laetitia schreef:He Chantal! Jij ook hier in dit topic haha! Gezellig![]()

Jou verhaal kwam me al bekend voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hunter87 schreef:nou ik heb gewoon ff jullie mening nodig hoor...
ik heb me relatie uitgemaakt. ik kan er niet mee zitten hij wel. hij is nog hoteldebotel verliefd en heeft het er erg moeiijk mee.
toen zei die dit:
je zou wel erg hard gaan lache maar ik wil een eerlijk antwoord van je. zou je nog wel sex met me willen? zo gewoon als je zin hebt dat we wat afspreken en dan niets meer/niet minder.
ik begon dus idd erg hard te lache... die vraag had ik dus nooit verwacht! maar toen vroeg die dus om een antwoord.
ik heb dus nee gezegt waarop hij dus heel erg beledigd was en tekeer ging met argumenten van joh zie je wel dat je het nooit lekker vond en bla bla bla.
nu is mijn vraag gewoon aan jullie, wat vinden jullie er van? tuurlijk this me eigen keuze en nee ik ga het niet veranderen maar kom ik dan zonodig van een andere planneet?
phaser schreef:Ken mensen genoeg die zoiets probeerden, maar meestal zit je toch met 1 groot probleem:
een van de twee ziet het inderdaad als sex, de ander krijgt gevoelens en zit daar dan weer mee.
Kieffer schreef:Seks is in mijn ogen iets wat bij liefde hoort, en wanneer iemand mijn ex is en ik daar niks meer voor voel zou ik er dus ook geen seks mee willen.
Seks is in mijn ogen iets bijzonders wat ik alleen wil delen met iemand waar ik van hou en een relatie mee heb. Wanneer dat niet zo is zou ik me er niet prettig bij voelen.
Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillendeEn voor de mensen die zich er wel goed bij voelen ben ik alleen maar blij
phaser schreef:Een ex van mij had dit ook.
Zij had een kinderwens, hij niet. Daardoor ging het uit. Maar ze gingen vriendschappelijk uit elkaar en bleven elkaar zien, voor sex inderdaad. Ze hadden er beide geen probleem mee.
.
milatje schreef:Seks is de liefde bedrijven.
Ik vind dat je het alleen moet doen uit liefde &niet omdat je er even 'zin' in hebt.
milatje schreef:Seks is de liefde bedrijven.
Ik vind dat je het alleen moet doen uit liefde &niet omdat je er even 'zin' in hebt.
Zonnebloem schreef:Als hij nog geveolens voor je heeft zou ik het zeker niet doen...
Kijk sex om de sex moet ieder voor zich weten, maar zodra 1 van de 2 er meer bij voelt is het foute boel, en helemaal in het geval van de TS, ik ben bang dat haar ex dan denkt dat hij haar op die manier terug kan krijgen...
Margreetje schreef:Zonnebloem schreef:Als hij nog geveolens voor je heeft zou ik het zeker niet doen...
Kijk sex om de sex moet ieder voor zich weten, maar zodra 1 van de 2 er meer bij voelt is het foute boel, en helemaal in het geval van de TS, ik ben bang dat haar ex dan denkt dat hij haar op die manier terug kan krijgen...
Helemaal mee eens, ik denk dat hij je op die manier toch enigszins terug probeert te krijgen.
Ik heb ook nog steeds goed contact met m'n ex, maar moet er niet aan denken om weer effe sex met 'm te hebben. Dat sommige vrouwen dat wel doen daar kan ik echt niet bij
laetitia schreef:Gewoon alleen maar sex kan anders heel erg lekker zijn...
Maar je moet je er zelf wel goed bij voelen! Ik heb juist met een bepaalde ex nog 4 jaar een scharrelrelatie gehad omdat we zoveel voor elkaar voelden en zoveel passie hadden met elkaar.
Maar we hadden echt niets maar dan ook niets gemeen!
Gesprekken gingen altijd nergens over!
Echter die intimiteit en die passie is altijd gebleven. En het was altijd heel erg fijn en liefdevol. We vielen altijd in elkaars armen in slaap en bleven dan de hele nacht zo liggen (in elkaars armen), gewoon omdat we van elkaar hielden zonder er verder iets mee te kunnen.
laetitia schreef:@ Margreetje:
Dus jouw gevoelens zijn meteen weg als het uit is? Ook als het is uitgegaan omdat jullie tot de conclusie komen dat jullie wel van elkaar houden maar dat een relatie niet werkt?
In mijn geval was het sex MET liefde. Ik kan mij juist niet voorstellen dat er tussen exen echt geen liefde meer is. Je hebt van elkaar gehouden en dat blijft altijd speciaal.
(ja of je moet echt met knallende ruzie uit elkaar zijn gegaan met veel haat en nijd).