Voor een dubbeltje op de eerste rij..zucht...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:40

Iemand wou mijn nieuwe Playstation 3 voor 25,- euro hebben, en of ik hem nog kwam brengen, kreeg ik er een reep chocola bij. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:41

Op mijn paard werd goed geboden de laatste tijd... maar heb m voor de helft weggedaan :P O:)

mn scooter was 1 en al probleem... uit eindelijk wel verkocht voor 250 (redelijk voor mijn krot) aan een junkie :P

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:41

Ik werd zondag gebeld voor mijn aquarium, dat deze te duur op MP staat, in het krantje staat deze voor 70 euro en ik vroeg voor de mijne 85 euro. Of ik even een nieuw mooi prijsje wilde maken, dan kwam hij hem vandaag nog afhalen. Ik zeggen dat ik later wel terug zou bellen, ik zat bij mijn schoonouders, het was immers moederdag. Ja, maar hij had hem echt vandaag nodig! Die van hem was lek... Oke, ik bel straks wel terug, ik maak niet meteen een nieuwe prijs zonder eerst dat ''krantje'' gezien te hebben..
Dat was dus een compleet ander aquarium! Met veel minder liters en zonder alle extra's die wel op die van mij zitten. Ik heb de mijne niet goedkoper dan 125 euro gevonden op internet.... Ik heb ook niet meer terug gebeld, beetje asociaal om je zo op te dringen...

Teziej: Goh, ik had gedaan :D Alleen al voor die reep chocolade :+

TessaVB

Re: Voor een dubbeltje op de eerste rij..zucht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 11:42

Ja, die reep was nog van de Euroshopper ook _O-

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:12

Ook heel vaak dat mensen een bod doen, waar je dan mee akkoord gaat... en dan hoor je niks meer :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:25

haha ik werd ook gebeld door iemand voor onze jonge 3 jarige die overigens al verkocht is... ze zocht een ouder paard die rustig was. ja waarvoor bel je dan???
Niks met geld te maken maar wel dom :P

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:27

VivaLaVida schreef:
haha ik werd ook gebeld door iemand voor onze jonge 3 jarige die overigens al verkocht is... ze zocht een ouder paard die rustig was. ja waarvoor bel je dan???

Misschien dat je nog een ouder paard in je achterzak hebt zitten? :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:28

Ja joh, die tover je toch zo eventjes achter een muurtje vandaan? Béétje kinderachtig van je dat je dat niet eens eventjes voor ze doet!
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 12-05-09 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:29

VivaLaVida schreef:

|o
Ongelovelijk.

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:30

Vjestagirl schreef:
Ja joh, die tover je toch zo eventjes achter een muurtje vandaan?

Nou inderdaad! Das toch niet zo moeilijk?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:33

Wat een bizarre verhalen zeg _O- . Ik heb er geen ervaringen mee, maar die van jullie zijn des te leuker om te lezen, mennn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:35

Roane schreef:
VivaLaVida schreef:

Misschien dat je nog een ouder paard in je achterzak hebt zitten? :D

heb mooiste was nog, dat ze begon over " ja ik rijd fnrs niveau *nog wat, volgens mij 4 of 5*"
dus ik" ehhh daar heb ik geen verstand van. wat is dat in KNHS proeven?"
"dat is ongeveer B/L"
Dus ikke: "Ja maar het gaat mij meer om dat je ervaring hebt met hele groene paarden, omdat hij nog veel moet leren.."

zij dus: " oh nee dat heb ik niet, dan word het niks. ik zoek ook een ouder rustig paard"

dan denk je echt van 8)7 er staat in de advertentie dat hij NET onder het zadel is en pas 3..... :Z

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:42

Vreselijk is dat... Ik heb het ook wel eens, zet ik dingen te koop en dan krijg je een bod inclusief verzenden wat de verzendkosten nog niet eens dekt. En als je er niet mee akkoord gaat kun je er bij wijze van spreken in stikken.

