Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Toen ik het ook uitgemaakt had met mn ex begon ie me ook alleen maar te stalken en geile praatjes te hebben over de foon, en maar zat te hijgen...
), door de foon laten terug hijgen en als laatst de hond een blaf laten geven door de foon zodat ie weet dat ie tegen de hond aan zat te geilen
... Toen nooooooooooooooooit meer iets gehoord van hem, geloof dat de boodschap toen goed over gekomen was
__Possie__ schreef:Zo wat een creep zeg pfoe! Het lijkt mijn ex wel met zijn gehijg en geile praatjesToen ik het ook uitgemaakt had met mn ex begon ie me ook alleen maar te stalken en geile praatjes te hebben over de foon, en maar zat te hijgen...
Op een gegeven moment vond ik het na lang genoeg hem genegeerd te hebben tijd worden om gewoon op te nemen en de hond van een goeie vriend van me (die hijgt altijd zo overdreven hard), door de foon laten terug hijgen en als laatst de hond een blaf laten geven door de foon zodat ie weet dat ie tegen de hond aan zat te geilen
... Toen nooooooooooooooooit meer iets gehoord van hem, geloof dat de boodschap toen goed over gekomen was

Er word dan wel niks gezegd, maar hij belt me idd ook 30 x per dag