Seinen jullie bij flitsers?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:05

Hij reed te hard, Hermelijn en wist dat bij aanhouding de boete niet mals zou zijn. Verder had hij de decibelkiller niet in de uitlaat zitten maar in zijn binnenzak....

Hermelijn

Re: Seinen jullie bij flitsers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:06

Nu ja, ik bedoel het niet gemeen, maar ik vind het dan erg asociaal dat ie er gewoon vandoor gaat... als je weet dat je iets strafbaars doet moet je ook je verantwoordelijkheid nemen vind ik... maar goed, dat ben ik :D

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:08

Als ik onder een boete uit kan komen zal ik dat zeker doen O:) Ben geen dief van mijn eigen portemonnee...

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:09

Als je geen dief van je eigen portemonnee zou zijn zou je je gewoon aan de maximumsnelheid houden... die is niet voor niks maximum. Maar goed, dit is wel erg off-topic natuurlijk :D

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:10

Tja, ieder zijn gebrek he ;)
Je bent het toch wel met me eens dat het op veel plekken wel ERG makkelijk vangen is he, daar pakken ze mijn opoe met rollator nog wel op snelheid...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:10

Hm, asociaal vind ik toch wat anders, verder werd er niemand mee benadeeld. En ach, motorrijders zijn soms een apart slag volk... en vinden het niet leuk als ze door dienstkloppertjes op zondagmiddag aan de kant worden gezet voor een paar decibel teveel en een snelheidsovertreding van 10 km. Ik weet niet wat ik in dit geval had gedaan, misschien wel hetzelfde. Verder was de ontsnappingskans gewoon groot, die Honda van ons is veel sneller dan zo'n politiemotor. Ik kan er nog steeds wel om lachen eigenlijk :D

majo8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:11

suleilitha schreef:
Hij reed te hard, Hermelijn en wist dat bij aanhouding de boete niet mals zou zijn. Verder had hij de decibelkiller niet in de uitlaat zitten maar in zijn binnenzak....

Dan heeft hij toch wel geluk had dat zijn kenteken niet opgevraagd is. ;)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:13

Dat vinden automobilistjes ook niet leuk Suleilitha :D

Ik vind het ook wel een goeie actie ;)
Kijk wel eens naar die programma's, wegmisbruikers enzo. Daar rijden wat horken rond, maar die Koos Spee :r met z'n moraliserende praatjes :n

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:13

Ik sein altijd met een handgebaar. Als ze daarvoor een boete willen uitschrijven vecht ik hem ook aan. Ik mag bij mijn weten nog steeds debiel zwaaien naar iedereen die ik tegenkom. :+

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:14

IKbenEllen schreef:
Dat vinden automobilistjes ook niet leuk Suleilitha :D

Ik vind het ook wel een goeie actie ;)
Kijk wel eens naar die programma's, wegmisbruikers enzo. Daar rijden wat horken rond, maar die Koos Spee :r met z'n moraliserende praatjes :n

Ik kan niet anders dan het met je eens zijn maar die André v/d Toor vind ik nog veel erger. :r

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:15

Anne_GTI schreef:
Ik kan niet anders dan het met je eens zijn maar die André v/d Toor vind ik nog veel erger. :r

Ja die is ook VRE-SE-LIJK :D Met zijn scherpe vragen en doordringende blik :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:15

Majo8, kentekenplaat was toendertijd niet zichtbaar boven de pakweg 120 km/h, die hing er met een scharnier achter en ging in horizontale stand bij hogere snelheden :D :D :D
Ik vind Spee en van der Toor beide niet te pruimen, eerlijk gezegd!

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:16

Ik sein niet maar ik flits wel ..... :P ben benieuwd wie er nog "scher is" zo tegen 00:00 uur :+

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:17

Ik snap em :D

Anne_GTI

Uthrick schreef:
Ik sein niet maar ik flits wel ..... :P ben benieuwd wie er nog "scher is" zo tegen 00:00 uur :+

>;) Ga boeven vangen! :+

IKbenEllen

Uthrick schreef:

:+ En dat met een borrel op...

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:18

Anne_GTI schreef:
>;) Ga boeven vangen! :+

Hier sluit ik me volledig bij aan :D

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:20

Gelukkig heb ik al jaren geen opgevoerde brommer meer. :D
Dat waren best spannende tijden. :+

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:20

Uthrick schreef:

Ik, scherp is met een P :))

Ik sein altijd, ben een enorme braverd maar die samenzweerderige sfeer jegens the big bad cops maakt de stouterd in me los :P Gewone armgebaren helpen ook trouwens :)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:21

En ik ben gestopt met over de stoep fietsen, heeft me ook nog ooit geld gekost :+
Dat was de dapperste van het korps ;)

majo8

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:22

suleilitha schreef:
Majo8, kentekenplaat was toendertijd niet zichtbaar boven de pakweg 120 km/h, die hing er met een scharnier achter en ging in horizontale stand bij hogere snelheden :D :D :D
Ik vind Spee en van der Toor beide niet te pruimen, eerlijk gezegd!

Nee dan scheelt het een hoop ja.

En die cursus nu dan die ze je verplicht kunnen stellen bij een aantal serieuze overtredingen. Dat zijn dan 3 dagen doordeweeks kosten 750 euries die je zelf moet betalen en dan natuurlijk de boetes van begane overtredingen en als je niet komt papiertje weg en opnieuw examen doen. Wat vinden jullie daarvan? Ikzelf vind het nog niet eens het zo verkeerd maar dan vind ik wel dat dat alleen mag bij echt zware overtredingen.

Wolkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:23

suleilitha schreef:

Misschien niet heel netjes, maar wel slim bedacht :D

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:24

Uums schreef:
Ik, scherp is met een P :))

Ik had het ook gezien maar wilde er niets van zeggen, als hij/zij met schrijven ook wat lettertjes van kenteken vergeet.... ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:24

Ik vind zo'n cursus prima bij drankrijders, maar voor andere overtredingen behoorlijk van de gekke.
Tja Wolkje, soms moet je wat als je toch even wilt gassen :D

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 22:25

Jullie zijn wel lekker tegenstrijdig bezig, daar hoor ik de een zeggen dat er af en toe iets te hard gereden moet worden voor de doorstroming en aan de andere kant gaan jullie er voor zorgen dat die stroming minder wordt omdat mensen op jullie seinen reageren met gas loslaten of zelfs remmen :P ;) :+