Aan de andere kant vind ik soms ook wel dat er hoofdprijzen voor dingen gevraagd worden. 80 euro voor een gedragen broek die in de winkel 100 euro kost is tegenwoordig geen uitzondering meer en dat vind ik écht veel geld voor een tweedehands kledingstuk.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:44

Ik heb nog steeds die schoenen op MP staan, en dat mensch die zo raar doet over de mail blijft maar mailen en bieden. :\
Ik krijg zóóó de kriebels van dat mens, wil ze niet eens aan haar verkopen als ze zo bijdehand en bot doet over de mail. :')

Haal ze er aar weer af denk, dan niet.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:45

Nee joh. Gewoon biedingen verwijderen, mails negeren. Gewoon doen alsof je gek bent. Het houdt vanzelf op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:46

Roane schreef:
Ik heb nog steeds die schoenen op MP staan, en dat mensch die zo raar doet over de mail blijft maar mailen en bieden. :\
Ik krijg zóóó de kriebels van dat mens, wil ze niet eens aan haar verkopen als ze zo bijdehand en bot doet over de mail. :')

Moet je zeggen: sorry dit is een heeele speciale maat :j
alleen vriendelijke mensen passen erin :)

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:48

VivaLaVida schreef:
Roane schreef:

Moet je zeggen: sorry dit is een heeele speciale maat :j
alleen vriendelijke mensen passen erin :)

hehehe. :D Als ik mensen echt op m'n nek wil hebben ga ik dat doen :') *gniffel* is wel een leuke.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:49

Oh ik zou het zo doen hoor... :P

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:50

bieden doet iederen. onderhandelen! Maar het moet wel een beetje reeel blijven natuurlijk.
Ik moet zeggen dat mijn spullen op het moment erg goed verkopen! Krijg wel ook onzin biedingen maar krijg toch op het meeste wel 1 of 2 serieuze reactie's

heb zojuist wel ongevraagt extra geld over gemaakt ;) Had een deken gekocht van een bokker (een regendeken met een losse onderdeken voor er onder) en ze had niet zoveel ervaring met verzenden dus was een beetje mis gegaan. Ik had 20 voor de deken betaald en 6,75 voor het verzenden.
Moest ze eerst 2 dozen kopen (terwijl je die ook gratis bij de supermarkt kan halen) toen heeft ze gezegt dat ze gewoon wilde verzenden hebben ze haar verzekerd laten betalen. (moest ook tekenen) dus moest ze in totaal bijna 13 euro betalen ipv 6,75 voor een deken van 20 euro die al heel goedkoop was. Vond dat een beetje sneu dus heb maar even een paar euro extra over gemaakt om de verzendkosten te dekken 8-)

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:51

Ik ook wel, maar probeer een beetje boven dat geëtter van haar te blijven :D

Ik krijg altijd de kriebels van dat soort typetjes die het te graag willen en desnoods nog over lijken gaan ook := bah, ik ben geen winkel, mag zelf bepalen aan wie ik ze verkoop, toch?

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:51

Die is wel goed jah! Ze zullen zich allicht een beetje op hun teentjes getrapt voelen!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:53

Roane schreef:

Heb je hotmail?
Dan heb ik wel een uitleg hoe je mail kunt blokkeren ;)

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 13:56

Neuh, gmail. Had haar ook al geblokkeerd :j
Stuurt ze een mailtje met een ander adres :')

Swift

Ik heb nu een partij kleding op marktplaats staan, hoef er niet veel voor te hebben krijg nu steeds mailtjes van mensen of ik alles ook op de foto kan zetten... Nou nee, als ik die moeite had willen nemen had ik het wel per kleding stuk op marktplaats gezet en er minstens het drie dubbelen voor gekregen...
Of de vraag of het allemaal merk kleding is, mijn vriend zei al eigenlijk moet je zeggen: "volgens mij heb ik die Dolce en Gabana jurkjes er wel bij gedaan en zitten er ook wel een paar Armani pakken bij..."

spicegirl

bij VRAAGprijs kan je zeker wat minder bieden. maar als ik een advertentie zet met erbij dat het ABSOLUUT VASTE!! PRIJS is" en dan nog minder als de helft bieden, heb je toch een flink bord voor je kop. ik vermeld ook altijd ;"NIET BIEDEN A.U.B." EN dan krijg je promPt toch pb-tjes met een flink laag bod!!
respecteer het eens, wij hebben zelf de volle mep betaald!!
ik kreeg eens een serieus bod, op een nieuw hoofdstel van 400 euro, van 35 euro, maar dan wel inclusief verzenden |o |o -:(- en dan nog vragen, waarom ze geen antwoord kreeg.
lees de advertentie GOED door, en respecteer de TS.
ik word er echt moedeloos van :(
-ALS ER STAAT "NIET BIEDEN" bied dan ook niet
-bij vraagprijs kan je bieden
-als er staat vaste prijs, is ie ook vast!
-en als je wilt onderhandelen, omdat het net te duur is, vraag dan de uiterste prijs, en bied niet achterlijk laag.koop het eens in de winkel, weet je gelijk wat zoiets kost.
bespaart een hoop ergernis bij velen....