[LZP]Ik heb een grote mond omdat...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Handtas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 19:35

Hahaha, wat een geweldig verhaal _O- !!
Wij waren laatst in het winkelcentrum in een tussenuur een ijsje aan het eten op een bankje, kwam er een oude man aan die eruit zag alsof hij wou gaan zitten, dus wij gingen (zelfs nog) staan voor hem.
Gromt ie; 'Moeten jullie niet naar school?'
'Nee meneer, wij hebben een tussenuur!'
'Jaaaa, jullie zijn aan het spijbelen zeker! *grom grom* Nemen niks meer serieus.' En een hele tirade over hoe wij onze school niet serieus nemen.
Ja hoor meneer, wij spijbelen. Zal nog eens opstaan voor oude mensen :') .

cooper

Re: [LZP]Ik heb een grote mond omdat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 21:58

Zo liep ik gisteren met mijn vriend over het zebrapad en was er een oude man die bleef doorrijden en me bijna tegen mijn benen reed. Ik sprong op tijd weg, want hij bleef gewoon doorrijden, ook al stond ik in de weg. :+

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 22:11

Ik denk dat sommige ouderen denken, dat de wereld om hun draait ofzo? Dat ze al zo ver zijn ofzo, geen idee..
Maar ik maak het ook wel eens mee, werk in de AH. En laatst was er een klant bij de kassa had iets verkeerd gepakt ofzo, dus collega vraagt of ik wil komen. Terwijl ik net iemand moets gaan overnemen maar okey, dus ze legt uit wat er aan de hand is of ik even nieuwe wil pakken. Dus ik vragen hoe en wat? Heel onduidelijk maar ze moest idegeval onbijtkoek van dat merk. Dus ik haalde dat. Was het niet goed ja en deze is niet goed (schreeuwend) dus ik nou mevrouw dan haalt u het zelf maar. En ben weg gelopen, ik ben zo aardig om het te halen en dan kun je ook wel op een normale manier reageren.

Verder merk ik vaak op het fietspad (met de scooter) dat oudere hun hand niet uitsteken, maar goed dat doen wel meer mensen niet.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 07:16

Haha ach die man schrok gewoon een beetje!

Ik heb zelf ook geen bel op mijn fiets, dus doe altijd netjes een bel na als ik er aan kom.
Dat wordt wel gewaardeert :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:09

Ik gebruik de toeter van super de boer :P Ze vliegen allemaal gelijk een meter opzij ;) Werkt heel goed. En zijn dan zo geschrokken, want ze zeggen niks meer :)

ankyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:15

Toch is een bel best handig _O-

Magiccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 10:43

ik kan er gewoon nijdig om worden als ik al die verhalen lees :') @$(*@^$@bejaarden!! ze zouden verboden moeten worden.

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 12:28

WAHA wat een verhalen hier! :D

Ik heb helaas niet zo'n grappig verhaal. :n

Toen ik puber was had ik altijd een scooter & reed ik vaak via de verkeerde kant het dorp door. (één richtingsweg)
IK zat dus fout.
Op een dag fietste daar een bejaarde. Het was lekker weer dus ik had mijn vizier van de helm open staan & rijd heel rustig dat opaatje voorbij omdat ik hem niet wilde laten schrikken.
Gaat de beste man harder fietsen & roept: 'JIJ MAG HIER NIET BROMMEN' & spuugt mij vervolgens in mijn helm.
Bah wat voelde ik me vies...

Magiccc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 13:49

gatverdamme kyno!!!

dat is een bevestiging voor mij: IK HAAT BEJAARDEN IN OPENBARE RUIMTES. }>

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:47

bente_ schreef:
:):)
Echt van die zuurpruimen tegenwoordig :=

Pas ging in naar de film met wat vriendinnen savonds,
fietsen we met zn drieen naast elkaar .
Roept zn berjaard:
DE STRAAT IS NIET VAN JULLIE ALLEEN HOOR ! _O-

Dat is ook gewoon asociaal :7

@TS, haha, mijn bel is van m'n fiets afgebroken, maar roepen is geloof ik ook niet echt een optie? :P

Vanntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:53

Het is echt de oudere van tegenwoordig hoor! ik kan er niets aan doen maar als ik netjes hoi ofzo zeg is het meteen wat moet je ofzo echt rare mensen hoezo de jeugd van tegenwoordig!!!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:56

