Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Jannepauli schreef:Ik heb geen hyves! En geen MSN, geen mobiel en geen SMS. Lekker rustig!
(Geef wel toe dat ik 's in iemand's Hyves heb willen kijken om te zien wat er voor narigheid de ronde deed over mij, maar ik kon 'r niet in. Ja, duh..)
lor1_1984 schreef:Ik heb mijn profiel afgeschermd en wie me wil toevoegen mag eerst vertellen waar hij/zij me van zou kennen.
Wordt dat niet gedaan, dan wordt je simpelweg niet geaccepteerd.
Verder zet ik er geen dingen op die geheim/belastend etc kunnen zijn.
Ik gebruik hyves vnl om op de hoogte te blijven van het wel en wee van mijn vrienden/familie en om foto's te uploaden.

lor1_1984 schreef:Ik heb hem afgeschermd en iedereen die ik niet kende/vertrouwde er uit gegooid nadat ik net niet gestalked ben.
En idd ivm foto's die niet de hele wereld hoeft te zien, heb ook geen kopieerfunctie open staan op hyves, dus ze kunnen m'n foto's hooguit met een omweg jatten.

ik heb er eentje die al mn krabbels leest, nou dat moet ie lekker zelf weten. ik kijk ook niet meer op zijn hyve ook al is dat in het begin wel moeilijk geweest. hij heeft een nieuwe vriendin en als ik dan die krabbels van haar lees word ik kotsmisselijk.
moet zeggen dat ik me echt veeeeel beter voel nu ik niet weet wat hem bezighoudt enzo.
laetitia schreef:A_lette schreef:Ach... Sociale controle via internet...
Inderdaad, sociale controle! En voyeuristisch gedrag (dat ieder mens wel in zich heeft en nu kan het ongegeneerd)
.