Dit jaar vond ik het spontane applaus van het publiek, na de zin van Cohen over dat we dit jaar extra blij waren dat Hare Majesteit er vandaag was, een onwijs mooi moment
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wildgirl schreef:@flosje, het heeft niets met kunnen opbrengen te maken, het is het idee erachter.

En het moet heel heftig zijn geweest.
Doe altijd graag die 2 minuten stilte, vind het gewoon een teken dat we dit zullen blijven onthouden en dat niet zomaar alles wat in de oorlog gebeurd is zomaar vergeten wordt. Dus volgend jaar wel gewoon weer, desnoods ga ik dan de bios even uit als ik daar dan weer toevallig ben.
detour schreef:Vorig jaar zijn we in Putten geweest ivm de razzia , mijn stiefmams en haar ouders, broertjes en zusjes hebben heel moeilijke tijden gehad in de oorlog. Er werd helaas weinig mee gedaan terwijl er meer dan 600 mannen zijn gedeporteerd..En het moet heel heftig zijn geweest.
Het publiek was qua leeftijd trouwens heel variabel in Amsterdam, vond dat een positieve ontdekking.
Het is met ons maffe mensenvolk niet zo vanzelfsprekend dat er vrijheid is of vrede..![]()
Prima als ook jongelui daar over nadenken...