sex met je ex...??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 17:44

laetitia schreef:
He Chantal! Jij ook hier in dit topic haha! Gezellig :D ;)

:)) Haha ja!
Jou verhaal kwam me al bekend voor :')

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 18:06

Wow ik herken mezelf zo in jou verhaal laetitia!
Bij mij en mijn ex is die aantrekkingskracht ook altijd geweest,
We konden nooit normaal afspreken, er kwam altijd meer van!

Toen ik mijn huidige vriend leerde kennen durfde ik geen relatie met hem aan te gaan,
Bang dat ik toch nogsteeds gevoelens had voor mijn ex..
Ik ben toen expres 2 keer bij mijn ex langsgegaan, om even ' te kletsen '
Als ik weer in de verleiding kwam om met hem te zoenen of met hem naar bed te gaan, wist ik gewoon dat ik nog niet toe was aan een nieuwe relatie..
Hij heeft nogsteeds gevoelens voor mij, en dat maakt het nogeens een tikkeltje lastiger, hij probeerde echt vanalles,
Maar de verleiding was niet eens groot voor me :D
Wat was ik opgelucht naderhand, eeeindelijk, na ongeveer 2 jaar een sex/knipperlicht relatie te hebben gehad met hem, was ik er helemaal overheen!

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 18:15

hunter87 schreef:
nou ik heb gewoon ff jullie mening nodig hoor...

ik heb me relatie uitgemaakt. ik kan er niet mee zitten hij wel. hij is nog hoteldebotel verliefd en heeft het er erg moeiijk mee.
toen zei die dit:

je zou wel erg hard gaan lache maar ik wil een eerlijk antwoord van je. zou je nog wel sex met me willen? zo gewoon als je zin hebt dat we wat afspreken en dan niets meer/niet minder.

ik begon dus idd erg hard te lache... die vraag had ik dus nooit verwacht! maar toen vroeg die dus om een antwoord.
ik heb dus nee gezegt waarop hij dus heel erg beledigd was en tekeer ging met argumenten van joh zie je wel dat je het nooit lekker vond en bla bla bla.

nu is mijn vraag gewoon aan jullie, wat vinden jullie er van? tuurlijk this me eigen keuze en nee ik ga het niet veranderen maar kom ik dan zonodig van een andere planneet?

ik denk dat het aan bepaalde dingen ligt... soms is met de verliefdheid ook de sexuele aantrekkingskracht vermindert...dan natuurlijk niet doen... maar het kan zijn zoals bij mij en mn ex bv dat we uit elkaar gegaan zijn terwijl we toch zielsveel van elkaar houden maar het voor hem gewoon het verkeerde moment was en het echt te ingewikkelt werd en eerst aan zichzelf moest gaan werken... sowieso hebben mn ex en ik iets speciaals met elkaar... vanaf de eerste dag al. Als we elkaar zien trekken we gewoon direct heel erg naar elkaar toe en belanden dan meestal ook samen in bed....niet perse sex...ligt beetje aan hoe veel gedronken, hoe moe enc...maar hier is het dus anders.
maar ik vind sex met je ex kunnen (ook als je niet nog gevoel voor elkaar hebt)bv als de sex gewoon heel goed is en de aantrekkingskracht er nog steeds is ;) en vind wel dat het dan gelijkwaardig moet zijn kwa gevoel. Dus niet dat jij nog verliefd op hem bent en hij niet op jou of andersom. dan moet deze persoon gewoon over de ander heen komen en heb je dan nog sexueel contact geef je de ander (ookal zeg je het 100x duidelijk) toch de hoop dat het weer een keer wat word.

Zonnebloem

Re: sex met je ex...??

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 20:55

Als hij nog geveolens voor je heeft zou ik het zeker niet doen...
Kijk sex om de sex moet ieder voor zich weten, maar zodra 1 van de 2 er meer bij voelt is het foute boel, en helemaal in het geval van de TS, ik ben bang dat haar ex dan denkt dat hij haar op die manier terug kan krijgen...

phaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 20:05

Hoe weinig zelfcontrole ofzo heb je dan als je zomaar afspreekt ofzo en er komt heel vaak iets van ?

Ik zou weken zonder seks kunnen, daar moet ik echt niet een scharrel ofzo voor zoeken. Ken mensen genoeg die zoiets probeerden, maar meestal zit je toch met 1 groot probleem:
een van de twee ziet het inderdaad als sex, de ander krijgt gevoelens en zit daar dan weer mee.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 20:15

phaser schreef:
Ken mensen genoeg die zoiets probeerden, maar meestal zit je toch met 1 groot probleem:
een van de twee ziet het inderdaad als sex, de ander krijgt gevoelens en zit daar dan weer mee.

