd dingen samen omdat we dat zelf willen, en omdat het altijd gezellig is met elkaar! :D
En ook omdat we dezelfde vrienden hebben, allebei mijn zussen zitten sowieso in de vriendengroep.

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:28

Def schreef:
Felisie schreef:

Dan heb jij de juiste nog niet ontmoet :D ik dacht dat nl. ook...

Mee eens :D. Zo dacht ik nl ook, maar nu wil ik hem elkeeee dag graag zien :D

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:30

Ik woon samen , dus iedere dag..
Maar doen lekker ons eigen doen, en door stage en werk zie ik hem eigenlijk amper, we leven een beetje langs elkaar heen.
Nu proberen we dus onze vrije dagen beetje op dezelfde dag te plannen :)

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:31

Van donderdag tot zondag zie ik hem.. :)
Dit omdat hij 130 kilometer verderop woont dan ik!

Miranda06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:35

Ik woon sinds anderhalf jaar samen met me vriend
(hij 38 ik 24) Maar we zijn altijd samen en doen alles samen
hij gaat altijd mee naar de manege

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 17:35

wonen samen. Ik werk kantoortijden van maandag t/m vrijdag. Hij werkt in de horeca. Rond 12 uur van huis en tussen 10 en half 12 weer thuis. Hij meestal op maandag en dinsdag vrij. Dus vanaf half 6 / 6 uur zijn we dan weer samen die twee dagen. De rest dus in bed, niet eens aan de eettafel :) we bellen tussendoor wel vaak even met elkaar.

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:01

Ongeveer 2 uur per dag? Ik ben zes jaar samen, woon ook samen, maar werken allebei full time. Ik kom thuis, we eten samen, maar daarna ga ik naar stal. Rond 22.00 uur weer thuis, maar een later alweer slapen. Dus ondanks dat we samen wonen, zien we elkaar niet zo vaak. Zaterdags doen we altijd leuke dingen samen en probeer ik ook niet naar stal te gaan.

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:05

Ik ben ruim 5 jaar samen met mn vriend en zie hem meestal alleen op vrijdag niet, tenzij ik zaterdags vrij ben.

We zien elkaar eigenlijk alleen maar 'savonds of overdag wanneer we beide tegelijk vrij zijn.

Het weekend zijn we nooit helemaal samen omdat mijn vriend wielrenner is en beide dagen wedstrijden rijdt.

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:07

Ik heb nu 2 maanden met mijn vriend, en zie hem (tot nu toe) 4-5 dagen in de weeg minstens een half uur.
Maar nu gaat hij zijn examenperiode in, en door slechtvallende vakanties/presentaties/toetsweken zie ik heb misschien 6 weken niet... Maar daar vinden we wel een oplossing op, we zijn het liefst zo vaak mogelijk bij elkaar. Dan is 6 weken toch wel erg lang...

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:09

Ik ben nu 2 jaar samen met m'n vriend en zie hem alleen in de weekenden. Dat komt omdat hij in een andere stad studeert dan dat ik woon. Soms ga ik nog wel eens naar hem toe doordeweeks als ik zelf geen school heb.

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 12:14

Moelie schreef:
Wij wonen samen dus zijn sowieso elke dag samen, en in het weekend doen we ook altijd samen dingen. Vaak naar de kroeg of vrienden of uitgaan. Dus wij doen eigenlijk nooit dingen apart, kan voorkomen dat hij alleen naar een vriend gaat en ik naar een vriendin maar dan zien we elkaar gewoon weer 's avonds.
Wij doen altijd dingen samen omdat we dat zelf willen, en omdat het altijd gezellig is met elkaar! :D
En ook omdat we dezelfde vrienden hebben, allebei mijn zussen zitten sowieso in de vriendengroep.

Wij zijn 3 jaar samen en wonen ook samen. Wij hebben ook een gedeelde vriendengroep en als we uitgaan, of iets anders leuks doen zijn we dus alsnog vaak samen.
Overdag is meestal in ieder geval een van ons, of beiden niet thuis, dus we zien elkaar vooral s'avonds. s'morgens ben ik vaak al weg voordat hij uit bed komt. Soms ga ik een avondje alleen met de meiden weg of hij met de jongens. Als we samen thuis zijn doen we wel een groot deel van de tijd onze eigen dingen, bijvoorbeeld hij computerspelletjes spelen en ik ondertussen tv kijken en lezen ofzo. Toch wel erg gezellig om dan iemand te hebben om tegen te praten. We zijn dus wel vaak samen, maar ook niet ongezond veel met elkaar bezig en van elkaar afhankelijk. Ik heb een aantal vrienden die zowat 24 uur per dag aan elkaar geplakt zijn, dat zou ik nou ook weer niet willen, echt vreselijk irritant.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 16:17

Wij wonen op dit moment een roteind uit elkaar maar toch kregen we het voor elkaar een lange periode elke dag bij elkaar te zijn. Dan sliepen we bij mij en dan weer bij hem. Uiteindelijk kregen we het toch wat drukker en zagen wij elkaar minder. Dat zal binnenkort veranderen omdat wij gaan samenwonen.

Naast liefde is er ook een hele goede vriendschap en dat maakt het voor mij zo dragelijk om 5-6 dagen bij hem te zijn.
Ik vind het heerlijk, maar met minder kan ik natuurlijk ook wel leven. Zo lang je niet samenwoont natuurlijk ;)

Ik doe vaak nog wel dingen alleen zoals lekker slenteren door de stad bijvoorbeeld. Zo zijn er nog wel meer bestedingen in mijn eentje. Uitgaan meestal samen.

Wallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 16:21

ik zie me vriend 4 maanden helemaal niet ;) (is uitgezonden) maar als hij terug is komt daar zeker verandering in ;) dat is althans wel de bedoeling :P

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 16:42

Ik ben 17 en mijn vriend is 22. We wonen beide nog thuis. We zijn meestal van vrijdagavond tot zondagmiddag bij elkaar. Ik werk vrijdag tot 10, daarna slaap ik bij hem en zaterdag slapen we of bij hem of bij mij. Vaak zien we elkaar ook nog 1 avond door de week (bijvoorbeeld woensdagavond) maar van juni tot november gaat hij stagelopen in Den Helder en dan zie ik hem alleen zaterdag en zondag.