hele hoge energierekening

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 15:43

ik bij nuon...
zo das ook wat zeg van je vriendin :(

Retlaw

Re: hele hoge energierekening

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 16:11

dat is wel heel raar dat je ineens zoveel moet betalen, meer dan anders

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 01:12

odetteke schreef:
poes schreef:
Ik heb eigenlijk ook ieder jaar het vermoeden dat het gewoon niet kan... ik kan het wel niet zo nakijken zoals jij, ik zit in een appartement, en hier wordt de energiefactuur gebaseerd op apparaatjes die aan de verwarmingselementen zelf hangen. Maar werkelijk, rotdingen staan zelden op, echt hele dagen aan een stuk gewoon niet in de winter en nu alweer enkele maanden helemaal niet meer. En toch de hoogste rekening van het gebouw, echt zot.

Dat zijn van die ondingen inderdaad! Bij ons meet dat ding dat we in de keuken ook de verwarming gebruiken terwijl dat ding al jaren niet is aangeweest. En in de woonkamer zou de verwarming nooit zijn aangeweest :+

Ben ook overtuigd dat die dingen voor geen meter kloppen :( echt waar volgende winter ga ik al mijn verwarmingen continu opzetten, mss dat dat dan eens een lage rekening geeft :( De onderburen stoken zich de pleuris en betalen minder...

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 07:54

Die kun je gewoon na laten kijken hoor, die dingen :D Het nadeel van die warmtemeters is dat als een radiator langer warm blijft, dat ding vrolijk doortikt.

Ik weet niet of jullie huren of kopen, maar bijv. Ista in Nederland doet onderhoud aan die dingen. Ze gaan wel vaker stuk. Moet je wel wat aan doen hoor, want inderdaad, ze bepalen je gebruik!

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 08:35

Ik ben van Eneco naar Nuon gegaan. Daar hebben ze ons ingeschaald op 59 euro per maand, ja dacht het niet! Dus staat nu op 150 per maand, ook ik betaal liever iets teveel dan dat ik terug moet gaan betalen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:22

XoNo: ze steken elk jaar nieuwtjes dacht ik, ben eigenlijk niet zeker, zie mijn huisbaas ook zelden. Ondingen zijn het.