Je beste versiertip?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 08:56

handje vasthouden en schattig doen inderdaad..en dan weken om elkaar heendraaien..
*krijgt heimwee naar de tijd toen alles zoveel simpeler was* :Y)

Marij

Re: Je beste versiertip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:04

* ikke ook heimwee *

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:15

In een bar een keertje geprobeerd: mag ik 3 wijn, 2 bier, je telefoonnummer en een cola :+
Kreeg een hele grote glimlach toegeworpen, maar dat telefoonnummer heb ik nog steeds niet... :D :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:18

Hahah, ik heb gewoon ooit mijn telefoonnummer op een bierviltje geschreven en aan een jongen gegeven(hij wilde net de kroeg uitlopen). En gezegd"wel bellen he".
Deed ie de vorige dag..ik kon niet opnemen. Toen mijn email gesmst, hij mailde me..bleek hij 9 jaar jonger te zijn.
Nooit meer wat van me laten horen..(ja,niet lief,ik weet het).

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:29

Ik heb het altijd door als mensen mij aankijken, vooral mannen en dan ga ik terugkijken en denken ze dat ik aan het flirten ben, terwijl ze nooit kans maken :+ Ik kijk meestal tegenwoordig expres langs mensen heen, omdat ik geen zin heb in de meeste figuren, want ze zijn of te jong of te oud :')

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:33

Hmm... ik ben dus niet de enige die alle foute mannen uitzoekt...
bezet, te oud, te jong, te moeilijk, te problemerig, te.... Nou ja, ongeveer alles wat niet kan :oo

Ofwel; ikke lekker vrijgezellie :D

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:38

Marij schreef:
Hmm... ik ben dus niet de enige die alle foute mannen uitzoekt...
bezet, te oud, te jong, te moeilijk, te problemerig, te.... Nou ja, ongeveer alles wat niet kan :oo

Ofwel; ikke lekker vrijgezellie :D

Mag ik jou de hand geven..... Hierdoor ook alweer een jaar vrijgezel, hoe zoek ik ze uit!! Met stappen ga ik ook gewoon naar jongens toe en knoop een gesprekkie aan, vraag me niet hoe ik dat elke keer weer voor elkaar krijg, maar op 1 of andere manier krijg ik altijd weer een 1 of andere kromme openingszin uit mijn bek!!

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 09:56

hihi, lol....
Alle vrijgezelle, al dan niet van scharrel voorziene, personen verzamelen @ topic :P ;)

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:07

Marij schreef:
hihi, lol....
Alle vrijgezelle, al dan niet van scharrel voorziene, personen verzamelen @ topic :P ;)

*zucht* Ik trek echt de verkeerde figuren aan :') En degene waar ik al een tijdje een oogje op heb zien mij niet staan _O- Maar ik spreek ze amper dus een poging tot flirten werkt dan ook niet echt :+

19LindA83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:09

Geen versiertips.... je moet niet overdreven grappig willen doen of een ''goede'' opmerking/openingzin willen hebben. Gewoon jezelf zijn!!! (hmm is toch wel een beetje een tip!)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:11

je middelvinger opsteken!

(ik zag een leuke jongen, msn uiitgewisseld enzo.. toen keek ik achterom en lachte hij naar mij, toen stak ik mijn middelvinger lachend op *I :+: alcohol* hij vond het echt heel raar hahaha ehb t zovaak aan moeten horen later! en 2 jr erna ofzo kregen we wat en nu ist mn schatje!)

CandyQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:34

Binnendoen en dan "Hay" zeggen. O:)
Toch 3 maanden met hem gehad. :) Ok maar toen was ik best wel dronken, anders gewoon oogcontact. En gewoon lekker mezelf blijven.

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:36

Ik ben ook een natuurlijke flirt. *D

Ik hoef maar naar iemand te glimlachen :D en hij denkt dat hij kans maakt, terwijl ik alleen maar beleefd wil zijn want als ik een arrogante kop trek dan vragen ze weer wat is er? :+

Soms erg vervelend als je je dag niet zo hebt en gewoon ff rustig naar de winkel wil zonder aandacht, dat doe ik dan maar met mijn haar in de war en zonder make-up of ik trek een sjagerijnig gezicht.

Maar moet toegeven het heeft ook wel heel veel voordelen, krijg veel dingen voor elkaar met een simpele glimlach of alleen door oogcontact te maken. :wow:

Als ik sex wil dan kijk ik iemand net iets anders aan en dan valt het kwartje bij 90% heel snel. 8)7

Heeft iemand nog tips om je natuurlijke flirt te onder drukken zonder dat je je anders voor moet doen? :+

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:40

Hmm... Wij als natural flirts zijn niet helemal gezegend ;)

* ik ken 'probleem' *
Supermarkt in in oude spijkerbroek, simpele trui, make up loos;
moet er iets voor elkaar gekregen worden... goede broek aan, shirtje/ blousje aan, haartjes kammen, make upje op en SMILEEEE! ;)

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:42

Marij schreef:

