Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) Ik had verder niets, maar heb 20 minuten in de rij gestaan in een supermarkt waar 6! kassa's open waren
Als je zo slecht tegen feestdagen kan, sluit je dan op in je kelder oid. 
echt niet normaal.. het was ook niet heel leuk werken eigenlijk...

Iemand die er netjes uitziet en wel een huis heeft komt al bijna niet meer aan werk, hoe wil je dan aangenomen worden als je op straat slaapt?
pharagirlke schreef:Lekker makkelijk, vooral geen moeite meer doen en hopen dat werkende mensen, die ook moeite hebben moeten doen voor die job, je in je onderhoud voorzien

Had verwacht ik de hele dag moest blijven zitten maar heb genoeg dingen kunnen doen
Natuurlijk heeft het volk wel GOED gehamsterd... Lyonesse schreef:pharagirlke schreef:Lekker makkelijk, vooral geen moeite meer doen en hopen dat werkende mensen, die ook moeite hebben moeten doen voor die job, je in je onderhoud voorzien
Volgens mij valt het verkopen van straatkranten ook onder in je eigen onderhoud voorzien? Of werken mensen die op straat de telegraaf en de veronicagids verkopen ook onder mensen die niet werken en verwachten dat anderen in hun onderhoud voorzien?
Als ze er mee in hun onderhoud konden voorzien, moest je ze niet nog wat geven
Je KOOPT een straatkrant, net als dat je betaalt voor een abbo op de veronicagids, of de Telegraaf KOOPT.

pharagirlke schreef:Dan heb ik je bericht mis geinterpreteerd, ik dacht dat je ze er nog wat bovenop moest geven.
(wij hebben dat hier nl helemaal niet)
Zij verkopen die kranten voor 2 euro of 2,50 ofzo en that's it
Ze moeten daarom ook een pasje hebben
Zodat mensen weten dat ze geen verslaafden zijn en niet gewoon de boel bedonderen en "wat bij verdienen"
De junks etc zijn de gewone zwervers en dat is een ander verhaal
Lekker gezellig! kips schreef:Nadine___ schreef:Ik ben zondag jarig, vandaar dat ons karretje ook behoorlijk vol zat. Maar inderdaad, ik werk zelf in de appie en wat een gedoe allemaal. Mensen zijn behoorlijk prikkelbaar naar elkaar toe, ze kunnen niets hebben en beuken ons aan de kant (de vakkenvullers) Ik vind het allemaal behoorlijk overdreven. Alle spullen gaan heel hard, veel lege vakken terwijl er al minimaal 2x zoveel besteld is. Wat een drama zeg!
he paaskindje wat leuk dat je zondag ook jarig bent, ik ben dan ook jarig
met die daklozen tegenwoordig kan je eigenlijk niet meer zien wie dakloos is of niet,, ik was laatst in zwolle met een vriendin, en ik zei zo kijk een dakloze zullen we als liefdadigheid een euro ofzo geven,, vriendin zei gelijk van nee,, hij staat er heel vaak maar heeft gewoon een huis en gezin en een goeie baan ernaast
A_lette schreef:Nou.... Toen ik om 5 voor 8 bij mijn werk kwam.... Waren de klanten al naar binnen! Was echt ontzettend druk (denk aan 'laten we vroeg heen gaan dan is het niet zo druk!' Resultaat als iedereen dat doet: Druk....). Maargoed we hebben pasen weer overleefd. Op naar Pinksteren