Kijken of er een kwartje valt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liezel1 schreef:Ik ben érg benieuwd naar de uitleg van deze mensen....
Hoop voor je dat ze snel terug komen... Zo te zien zijn ze een dagje gaan fietsen.
Als ik jou was, zou ik morgen naar de dichtsbijzijnde bouwmarkt rijden een paar bordjes met "EIGEN WEG" en "VERBODEN TOEGANG" gaan halen en die op een paal spijkeren bij je oprit.
Liezel1 schreef:Ik ben érg benieuwd naar de uitleg van deze mensen....
Hoop voor je dat ze snel terug komen... Zo te zien zijn ze een dagje gaan fietsen.
Als ik jou was, zou ik morgen naar de dichtsbijzijnde bouwmarkt rijden een paar bordjes met "EIGEN WEG" en "VERBODEN TOEGANG" gaan halen en die op een paal spijkeren bij je oprit.
Nouks schreef:Liezel1 schreef:Ik ben érg benieuwd naar de uitleg van deze mensen....
Tis koopzondag
jori_X schreef:Nouks schreef:Ik zou dus echt als ze straks aan de deur staan om te informeren van wie die jeep is een reactie geven als "Och jee, is er zómaar iemand zo brutaal geweest zijn of haar jeep op MIJN erf te parkeren?"
Hahaha die is wel goed ja
Nouks schreef:Ik zou dus echt als ze straks aan de deur staan om te informeren van wie die jeep is een reactie geven als "Och jee, is er zómaar iemand zo brutaal geweest zijn of haar jeep op MIJN erf te parkeren?"
kazary schreef:Kun je deze niet met de juiste gegevens photoshoppen?
Geen parkeer vergunning lijkt me wel een goede omschrijving
http://egbert.kingmanet.nl/wp-content/u ... 110307.jpg