Geen zoon..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:28

Olle, daar hebben we het nu niet over. Ik weet weldegelijk wat die jeugd hier allemaal doet. Maar deze jongemannen zullen echt niet kwaad worden als hun vriendin een dochter krijgt. Daar gaat het hier nu even om.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:29

Mensenkinderen( negers en blanken tezamen) ik heb het idee dat de TS niet goed weet waar ze is... nl op een Paardenforum!!!

Ik hoop trouwens voor TS dat haar nicht of haar vriend dit topic niet onder ogen krijgt.... waar bemoei je je mee? En wat wil je dat wij eraan gaan doen? En hoe denk je dat je familie reageert als ze dit soort roddels lezen over hun eigen situatie?

Gauw naar de mesthoop is mijn mening, raar topic!

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:31

Denk dat je de situatie waarin zo'n meisje zit niet moet onderschatten. Hoeveel vrouwen blijven niet jaren bij een man die ze slaat?? Het is imo heel moeilijk om uit zo'n situatie te komen, Veel vrouwen gaan de dingen die zo'n man naar ze roept nog geloven ook. Dat ze lelijk zijn, dat ze niks waard zijn, dat ze nooit een betere man dan hem zal krijgen. Dan ga je niet zo snel voor jezelf vechten.

Zie trouwens niet in waarom er niet gezegd mag worden dat die man uit een derde wereld land komt, Het cultuur verschil is in deze situatie wel degelijk belangijk. Als de Ts een Negeriaan/zimbamwaan/keniaan had gezegd was je er waarschijnlijk ook vanuit gegaan dat de man zwart was. Er zijn trouwens wel mensen die het als scheldwoord zien. daarom eten we tegen woordig ook zoenen ipv negerzoenen. Het is dus mischien beter om gewoon zwarte man te zeggen.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:38

daniella74 schreef:
Die nicht lijkt wel een konijn dacht ik onder het lezen heel oneerbiedig.

_O- _O- Wie raapt me op.. :')

Dus.. Even serieus. TS, wat is het precies het doel van je topic?

050206051012

Re: Geen zoon..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:40

TS, hoe oud ben je?

Icecrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 16:01

Tsjee waar mensen al zo'n ophef over kunnen maken.. de hele tekst van de TS lijkt vergeten behalve het woord neger 8)7
TS wat verwacht je precies kwa reacties? ik snap het nut van dit topic niet helemaal :P

Anoniem

Re: Geen zoon..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 16:01

ze wou t gewoon even vertellen :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 17:31

Na een maand zwanger kan wel degelijk hoor.
Ik kon het eerste half jaar niet maar er zijn vrouwen die geen last hebben en meteen alweer gedekt worden door hun vent. :D

Verder is het gewoon haar zaak he? Zij laat zich behoorlijk gebruiken en heeft geen eigenwaarde blijkbaar. Daar kan jij niks aan doen. Vaak moet je zelf het licht een keer gaan zien.

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 18:10

Echt bokt weer.. de TS heeft gelijk spijt dat ze zoiets neer gezet heeft..!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 18:34

__Robijn__ schreef:
Echt bokt weer.. de TS heeft gelijk spijt dat ze zoiets neer gezet heeft..!

Dat hoop ik wel! Maar ik ben dan ook een groot voorstander om dit soort onderwerpen en prive ellende heel ver van een paardenforum te houden!

De privacy van de nicht en haar vriend worden hier wel heel erg geschonden!

Het gaat ons niks aan, we kunnen en willen niks er aan doen, mensen zijn vrij om wel of niet een relatie met elkaar te hebben!

TS zou er goed aan doen deze zaken prive te houden, krijgt ze ook geen stront als deze nicht dit topic per ongeluk leest!

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 18:49

Suzanne F. schreef:
Na een maand zwanger kan wel degelijk hoor.
Ik kon het eerste half jaar niet maar er zijn vrouwen die geen last hebben en meteen alweer gedekt worden door hun vent. :D

De truc is meer dat je, zolang zeer regelmatig borstvoeding geeft, sterk verminderd vruchtbaar bent (om niet te zeggen: onvruchtbaar) ;)
Overigens zit daar een eindtermijn aan, en die hangt redelijk samen met het afnemen van het aantal gegeven voedingen. Als Nichtje dus helemaal geen borstvoeding gaf, is ze zoals jij zegt in principe gewoon bij nieuwe eisprong weer vruchtbaar.

Ik hoor hier heel 't verhaal van de heer in kwestie niet. Het is voor Nichtje heel naar dat haar man weg is, en als de situatie is zoals TS verteld, is dat een heel verdrietige zaak. Maar ik zou toch niet de vrouwen de kost willen geven die het ook wel ietsje verdienen dat manlief zijn heil elders zoekt :)
En hierbij laat ik het "Geen zoon" argument dus maar even liggen - want dat kan 'k ook niet helemaal verifiëren, natuurlijk :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 19:32

WhiteRose schreef:
De truc is meer dat je, zolang zeer regelmatig borstvoeding geeft, sterk verminderd vruchtbaar bent (om niet te zeggen: onvruchtbaar) ;)
Overigens zit daar een eindtermijn aan, en die hangt redelijk samen met het afnemen van het aantal gegeven voedingen. Als Nichtje dus helemaal geen borstvoeding gaf, is ze zoals jij zegt in principe gewoon bij nieuwe eisprong weer vruchtbaar.

Beetje offtopic maar mijn moeder scheelt nog geen jaar met haar zusje. Mijn oma werd ondanks de BV toch zwanger vlak na de bevalling.
BV is geen goede anticonceptie. Vraag maar aan de gereformeerden met 18 kinderen. :D

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 19:36

Er zitten wat "regeltjes" en 't is idd zeker geen 100%, das zeker waar. Maar uit mijn hoofd zeg ik dat je met minimaal 6 regelmatige voedingen zeker boven de 80% komt... :)

En over de gereformeerden: ken er nog maar weinig, die zó'n groot gezin hebben.. :)
Nu kom ik uit een niet-gereformeerd-gezin met gereformeerde kerkgang blijkbaar, want tussen mij en mijn zusje zit 7 jaar - en ik ben geen 7 jaar bij mama aan 't drinken geweest :+

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 20:51

Het is niet echt de bedoeling om de situatie van een ander te gaan bespreken. Het is een verhaal uit de tweede hand en het is maar de vraag of de nicht van TS er behoefte aan heeft dat het hier besproken wordt.

Een slotje dus.