* ik ken 'probleem' *
moet er iets voor elkaar gekregen worden... goede broek aan, shirtje/ blousje aan, haartjes kammen, make upje op en SMILEEEE! ;)

Ik maak er ookweleens gebruik van, zoals toen ik geen treinkaartje had en de conducteur kwam controleren(hadden bijna de trein gemist), dus ik heel lief lachen, sorry meneer, ik koop op het volgende station(moesten overstappen) wel een kaartje O:) Maar ik ben er goed in banketstaaf op te hangen die erg serieus en waar overkomen :') En voorderest vind ik het tegenwoordig leuk om mensen gek te maken met onzinnige vragen, om zo een gesprek aan te knopen als ik me verveel :=

Marij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:46

Hihi, is ook lol hebben :P

Mensen wat wijs maken enzo en gesprekjes aanknopen :D Veeeel onzin uitkramen en als iemand leuk lijkt btj lief lachen en m proberen te versieren O:)

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:47

Marij schreef:
Hihi, is ook lol hebben :P

Mensen wat wijs maken enzo en gesprekjes aanknopen :D Veeeel onzin uitkramen en als iemand leuk lijkt btj lief lachen en m proberen te versieren O:)

Ja, ik vind dat tegenwoordig echt leuk om te doen, terwijl ik vroeger echt mensen vermeed :=

Sky_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 10:55

Om een man in bed te krijgen daar heb je niet echt versiertips voor nodig. Stel gewoon de vraag: zin in sex? en 99% van de mannen zegt ja.
Verder heb ik ook niet echt versiertrucs, ben niet zo'n "meisje-meisje" en ga eigelijk alleen maar met jongens om, ben altijd gewoon lekker mezelf en direct, mannen waarderen dat. Mag k iemand niet zeg ik dat gewoon, mag ik iemand wel zeg ik dat ook min of meer (niet zo van ooh ... ik ben smoorverliefd op jou) en dan benadruk ik dat nog af en toe met wat subtiel contact (keer aanraken bij het praten, of gewoon op schoot kruipen) heeft tot nu toe altijd gewerkt.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 11:29

Hmm, bij mij is dit alles normaal ook geen probleem, en meestal zeg ik het inderdaad gewoon als ik iemand leuk vind. Maar deze jongen schijnt te weten dat het zo werkt, want hij houdt me op een afstand omdat "Ik toch altijd krijg wat ik wil" (zijn woorden) en ik word er stapelgek van. Dus doe ik maar vooral alsof ik niet meer geinteresseert ben en wacht tot hij wat doet. (wat hij ook wel doet, maar dan is het initiatief van 1 kant weer niet leuk) Maar dat werkt ook niet, want A) zo ben ik niet B) Ik voél me zelfs gewoon ronduit oninteressant C) Ik denk ook niet dat dít de oplossing is om de aandacht vast te houden :+

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 11:45

Lyonesse schreef:
Wat is jou beste versiertip? Voor zowel een potentiele relatie als om iemand in bed te krijgen? :Y)
Brand los :D

jezelf zijn, veel oogcontact en vooral veel glimlachen... ik heb niet echt een tip ofzo...flirten/sjansen is voor mij als ademhalen het gebeurt zonder dat ik dr erg in heb:)

vooral ook niet te onzeker overkomen:D

M_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 13:55

Ga morgen stappen, zal mijn leukste lachje op zetten en erg lie kijken als er een leuke jongen te vinden is :D

Geniaal topic trouwens!

_Henrieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 13:58

Onzekerheid kan ook aantrekken ;)

Natuurlijk flirten is zo handig als je iets voor elkaar wil krijgen, mannen vallen er toch altijd wel voor ( En, sommige vrouwen ook O:) )

Stiekem wel heerlijk :)

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 14:35

Ik vind flirten zoooo leuk... Ik ga vaak naar swingnights heen (das helemaal zo trent bij ons in de buurt met jaren '70, 80 en 90 muziek), met als gevolg dat ik met mijn 20 jaar toch echt de jongste ben! Wat kunnen die lui van in de 30 moeite doen voor iemand van 20 (en ik laat ze mooi zweten :P)

M_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:29

Hebben jullie dat ook, dat je het hard vind om iemand af te wijzen maar dat er ondertussen wel voor zorgt dat je er nooit mee vanaf komt :+ en als je dan eens zegt wat je denkt de het niet snappen

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 15:41

Njen schreef:
Marij schreef:

* ik ken 'probleem' *

Ik maak er ookweleens gebruik van, zoals toen ik geen treinkaartje had en de conducteur kwam controleren(hadden bijna de trein gemist), dus ik heel lief lachen, sorry meneer, ik koop op het volgende station(moesten overstappen) wel een kaartje O:) Maar ik ben er goed in banketstaaf op te hangen die erg serieus en waar overkomen :') En voorderest vind ik het tegenwoordig leuk om mensen gek te maken met onzinnige vragen, om zo een gesprek aan te knopen als ik me verveel :=

Ja zo een ben ik er ook, al 7 keer aangehouden door de politie voor het fietsen zonder licht en nog nooit een boete gehad. _O-