Hoeft niet altijd zo te zijn hoor. Ik ben dan ook absoluut niet tegen de 'sex met je ex', ben zelfs eerder een voorstander, maar dan wel op voorwaarde dat de ex echt wel een ex is. Kijk, er zijn mensen die hun behoeften kwijt kunnen bij een one-night-stand die ergens is opgescharreld. Persoonlijk zou ik dat niet kunnen, ik kan sex hebben zonder daarbij verliefd te zijn, puur om de sex. Maar er moet toch wel nog steeds iets vertrouwelijk zijn, er moet aantrekkingskracht zijn, het moet klikken,... En dat vond ik in mijn vrijgezellenperiode bij mijn ex. Ik was niet meer verliefd om hem, hij niet meer op mij, wij pasten totaal niet samen en hebben dat ook allebei heel duidelijk gemerkt toen we samen waren. Maar het klikte wel tussen ons, we hadden fun en we voelden ons aangetrokken tot elkaar, en dat is ook gebleven.

Ik zou er zelf NIET aan beginnen als het een ex is die nog niet helemaal 'ex' is. Je moet er alletwee over zijn, je moet alletwee beseffen dat een relatie niet werkt en je moet daar alletwee ook totaal vrede mee hebben. Als één van de twee nog echt verliefd is, is het volgens mij geen aanrader.

Anders is het mijn idee: 'beter met een goede ex, dan met een wildvreemde'.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 22:52

Kieffer schreef:
Seks is in mijn ogen iets wat bij liefde hoort, en wanneer iemand mijn ex is en ik daar niks meer voor voel zou ik er dus ook geen seks mee willen.

Seks is in mijn ogen iets bijzonders wat ik alleen wil delen met iemand waar ik van hou en een relatie mee heb. Wanneer dat niet zo is zou ik me er niet prettig bij voelen.

Maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillende :) En voor de mensen die zich er wel goed bij voelen ben ik alleen maar blij ;)

Niks aan toe te voegen. :)

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 23:15

Zoals Samantha van Sex and the City het al zegd :

Sex with an ex can be depressing. If it's good, you don't have it anymore. If it's bad, you just had sex with an ex.

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 23:20

Ik heb ook sex met me ex gehad(inmiddels weer vriend) we hielden mekaar gewoon keihard voor de gek! We hielden van elkaar maar liep gewoon door omstandigheden even niet goed en dat konden we beiden niet meer aan.. Tja toch spraken we af en 9 van de 10 keer gebeurde het.. Ja we hielden nog van elkaar en het voelde goed!
Uiteindelijk hebben we beide aan elkaar gevraagd waar we mee bezig waren en dat we gewoon niet zonder elkaar konden, dus nu is het weer goed!

Liesje_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 23:23

Sex met je ex; kan heerlijk zijn :j.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 00:37

Ik heb zo af en toe (2x per jaar ofzo) nog sex met een ex van me.
Het is pure lichamelijke aantrekkingskracht, meer niet.
Relatie werkt voor ons niet.

Met de rest van m'n exen hoef ik écht geen sex meer hoor. :n
Ik zie er nog 2 van me regelmatig en dat is altijd gezellig, maar verder dan ff kletsen en wat drinken gaat het niet.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 00:55

phaser schreef:
Een ex van mij had dit ook.
Zij had een kinderwens, hij niet. Daardoor ging het uit. Maar ze gingen vriendschappelijk uit elkaar en bleven elkaar zien, voor sex inderdaad. Ze hadden er beide geen probleem mee.

.

idem gehad met mijn ex van een lange poos terug
we scheelde 6 jaar en ik was al veel verder dan hem

we hebben zeker nog een lange tijd wel sex gehad, nu is dat niet meer maar zijn we nog steeds maatjes en komen nog steeds bij elkaar op de koffie
het kan dus wel,maar je moet duidelijke afspraken maken en toch wel erg openminded zijn en echt op geestelijk vlak ook goed liggen met elkaar :j

phaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 13:16

Zolang je afspraken maakt en op dezelfde golflengte staat, moet het prima te doen zijn.
Zodra er terug verliefdheid komt, is het voor beide gedaan en dat is heel jammer denk ik. Denk niet dat die 2 dan ooit nog bij elkaar in de buurt kunnen...

Maar nogmaals; ik kan heel lang zonder sex, zelfs in een relatie. Je moet altijd met twee zijn om iets te willen. Als de ander niet wilt, is het simpelweg zo. Respect moet je geven én verdienen.

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 15:20

Seks is de liefde bedrijven.
Ik vind dat je het alleen moet doen uit liefde &niet omdat je er even 'zin' in hebt.

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:45

milatje schreef:
Ik vind dat je het alleen moet doen uit liefde &niet omdat je er even 'zin' in hebt.

Dat vind ik eraan liggen als je het gescheiden kan houden zie ik geen probleem als je beide de behoefte eraan hebt.
Met mijn ex zou ik geen seks meer willen puur om hoe wij uit elkaar zijn gegaan enzo maar ik snap het zeer zeker wel heel goed als mensen het doen.
Ik kan ook wel een tijd zonder seks maar ik kan het ook gescheiden houden,dus seks hebben zonder echte het houden van om het zo te zeggen :o ;) .
Een scharrel kan ook wonderen doen :D ....
Liever een bekende als steeds een vreemde dat zou ik echt niet doen..

