Verliefd op beste vriend.. wat te doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:15

Oh wat spannend haha.

Heel veel succes en we hopen allemaal op een goede afloop.

fvdhaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:17

Je studeert communicatie , dit is dus communiceren 8-)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 13:18

Spannend, donderdag gaan we het verlossende antwoord horen?

Als je het echt niet durft te zeggen, zo letterlijk, wat best begrijpelijk is ;) . Moet je het misschien wat meer met lichaamstaal duidelijk maken. Even kijken hoe hij reageert bij lichaamscontact enzo. Succes, ik hoop op leuk nieuws ;)

1Boefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 14:58

Begin er niet aan! Ik heb er door mijn beste vriend verloren!! Ik ben namelijk getrouwd en was verliefd op hem geworden. Niet zomaar hoor, toen ik hem 10 jaar geleden leerde kennen had hij een vriendin en ik had zijn 'beste' vriend als 'scharrel'. Ik werd op een misselijke wijze gedumpt en hij heeft me toen opgevangen. Uiteindelijk kwam ik mijn huidige ventje tegen. Toen werd mijn vriend vrijgezel, had soms een korte relatie en ik heb hem heel veel gesteund. We zijn toen ontzettend close geworden en heb ik gezegd wat ik voor hem voelde. :o
Uiteindelijk bleek dat hij er hetzelfde over dacht. Hij wilde samen met mij leven. Ik heb hem afgewezen ondanks mijn gevoelens, want verliefdheid is toch echt tijdelijk en liefde maakt blind. Hij wou vrienden blijven (ik ook) maar hij ging steeds minder van zich laten horen. Nu heb ik het contact verbroken.
Maar moest het wel werken tussen jullie 2, suc6!

tamoreliefje

Re: Verliefd op beste vriend.. wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:04

Hoe zit het ermee, heb je hem gesproken vandaag?

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:14

Heel veel succes vanavond!

Ga dr voor.

Hinata

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:24

Heel veel succes! Ben echt benieuwd!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:28

We willen vanavond/vannacht/morgenochtend na het beschuitje op bed wel even een update natuurlijk he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 19:39

Een jongen uit mijn klas is ook op mij verlieft, achter me aan lopen enzo :+
en iedereen zegt ook van, volgens mij is hij op je verlieft..
maar hij is nog steeds aardig en ik zie hem wel nog als een vriend

Silly_Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:44

Jeetje het is al avond en ik vraag me af... heeft ze al met m gepraat????

We willen het weten!!!

Dwyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:47

Die zijn vast nog wat aan het drinken ;)
Heb het zelf ook meegemaakt dat mijn beste vriend verliefd op me werd, man wat heb ik daar moeite mee gehad. Ook tijdje ruzie gehad daardoor en hem ontweken omdat ik niet wist hoe ik er mee om moest gaan. Plus dat hij het op een **moment vertelde, vlak voordat we met groep vrienden op vakantie gingen. Gelukkig was het na verloop van tijd over en kon ik me er ook bij neerleggen en zijn we nu nog steeds goede vrienden.

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:48

ik heb het hele topic even doorgelezen en ik wilde je alsnog even heel veel succes wensen!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:55

Veel succes. Overigens ben ik uiteindelijk met mijn beste vriend getrouwd.

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 20:58

Ben heel benieuwd :)

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 21:00

Ik ben inmiddels alweer 9 jaar samen/getrouwd met mijn beste vriend die ik al 18 jaar ken :)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 21:41

ik ben stille meelezer, en ben nu wel erg benieuwd hoor, spannend!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:05

Ik bn ook een stille meelezer

Hoe ging het vanavond :) ?

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:06

Aaaaah ik ben ook benieuwd ! Wel ons op de hoogte houden he :)

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:13

oeh ik ben benieuwd :)

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:13

Ik ben ook een stille meelezer.
Maar wat spannend zeg, ben erg benieuwd!

silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-09 22:16

Hi allemaal!!

