Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

MissyTara schreef:Wonenbreburg kan je misschien ook eens contact mee opnemen...

Saskia9 schreef:Hoe moet je je bij het woonloket inschrijven?
Want dan ga ik dat alvast doen!'
Is daar een website van toevallig?
Dan sta je gelijk bij alle woningbouwverenigingen in breda ingeschreven

Saskia9 schreef:Ow sorry!
heb ik dan helemaal naast gekeken!
Bedankt!!
Maar het is allemaal wel een lange wachttijd jammergenoeg. Ze zijn nu het kraakpand hier verderop in de straat aan het ontruimen, hun voerden actie tegen het slopen van betaalbare woningen, want wat ervoor terugkomt is te duur en er is een tekort aan betaalbare woningen

Saskia9 schreef:Precies ja,zoiets zit ook in mijn gedachte,eerst maar eens een kamer vinden,vandaaruit kan ik gaan kijken naar een huurhuisje of anti kraak!
ooit komt dat helemaal goed met ons haha!
Ik kijk dan nu gewoon vanuit mijn ma, maar als het weer te erg hier word thuis ben ik zo gevlogen, desnoods naar een kamertje
Zelf wil ik ook het liefste antikraak, maar het is jammergenoeg amper te vinden, zeker in deze omgeving
Njen schreef:Saskia9 schreef:Precies ja,zoiets zit ook in mijn gedachte,eerst maar eens een kamer vinden,vandaaruit kan ik gaan kijken naar een huurhuisje of anti kraak!
ooit komt dat helemaal goed met ons haha!
InderdaadIk kijk dan nu gewoon vanuit mijn ma, maar als het weer te erg hier word thuis ben ik zo gevlogen, desnoods naar een kamertje
Zelf wil ik ook het liefste antikraak, maar het is jammergenoeg amper te vinden, zeker in deze omgeving

Saskia9 schreef:Zo,ik heb Woensdag een afspraak staan om me in te schrijven voor Anti kraak. Vereniging heeft vrij veel plaatsen vrij nog.
Kosten rond de 160 euro per maand.huisdier mag mee!
Ze hebben plaatsen in verschillende wijken.
Ik schrijf me alvast in,dan kan ik over een tijdje mooi vertrekken

Njen schreef:prii schreef:Ja dat kan best, ken alleen dat stukje tuinzigt waar ik woon!
Ken de van goghstraat niet eens
Dat is die straat waar alle bussen richting Etten Leur/Woonboulevard langskomen
[/quote]
Heb daar toendertijd ook voor een kamer gekeken geloof ik.