ik heb vanmiddag pasta in hartjes vorm gekocht en nog iets anders
Vera_noes
Geplaatst: 04-05-09 18:34
Een electrische blikopener en een doosje bonbons
MRIIIS
Geplaatst: 04-05-09 18:36
Een MP3-speler/iPod
SRG
Geplaatst: 04-05-09 18:41
Lekker helemaal nix! Mijn moeder krijgt het hele jaar door cadeautjes, gewoon als ik ergens iets zie en erbij denk " dat vind ze leuk" Ik vind niet dat ik 1 dag per jaar lief moet zijn voor mn moeder... dat doe ik liever heel het jaar door! En dat ik dr waardeer, dat weet ze heus wel!
Davinia_
Geplaatst: 04-05-09 18:45
Ik duik morgen eventjes de stad in voor ideetjes.. Ze wilde graag plantjes of een rode lamp. Ik weet dat ze ook al lang zoekt naar een leuke rode tas of een gouden ketting. En ze houdt ook heel erg van allerlei douchespulletjes.
Helemaal niets! Ik vind het persoonlijk een dag voor de commercie en ik vind het leuker om zo eens iets leuks voor haar te doen. Van haar hoeft het ook niet zo. Mijn schoonfamilie is er inmiddels wel aan gewend dat mijn man en ik weinig waarde aan dit soort dagen hechten, gelukkig! Wel is het leuk om zelfgemaakte knutseldingen van mijn dochter te krijgen, dat vind ik wel waardevol!
ik heb mn moeder pas nog een kadotje gegeven, gewoon omdat ik het niet kon laten liggen, van de expo een glazen "fotolijst" met tekst erop hoeveel ik haar waardeer, ze moest huilen dus ze was er erg blij mee, een aanrader dus
vorig jaar heeft ze voor 180 euro een tattoo gehad, en dit jaar krijgt ze ontbijt op bed, en ik ga een roomboter cake voor haar maken, ik zoek alleen nog een hartjes cake vorm (groot) iemand enig idee?
Ik heb ook wel eens een tekening gemaakt, zoals we dat deden toen we nog 3 waren. Het poppetje met harken handjes en dan net zo groot als het huisje en de boom ernaast. Inclusief zonnetje met smile! Dat in een lijstje en klaar. Vond ze helemaal geweldig, hangt al 3 jaar op de wc, hihi
Dit jaar toch echt maar eens wat origineels gaan proberen. Ben al bij de TNT aan het snuffelen.
MissBonny
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-09 10:32
Wat een leuke ideeën allemaal zeg, vond die van de fles wijn ook erg leuk met foto erop
Mijn moeder heeft een huistelefoon gekregen, bestaande uit 2 draagbare telefoons. Dit omdat onze oude huistel aardig kapot was en ze daar vaak over liep te klagen als ze belde