Zal ik even een nieuwe topic openen voor de meeting of is dat niet nodig?
_Tara_
Geplaatst: 13-04-09 13:50
Reizen met OV is ook ontzettend duur als je geen OV hebt. Ik zag wel laatst op marktplaats dagkaarten te koop. http://www.marktplaats.nl/ en dan doorklikken links onder Uitgelicht: NS Dagkaartactie. Dan kun je voor 17,95. Scheelt een beetje Of miss kijken of je aan zo'n kruidvatkaartje kunt komen. Die zijn wel alleen zaterdag/zondag geldig maar kosten maar 12,50.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 13-04-09 13:51
Kruitvatkaartjes schelen idd erg veel. Hopelijk komt er binnenkort nog zo'n actie! Dan wil ik wel graag mee naar Utrecht!
Wishper
Geplaatst: 13-04-09 13:53
Njen schreef:
Wishper schreef:
Als er een meeting komt lijkt mij dat ook heel leuk !
Hey nog een bredanaar
Nou eigenlijk niet Woon in een klein dorpje dat bijna niemand weet te zitten In de buurt van Breda.
Njen
Geplaatst: 13-04-09 13:54
Welk dorpje dan? Toch niet toevallig richting belgië he?
moonsparkle
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-09 14:25
Een meeting zou leuk zijn. Hebben we al een dag minder behoefte aan vrienden, haha. Utrecht zou voor mij ook ideaal zijn. Ben alleen wel in mei 3 weken op vakantie..
Limanade
Geplaatst: 13-04-09 14:33
oooow klinkt zo bekend woon sinds een dik jaar in een andere stad, rotterdam dus.. terwijl ik zelf uit zwolle kom en daarna nog in veenendaal heb gewoond
ook geen vrienden.. alles achter gelaten
ben sinds een paar weken aan het rijde op een manege en dat is erg gezellig.. heb er alleen nog geen vrienden gemaakt maar gezellig is het wel
Mavelle
Geplaatst: 13-04-09 15:14
Ik wil ook mee als er een boktmeeting is!
aam_mic
Geplaatst: 13-04-09 17:46
LiSSy schreef:
ik ken het precies, ben zo'n 2 jaar terug naar haarlem verhuisd en kende daar alleen de vrienden van mijn inmiddels ex. nu zit ik er op kamers, maar ken er dus niemand...
Ik wil wel vriendjes met je worden, ik woon naast haarlem
heej heej, leuk dat je een link naar dit topic had gezet
Luxorvalkje
Geplaatst: 13-04-09 17:54
Komt mij wel bekend voor, kom uit een dorp.
Tsja, dat is de mensheid.
Kleine kinderen zijn zich veel minder bewust van 'onzichtbare' sociale regels en grenzen en maken gemakkelijk vriendjes. Wij kennen die regels wel en die maken het er niet gemakkelijker op.
mar_leen
Geplaatst: 13-04-09 18:01
Ik kom oorspronkelijk uit Capelle aan den IJssel bij Rotterdam, Daar had ik al weinig vrienden omdat ik niet mee deed met drugs en stelen enzo... Nu ben ik sinds 4 jaar verhuisd naar Oostelbeers in het Brabantse land... Hier heb ik het wel erg naar mijn zin en praat wel met mensen maar niet dat ik echt vrienden heb...
Ladygiroc
Geplaatst: 13-04-09 18:03
Een meeting is altijd gezellig..
Maar is iedereen een beetje van dezelfde leeftijd? Of is de een 30 en de ander 12? Niet banketstaaf bedoeld hoor maar iemand van 32 heeft andere interesse's en voorkeuren om te doen dan iemand van 12. Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.. @ Wishper, ben ook wel erg benieuwd waar jij woont :p
idd Ladygiroc dan moet er wel naar leeftijden worden gekeken anders kan het ook tegenvallen. of je zit als broekkie tussen de oudjes, of je zit als oudje tussen de broekkies.... als je begrijpt wat ik bedoel
Tja, ik heb wegens pesten hele basisschool en middelbare school geen echte vrienden gehad. Zit nu al 4 jaar op kamers, en ik kom gewoon niet verder dan oppervlakkig contact helaas, hoe graag ik ook echte vrienden wil worden met mensen... Soms is dat zo vervelend... Soms mis ik het echt, afentoe met iemand die me goed kent iets leuks doen, stad in, filmpje pakken, of gewoon babbelen, of samen naar de paarden of wat dan ook... Maarja, pushen word het ook niet beter van...
Tadaaa hier nog een 'min of meer eenzaam figuur', kom uit Zeeland, daar wonen mijn ouders + broers en familie van moeders kant ook. Ben 20 jaartjes en sinds een half jaar werk ik op een manege in Schoorl en daar woon ik ook. Nu hoor ik jullie denken: Een manege, zat mensen! Dat is ook zo, oppervlakkig.. En het voelt hier gewoon NIET als thuis, ga volgende week verhuizen naar een huurhuisje ipv dat ik op de manege woon en hoop dat het dan beter wordt.. In Zeeland had ik namelijk mijn vaste vriendenclubje, 4 jongens waar ik alles mee samen deed. En 1 goede vriendin, met hun heb ik uiteraard nog altijd contact maar het liefst zou ik zien dat ik het hier ook voor elkaar krijg. Heb besloten dat als ik over een jaar nog steeds niks heb opgebouwd dat ik dan terug ga naar Zeeland want ik mis het wel heel erg...