Nou jullie leven wel goed met me mee zeg! ;) Maar ik heb hem inderdaad gesproken vanavond. We zouden even een uurtje na het werk wat gaan drinken.. maar dat werd dus gelijk de hele avond haha! :P

Maar het was heel erg gezellig. We hebben veel gepraat. Natuurlijk ben ik ook zo'n beetje over het onderwerp begonnen.. Maar ik heb het heel subtiel aangepakt. Ik ben er meer een beetje luchtig op ingegaan over hoe hij denkt over een relatie met je beste vriend(in). En toen begon ik over onze situatie. Daar kwam eigenlijk wel een beetje uit naar voren dat hij het zo bijzonder vind wat wij hebben samen.. en dat hij dat nooit op het spel zou willen zetten met een relatie.. en we hebben er toen nog een tijd over gepraat en eigenlijk merkte ik wel dat ik het daarmee eens was. Hij vind me heel erg leuk en hij geeft heel veel om me, maar hij vind de vriendschap gewoon heel belangrijk. Ik was ook eigenlijk helemaal niet teleurgesteld. Ik heb natuurlijk niet zo letterlijk gezegd dat ik hem meer dan leuk vond enzo.. maar ik heb op deze manier wel mijn antwoord gekregen en daar ben ik zo blij mee! Ik weet nu gewoon hoe het ervoor staat en ik heb er wel vrede mee. Ik wil hem gewoon absoluut als vriend niet kwijt. En zoals het nu gaat, gaat het prima. We zijn elkaar nooit zat en we kunnen altijd bij elkaar terecht. En wie weet wat de toekomst brengt.. ik kan er in ieder geval wel tevreden mee zijn. Het is voor mij gewoon al een hele opluchting! :D

En? Vinden jullie dat ik het een beetje goed heb aangepakt? ;)

Bedankt allemaal voor jullie steun! :)

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:19

hey ik ben een stille meelezer .. ik vind het op een of andere manier wel spijtig dat het niets is geworden maar toch is het nu ook fijn voor jou dat je het helemaal kan accepteren

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:20

Ik vind dat je het super hebt aangepakt :D
Je hebt er vrede mee, hij ook, niemand is afgeschrikt en niks is kapot. En een relatie kan er altijd nog van komen, wanneer jullie uiteindelijk toch meer zouden willen. Klinkt helemaal goed zo! Alleen jammer dat we nu juicy stories mislopen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:23

En nu maar hopen dat ie nooit leest op bokt haha!! Hoe weet je trouwens dat hij meende wat hij zei, en niet dat hij dat zei omdat hij denkt dat jij hem alleen als vriend ziet (volg je me nog??)

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 22:26

Ja het klinkt alsof je een gezellige avond hebt gehad, en je hebt duidelijkheid. Lijkt me niets mis mee toch?

Het klinkt echt zoals het bij mij ook zou gaan als ik het hem zou vertellen (denk ik!). Omdat er vaak al conclusies door anderen worden getrokken, of dat er wordt gevraagd waarom we geen relatie hebben aangezien het zo onwijs goed gaat tussen mij en die vriend. Dan is het antwoord net zoals jou werd gezegd; dat het zo bijzonder is wat er tussen ons is en dat dat absoluut niet verbroken mag worden door een relatie. En daar kan ik me net zoals jij eigenlijk wel bij neerleggen.

Wie weet ooit meid, als het echt zo moet zijn gebeurt het wel ;) .

Ik zelf vind het nu prima zo, en stél dat de liefde er is van beide kanten... Dan hoop ik dat die tot uiting komt wanneer wij allebei een wat stabieler leven hebben, zoals allebei een vast inkomen, leven een beetje op rolletjes... in ieder geval het studentenleven en het thuiswonen voorbij. Denk dat we dan wat nuchterder in het leven staan en reëel naar de situatie kunnen kijken wat betreft de toekomst met ons tweeën :) .