Sommige oudjes.... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:24

sommige ouderen zijn idd heel irritant.. laatst stonden er 2 vrouwen breed uit met hun fiets op het fiets/bromfietspad te praten, er kon niemand meer langs, ik kom er aan met scooter, ze zagen en hoorde me al lang, maar bleven gewoon staan, dus toen heb ik maar even goed getoeterd, ze bokkeerden het hele pad..
of ze fietsen met zijn 3en of 4en naast elkaar, ik kom ze te gemoet maar denk maar niet dat ze opzij gaan hoor, ja op het laatste moment want ik vertik het om heel dicht langs de berm te rijden..
ik moest laatst wel lachen, 2 bejaarde "kakkers" liepen met hun hond in het uitrengebied hier (soort speelplek dus) er was een stabij die aan het rennen en gek doen was, en die rent dus naar die mensen, die vrouw begint met haar armen te zwaaien en te gillen "oh nee mijn zondagse broek" := wie gaat er dan ook in hele nette kleren in een uitrengebied voor honden lopen? dan kan je verwachten dat er een speelse pup o.i.d naar je toe rent.. dat mens was helemaal hysterisch :')

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:47

Haha nou soms snap ik ook niet dat mensen hun honden niet beter africhten ;)
Gisteren maakte ik wat mee. Ik liep met mijn moeder op een fietspad, de hond hadden we aan de lijn en we liepen netjes aan de kant. Er was geen voetpad, dus we konden nergens anders lopen. Op een gegeven moment komt er een oudere man op een scooter voorbij gereden. Ik hoor een tik en mijn moeder zegt "auw". Hij had met de spiegel van zijn scooter m'n moeders arm geraakt. De man stopt een eindje verderop, ik was in de veronderstelling dat hij zijn excuses aan kwam bieden. Maar nee hoor, hij begon boos te schreeuwen "Kennu jullie nie aan de kant goan??!!!" Tsja...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:06

een pup wil de fout nog wel eens in gaan, en een uitren plek vind ik een goede plek om te trainen, omdat ze daar los mogen, je moet het toch oefenen.. deze hond sprong niet eens tegen haar op, maar was gewoon een beetje te enthousiast.. mensen moeten hun honden opvoeden, helemaal mee eens, maar deze plek is voor honden heerlijk om (veilig) uit te rennen en te spelen, wil je niet het risico lopen dat er een hond bij je langs loopt, dan moet je aan de andere kant gaan lopen denk ik dan..

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 12:59

Amina schreef:
Haha nou soms snap ik ook niet dat mensen hun honden niet beter africhten ;)
Gisteren maakte ik wat mee. Ik liep met mijn moeder op een fietspad, de hond hadden we aan de lijn en we liepen netjes aan de kant. Er was geen voetpad, dus we konden nergens anders lopen. Op een gegeven moment komt er een oudere man op een scooter voorbij gereden. Ik hoor een tik en mijn moeder zegt "auw". Hij had met de spiegel van zijn scooter m'n moeders arm geraakt. De man stopt een eindje verderop, ik was in de veronderstelling dat hij zijn excuses aan kwam bieden. Maar nee hoor, hij begon boos te schreeuwen "Kennu jullie nie aan de kant goan??!!!" Tsja...

:D Hoe reageerde je moeder daarop?
Ooo ik denk dat ik dan ook uit me slof was geschoten als iemand me pijn doet en dan ook nog geen tegen me loopt te schreeuwen .

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 13:08

in t zwembad moest ik toen kijken naar mn neefje dieaf moest zwemmen, ging ik zitten op die stoel, en 's ochtends was ik van mn paard gevallen dus had pijn in mn rug. waren er stoelen te weinig, dus komt er zo'n badjuf aanlopen, die zei er zijn stoelen te weinig dus willen de jonge mensen even opstaan voor de oudere mensen..

dus ze zegt tegen mn broertje en mn nichtje dat ze dr stoel moeten geven, maar ik blijf gewoon zitten, want ze zei niks tegen mij en ik had pijn in mn rug :P dus gaat die vrouw echt zo achter me staan en "wachten" maarja ik bleef zitten en ze had niks aan me gevraagd (als ze dat wel had gedaan had ik dr verteld dat ik rugpijn had :P ) loopt ze weg en zegt ze zo nouja, de jeugst van tegenwoordig denkt ook echt niet meer aan de ouderen he.. :')

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 13:12

Had zo mijn opa kunnen zijn. En oudere kunnen idd ook nog vaak grote monden opzetten. Had er laatst ook een.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 15:37

marrlinde schreef:
in t zwembad moest ik toen kijken naar mn neefje dieaf moest zwemmen, ging ik zitten op die stoel, en 's ochtends was ik van mn paard gevallen dus had pijn in mn rug. waren er stoelen te weinig, dus komt er zo'n badjuf aanlopen, die zei er zijn stoelen te weinig dus willen de jonge mensen even opstaan voor de oudere mensen..

