Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Chrisje92 schreef:cile205 schreef:Tja racistisch ?:D noemen ze het tegenwoordig geen vrijheid van meningsuiting ofzo iets?:D
Hmm om te beginnen de straffen is hoger leggen als een hollander zich misdraagt met zoals wat Geerke zegt.
@Chrisje, als ze zich misdragen straffen uitzitten in eigen land aub, kost het ons ook niks
Allochtonen zijn Nederlands(wanneer ze niet illegaal zijn) dus is Nederland hun eigen land.
amondi schreef:Vreselijk!!! ze bouwen een Moskee en gaan naar de markt!!!!!!
Eruit met ze! allemaal! Goed gezegd hoor Armani.... not!
Chrisje92 schreef:![]()
Als bouwvakkers naar me fluiten vind ik dat ook wel grappig, maar blowende jongeren op een bankje die gaan fluiten en roepen enzo, daar word ik altijd een beetje bang van.
DorisM schreef:Ik vraag me af hoeveel mensen hier nou ECHT persoonlijk overlast hebben van Turken of Marokkanen, je hoort het namelijk wel leuk allemaal in de media en van Wilders, maar heb je er zelf wel eens last van gehad?
Ik ben het helemaal met je eens Amondi
)
Armani1985 schreef:amondi schreef:Vreselijk!!! ze bouwen een Moskee en gaan naar de markt!!!!!!
Eruit met ze! allemaal! Goed gezegd hoor Armani.... not!
1 moskee?? naar de markt heb ik het nog niet eens over gehad.....
winkelstraten geen 1 nederlandse winkel te bekennen.
criminele praktijken die er gebeuren die winkeltjes zijn er om zwart geld wit te wassen.haagsche markt daar worden door speakers hele gebeden voor gelezen als je het toch over de markt wil hebben.en als je het over persoonlijke ervaringen wilt hebben???nou dan komt er een hele lijst van dingen die ik zelf meegemaakt heb en gezien heb nogmaals ik scheer ze niet over 1 kam ken er ook zat die wel hun best doen maar het overgrote deel maakt er hier een puinhoop van jong en oud.

Blue_Eyes schreef:Leer ze maar eens kennen. Ze gaan voor je door het vuur. Als je soms hoort hoe die jongens moeten leven (met 9 man in een bouwkeet omdat hun woonwagen is afgefikt - en dat al anderhalf jaar, want ze krijgen geen vergunning voor een nieuwe wagen!!) en dat ze dan toch 's morgens om kwart voor negen weer in de schoolbanken zitten... Als je dan op tv beelden ziet die in zo'n situatie gemaakt zijn en je ziet twee van de jongens slapen, samen op een 1-persoons matras, met ook nog een babyzusje in hun armen... En toch zijn ze gemotiveerd en werken ze hard, want ze willen uit die situatie komen.
Dan hoor ik dat er een opgepakt is omdat hij mee heeft gedaan aan een reeks inbraken. Dat vind ik dan stom en dan scheld ik hem de huid vol, bij wijze van spreken, maar als je dan dat hoofd ziet - ze zijn jong en veel te beinvloedbaar, en in de verkeerde cultuur opgegroeid. Dat maakt ze nog geen slechte jongens.
kazary schreef:Iemand die een reeks inbraken pleegt schaar ik niet onder goede jongens, sorry.
geerke schreef:een andere cultuur wil niet zeggen dat het een verkeerde cultuur is.....het combineren van verschillende culturen is niet makkelijk,helemaal niet als de mensen opeen gepakt zitten in een drukke stad