Tsjikkie schreef:Heel naief, of toch heel erg gek op haar, dat zou ook kunnen.
Ik zeg nu ook dat als mijn vriend vreemd zou gaan dat ik hem het huis uit kick, maar of ik dat ook zou doen als we kinderen zouden hebben? Ik durf daar nu niets over te zeggen. Je zou het ook kunnen zien dat hij juist heel veel om de kinderen geeft en het daarom dus zijn vrouw vergeeft. (maar ofdat zo wijs is, dat weet ik dan weer niet, maar da's ieder voor zich)
Je begeeft je wel in een rot situatie, al wil je je er niet te veel mee bemoeien, waarschijnlijk weet je daarvoor te veel, het zal je toch blijven bezig houden.
Ik vond de tip om leraren en huisarts (politie/wijk-agent ook?) inschakelen wel heel goed. (al gedaan lees ik)
Een verhaal heeft inderdaad twee kanten, maar er bestaan zat mensen waarbij een steekje los zit en zou dan toch wel fijn zijn als deze man iemand heeft om op terug te vallen, neem aan dat voor hem de wereld wel eventjes onder zijn voeten wegzakt als hij zijn dochters en geld kwijt is, blijkt dat zij voor de zoveelste maal er met een andere kerel vandoor is en hij uiteindelijk nog dubbel alimentatie mag gaan betalen ook. En wat alimentatie betalen aangaat vind ik NL soms maar een raar land!
Zou niet weten wat je verder zou kunnen doen.
Belachelijk opmerking zijn hier soms te lezen zeg. Al was hij een ex alcohol verslaafde, heeft hij dan geen recht op een 'normale' vrouw die een relatie 'normaal' wil beeindigen? Verdiend hij het dan om zo behandelt de worden? Volgens mij verdiend niemand dat en ik kan me ook niet voorstellen dat iemand dit zijn man zou kunnen aan doen.
't Is belgië