dus ze zegt tegen mn broertje en mn nichtje dat ze dr stoel moeten geven, maar ik blijf gewoon zitten, want ze zei niks tegen mij en ik had pijn in mn rug :P dus gaat die vrouw echt zo achter me staan en "wachten" maarja ik bleef zitten en ze had niks aan me gevraagd (als ze dat wel had gedaan had ik dr verteld dat ik rugpijn had :P ) loopt ze weg en zegt ze zo nouja, de jeugst van tegenwoordig denkt ook echt niet meer aan de ouderen he.. :')

Dan had je ook netjes kunnen uitleggen dat je pijn aan je rug hebt en niet dom blijven zitten. Het is ook logisch dat ze dan beginnen grommelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 16:01

Altijd leuk dit soort verhalen! :D

Zo heb ik ooit eens gehad dat ik langs de weg aan het rijden was met mijn paard. Komt er een groepje van ong. 4 oudere mensen aan op de fiets achter mij. Mijn paard vond iets eng en besloot daarom enige passen zijwaarts te lopen. Corrigeerde dit natuurlijk netjes. Krijg je meteen te horen van die mensen "hou dat paard eens in bedwang!!" Tja, mijn antwoord is dan altijd: "Ik zal het knopje 'braaf' indrukken!!" :+ *zucht*

Anniiekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 16:05

Haha, ik heb dit ook. Geen bel, dus ik roep ff als ik er langs wil. Al die mensen schrikken zich kapot, maar worden verder gelukkig niet kwaad. :') Haha, dat zou wat zijn zeg. :')
Ik denk dat die man gewoon erg geschrokken was en daardoor wat kwaad uitviel. Ook al was dat nergens voor nodig.

Rachelle_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 16:11

Ik was bij mijn vriendin slapen en toen stonden we op het fietspad te praten met wat andere vrienden en toen kwam er ineens een oude man aan. Hij kon gewoon over hat andere fietspad maar nee hoor, meneer moest weer dwars doen. Dus wij gingen aan de kant en hij zat boos te mompelen. Dus mijn vriendin roept kei hard 'sorry meneer ik zal het nooit meer doen :') Dus wij weer verder praten komt hij teruggefietst en bromt weer iets wat niet te verstaan is en fietst weer verder :roll:

verder heb ik niks tegen oude mensen hoor :o

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 16:22

Een paar jaar geleden fietste ik ergens met een groepje. Er kwam een man aan en die slingerde behoorlijk, dus gingen wij netjes achter elkaar fietsen(we fietsten daarvoor 2 aan 2). Ik fietste toen helemaal achteraan en die man knalt tegen mij aan en ik val. Ik kon mijn hand niet meer bewegen en die zag er heel raar uit(bleek later gebroken te zijn). Begint die man opeens op ons te schelden dat we ook achter elkaar hadden moeten gaan fietsen enzo.. Echt belaggelijk!

Saskiaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:53

Nou wat we nou hebben meegemaakt is echt ongelovelijk! (sorry trouwens dat ik niet edit, maar dat wil niet meer :P)
We kwamen terug van het zwembad en toen moesten we over een weg waar aan de kant waar wij reden 4 auto's geparkeert stonden. Wij waren met de voorwielen naast de koplampen van de 4e auto als er een andere auto aan komt, met 2 bejaarden erin(daar heb je ze weer). Die man die achter het stuur zit, begint met zijn vingers tegen zijn voorhoofd aan te tikken enzo.. En dan is mijn moeder zo'n typ die dan gelijk in de ander gelijk geeft, dus wat doet ze: auto in de achteruit en rijd weer die 4 auto's voorbij zodat die man er langs kan. Ik zeg tegen mn moeder: "Wat doe jij nou! =O" En die man maar gebaren dat we rustig aan moesten doen! Ja, hallo! Als hij een halve meter naar achter was gereden, hadden wij erlangs gekunt.. Ik was blijven staan en niet zoals mijn moeder achteruit gereden, kom nou!

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 10:38

@ Wemkelover: Mijn moeder zei dat hij zelf beter uit moest kijken. En toen begon hij verder te tieren. We zijn maar snel doorgelopen. Ik baalde wel even dat we geen angstaanjagende hond hebben ;) (zie avatar).