*krijgt heimwee naar de tijd toen alles zoveel simpeler was*
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Marij schreef:Hmm... ik ben dus niet de enige die alle foute mannen uitzoekt...
bezet, te oud, te jong, te moeilijk, te problemerig, te.... Nou ja, ongeveer alles wat niet kan
Ofwel; ikke lekker vrijgezellie

alcohol* hij vond het echt heel raar hahaha ehb t zovaak aan moeten horen later! en 2 jr erna ofzo kregen we wat en nu ist mn schatje!)
en hij denkt dat hij kans maakt, terwijl ik alleen maar beleefd wil zijn want als ik een arrogante kop trek dan vragen ze weer wat is er?

Marij schreef:Hmm... Wij als natural flirts zijn niet helemal gezegend
* ik ken 'probleem' *
Supermarkt in in oude spijkerbroek, simpele trui, make up loos;
moet er iets voor elkaar gekregen worden... goede broek aan, shirtje/ blousje aan, haartjes kammen, make upje op en SMILEEEE!
Maar ik ben er goed in banketstaaf op te hangen die erg serieus en waar overkomen
En voorderest vind ik het tegenwoordig leuk om mensen gek te maken met onzinnige vragen, om zo een gesprek aan te knopen als ik me verveel

Lyonesse schreef:Wat is jou beste versiertip? Voor zowel een potentiele relatie als om iemand in bed te krijgen?
Brand los

en als je dan eens zegt wat je denkt de het niet snappen Njen schreef:Marij schreef:Hmm... Wij als natural flirts zijn niet helemal gezegend
* ik ken 'probleem' *
Supermarkt in in oude spijkerbroek, simpele trui, make up loos;
moet er iets voor elkaar gekregen worden... goede broek aan, shirtje/ blousje aan, haartjes kammen, make upje op en SMILEEEE!
Ik maak er ookweleens gebruik van, zoals toen ik geen treinkaartje had en de conducteur kwam controleren(hadden bijna de trein gemist), dus ik heel lief lachen, sorry meneer, ik koop op het volgende station(moesten overstappen) wel een kaartjeMaar ik ben er goed in banketstaaf op te hangen die erg serieus en waar overkomen
En voorderest vind ik het tegenwoordig leuk om mensen gek te maken met onzinnige vragen, om zo een gesprek aan te knopen als ik me verveel