Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

xEline schreef:@ Als jij dat anders vindt heb ik 1 vraag voor je: Wat wil jij nog met die vriendin?
Dat weet ik dus ook niet want het was wel de gene die altijd met me mee ging paardrijden mee uit gaan schoolwerk maken.
Verveel me wel een beetje nu hoor, maargoed zij vraagt steeds om te praten en dan vind ik dat goed en dan gaat ze het mij verwijten dat zij met hem gaat omdat zij had gezegt dat ik het niet uit moest maken.

Jildau schreef:Ik vind de reacties best wel raar. Jullie zouden het dus allemaal prima vinden als je vriendin met je ex ervandoor gaat, direct nadat het uit is tussen jullie? Kan ik me niet voorstellen.
En wat maakt het uit dat zij het uitgemaakt heeft? Dat betekend nog niet dat ze het leuk vond om het uit te maken en dat ze het leuk vind om toe te kijken hoe haar vriendin hem direct neemt toch?
TS; Ik zou je eens goed gaan afvragen of dit wel een beste vriendin is.

NoaC schreef:breezy302 schreef:Wij hebben hier de ongeschreven regel om nooit wat met de vriend/ex van je vriendinnen te doen. Ook al hebben ze maar een weekje wat gehad dat doen wij gewoon niet.
Nou, inderdaad.
Hoeft mijn beste vriendin me ook niet te flikken....kan ik niet waarderen.
Marchador schreef:Waarom zou ik het niet prima vinden en dan spreek ik nu alleen voor mezelf hoor
Net als wat Kiwiko zegt, hij is vrij.. en vrij is vrij en niet 'van' of horend bij iemand.
Mijn ex had ook vrijwel direct nadat onze relatie over was een ander meisje.. en ik had ook vrijwel direct daarna iemand anders leren kennen. Tja, zo is het leven.. helaas kun je sommige dingen niet plannen
Jildau schreef:Ik vind ook niet dat ze hem tegen moet houden, maar ik vind het van die vriendin gewoon erg onrespectvol. Er gewoon direct mee vandoor gaan en dan ook nog liegen. Jullie beweren dus bijna allemaal dat je dat prima zou vinden? Dat je beste vriendin direct je ex inneemt? Ik ben het volledig eens met Oester!

en wat maakt het uit of het een jaar is of 4 maanden... dat maakttoch niet uit... verliefd zijn kan heel intens zijn.