Gr Gemma

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-09 20:52

milatje schreef:

:j
Vind ik ook nog steeds. Ik heb het 1 x geprobeerd, een scharrel, maar het beviel totaal niet. Vroeg me echt af waar ik mee bezig was. Nee, seks is voor iemand waar ik van houd en voor niemand anders.

xPlayboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:22

ik heb het nog nooit gehad hoor .. :9
maar wou togh ff wt kwijt }>

als jij geen vriendje hebt wel anders niet. . :Z
tja maardat wist je zelf ook al .. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:46

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 22:05

milatje schreef:

Helemaal mee eens! Ik vind het ook echt not done om seks te hebben met je ex..

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 11:35

Zonnebloem schreef:
Kijk sex om de sex moet ieder voor zich weten, maar zodra 1 van de 2 er meer bij voelt is het foute boel, en helemaal in het geval van de TS, ik ben bang dat haar ex dan denkt dat hij haar op die manier terug kan krijgen...

Helemaal mee eens, ik denk dat hij je op die manier toch enigszins terug probeert te krijgen.
Ik heb ook nog steeds goed contact met m'n ex, maar moet er niet aan denken om weer effe sex met 'm te hebben. Dat sommige vrouwen dat wel doen daar kan ik echt niet bij :n

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 13:05

Margreetje schreef:
Zonnebloem schreef:

Helemaal mee eens, ik denk dat hij je op die manier toch enigszins terug probeert te krijgen.
Ik heb ook nog steeds goed contact met m'n ex, maar moet er niet aan denken om weer effe sex met 'm te hebben. Dat sommige vrouwen dat wel doen daar kan ik echt niet bij :n

Gewoon alleen maar sex kan anders heel erg lekker zijn.. :P .
Maar je moet je er zelf wel goed bij voelen! Ik heb juist met een bepaalde ex nog 4 jaar een scharrelrelatie gehad omdat we zoveel voor elkaar voelden en zoveel passie hadden met elkaar.
Maar we hadden echt niets maar dan ook niets gemeen!
Gesprekken gingen altijd nergens over!
Echter die intimiteit en die passie is altijd gebleven. En het was altijd heel erg fijn en liefdevol. We vielen altijd in elkaars armen in slaap en bleven dan de hele nacht zo liggen (in elkaars armen), gewoon omdat we van elkaar hielden zonder er verder iets mee te kunnen.

devine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 13:16

Yes why not *D

Maar alleen als je er zelf achter staat en dat de sex wel goed zat kan gebeuren...

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 13:27

laetitia schreef:
Gewoon alleen maar sex kan anders heel erg lekker zijn.. :P .
Maar je moet je er zelf wel goed bij voelen! Ik heb juist met een bepaalde ex nog 4 jaar een scharrelrelatie gehad omdat we zoveel voor elkaar voelden en zoveel passie hadden met elkaar.
Maar we hadden echt niets maar dan ook niets gemeen!
Gesprekken gingen altijd nergens over!
Echter die intimiteit en die passie is altijd gebleven. En het was altijd heel erg fijn en liefdevol. We vielen altijd in elkaars armen in slaap en bleven dan de hele nacht zo liggen (in elkaars armen), gewoon omdat we van elkaar hielden zonder er verder iets mee te kunnen.

Kan me er echt niks bij voorstellen, het is tenslotte niet voor niks je ex. O:)
Sommige zullen inderdaad behoefte hebben aan pure sex, maar zonder liefde zou ik het niet willen/kunnen.
Als beide partijen er gelukkig mee zijn dan gaan ze hun gang maar, maar ik vind het maar niks.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 13:49

@ Margreetje:
Dus jouw gevoelens zijn meteen weg als het uit is? Ook als het is uitgegaan omdat jullie tot de conclusie komen dat jullie wel van elkaar houden maar dat een relatie niet werkt?

In mijn geval was het sex MET liefde. Ik kan mij juist niet voorstellen dat er tussen exen echt geen liefde meer is. Je hebt van elkaar gehouden en dat blijft altijd speciaal.

(ja of je moet echt met knallende ruzie uit elkaar zijn gegaan met veel haat en nijd).

Margreetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 13:59

laetitia schreef:
@ Margreetje:
Dus jouw gevoelens zijn meteen weg als het uit is? Ook als het is uitgegaan omdat jullie tot de conclusie komen dat jullie wel van elkaar houden maar dat een relatie niet werkt?

In mijn geval was het sex MET liefde. Ik kan mij juist niet voorstellen dat er tussen exen echt geen liefde meer is. Je hebt van elkaar gehouden en dat blijft altijd speciaal.

(ja of je moet echt met knallende ruzie uit elkaar zijn gegaan met veel haat en nijd).

Ik heb nu al ruim 8 jaar een relatie, dus het is alweer een tijdje geleden :P
De gevoelens voor mijn ex waren niet meteen weg toen het uit ging, maar de behoefte aan sex met hem wel. Bij mij is een relatie altijd beeindigd omdat we teveel van elkaar verschilden, ik heb een ex die ik echt nooit meer hoop te zien maar ook een ex waar ik nog contact mee heb.