Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Alleen al voor die reep chocolade

Roane schreef:VivaLaVida schreef:haha ik werd ook gebeld door iemand voor onze jonge 3 jarige die overigens al verkocht is... ze zocht een ouder paard die rustig was. ja waarvoor bel je dan???
Niks met geld te maken maar wel dom
Misschien dat je nog een ouder paard in je achterzak hebt zitten?
er staat in de advertentie dat hij NET onder het zadel is en pas 3.....

Roane schreef:Ik heb nog steeds die schoenen op MP staan, en dat mensch die zo raar doet over de mail blijft maar mailen en bieden.
Ik krijg zóóó de kriebels van dat mens, wil ze niet eens aan haar verkopen als ze zo bijdehand en bot doet over de mail.
Haal ze er aar weer af denk, dan niet.

VivaLaVida schreef:Roane schreef:Ik heb nog steeds die schoenen op MP staan, en dat mensch die zo raar doet over de mail blijft maar mailen en bieden.
Ik krijg zóóó de kriebels van dat mens, wil ze niet eens aan haar verkopen als ze zo bijdehand en bot doet over de mail.
Moet je zeggen: sorry dit is een heeele speciale maat
alleen vriendelijke mensen passen erin
Als ik mensen echt op m'n nek wil hebben ga ik dat doen
*gniffel* is wel een leuke.
Had een deken gekocht van een bokker (een regendeken met een losse onderdeken voor er onder) en ze had niet zoveel ervaring met verzenden dus was een beetje mis gegaan. Ik had 20 voor de deken betaald en 6,75 voor het verzenden.

Roane schreef:Ik heb nog steeds die schoenen op MP staan, en dat mensch die zo raar doet over de mail blijft maar mailen en bieden.
en dan nog vragen, waarom ze geen antwoord kreeg.