Inschrijven bij een relatiebemiddelingskantoor?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manic

Berichten: 6996
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 12:01

Ik ben jong, snel, trendy en single! En ook helemaal niet eenzaam Knipoog

Alle gekheid op een stokje... ik denk dat de paardenwereld een supergoede doelgroep is Tong uitsteken

Ik weet niet hoe het met de rest van jullie zit, maar tussen mijn werk en mijn paard hou ik nog ongeveer zo een twee uur per avond over dat ik gewoon thuis zit...

Ik denk dat het toegeven dat je jong, snel, trendy en single bent niet zo een groot punt is voor de meeste mensen... het probleem is om dat toe te geven tegenover andere mensen en dan ook nog met het doel van een date... dan weet zo een date gelijk al dat je "desperate and looking" bent... daar zit ik persoonlijk niet zo op te wachten....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 12:07

Nou, jong, snel, trendy en single slaat niet echt op mij hoor (doorhalen wat niet van toepassing is) Haha!. Als ik mensen tegenkom die dat wel beweren, dan zie ik een date ook niet meer zo zitten. Besides, als ik dat wel allemaal zou zijn, dan zat ik elk weekend in Panama en duikelde daar wel wat op. Desparate and looking ben ik zeker niet, maar ik zie het ook niet zo zitten om te daten met iemand die het wel is Haha!.
Maar goed, iemand die zijn hengsten naar voren schuift...

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 13:49

Heb het niet zo op relatiebemiddeling. Je bent dan veels te veel gefixeerd op een date. Daarbij, je zou dan net zo goed op het forum hier een forum voor het daten kunnen maken. Manic heeft nl. wel gelijk dat een hoop mensen uit de paardenwereld weinig tijd hebben voor andere dingen. Daarbij, het liefst zoek je toch iemand die de liefde voor paarden deelt. Bij mij is ook de relatie stukgelopen doordat ik veel op de manege bezig was.

manic

Berichten: 6996
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 13:54

Maar ik snap nog steed niet helemaal hoe het voor een leuke, vlotte, hetero paardrijdende jongen moeilijk is om een aanbidster te vinden Tong uitsteken

Percy

Berichten: 12091
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 14:10

manic schreef:
Maar ik snap nog steed niet helemaal hoe het voor een leuke, vlotte, hetero paardrijdende jongen moeilijk is om een aanbidster te vinden Tong uitsteken


Waarschijnlijk heeft Johan zoveel leuke aantrekkelijke aanbidsters dat hij het helemaal niet erg vind om vrijgezel te blijven Haha!

Het woord eenzaam moet je inderdaad niet in die folder zetten maar inderdaad meer het accent op tijdgebrek leggen alhoewel: hoe hebben ze dan straks wel tijd voor die relatie Verward

Zelf vind ik die Smirnoff reclame wel heel leuk, die kan je natuurlijk niet gebruiken maar een grappige (niet schijtlollig uiteraard) voorkant wekt denk ik wel meer interesse dan de zoveelste slogan.
Een vriend van mij stelde ooit eens voor dat alle vrijgezelle vrouwen maar roze puntmutsjes moesten gaan dragen omdat hij het steeds voor elkaar kreeg om degenen die al een partner hadden aan te spreken Haha!
Nu lijkt een foto met roze puntmutsjes me iets te ver gaan Knipoog maar je zou wel iets kunnen doen waarmee je aangeeft dat het verrekte lastig is om spontaan andere vrijgellen te ontmoeten in de vrije natuur Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 14:25

Percy, daar hebben we nu dus de singles AH voor Haha!.

Tijdgebrek is een ding, maar laat ik even aanhalen wat een zeer belangrijk iemand ooit tegen me zei: "er blijft nog zoveel tijd over". Hij had wel gelijk en samen heb je in ieder geval al 48 uur in een dag Knipoog.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 14:28

Mmmm, zou ik wel handig vinden hoor als alle vrijgezelle paardrijdende dames nou eens een bordje hadden Haha! Zelf spreek ik altijd de verkeerde aan. Wat betreft dat tijd voor een relatie. Als je met z'n 2-tjes bezig bent met de paarden ben je ook samen bezig.

Johan
Berichten: 138
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 15:24

Ik heb er inderdaad niet zo veel moeite mee om aan een leuke vriendin te komen... zeker niet in de paardenwereld omdat ik (ook begrijp uit wat veel mensen hier schrijven) er weinig hetro mannen zijn in de paardrijerij! }> (lekker ABN, kunnen ze in 't andere forum weer over vallen! Kwijl Maar ik ben dus niet echt snel, (wel jong), trendy and whatever... althans ik vind het behoorlijk eng als een meid zichzelf zo vind. Om zo iemand loop ik met een grote boog omheen! Tevens ik ben (nog) niet op zoek naar een nieuwe relatie omdat ik pas sinds drie weken weer vrijgezel ben! (Weer een aanwijzing Loverly en Nique!) Verder sta ik er niet zo sceptisch tegenover om je in te schrijven bij een bureau. Voor mij is het n.l. best moeilijk om iemand buiten de paarden te vinden. Op mijn werk is de gemiddelde leeftijd een stuk hoger. alhoewel mijn secretaresse..... (sorry schat..als je dit leest... ) En ik vind de tips die Loverly schrijft wel heel juist binnen mijn eigen beleving... maar geef eens een concreet voorbeeld??? Ook leuk voor de toppic....

manic

Berichten: 6996
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 15:36

Ik denk dat maar weinig mensen (behalve de meest arrogante Knipoog ) zichzelf snel, trendy, sexy whatever vinden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 15:40

Juist Manic en dat is dus ook de voornaamste reden om er met een grote boog omheen te gaan .

Johan, bij ons op kantoor ligt de gemiddelde leeftijd wel wat lager, zou je niet beter switchen?

manic

Berichten: 6996
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 15:43

Bij ons loopt er heel wat jong, goedverdienend spul rond... maarja, ICTers he? Is geen normaal gesprek mee te voeren zonder dat de OIDs voor SNMP van de tweede processor in de SUN R220 die je kan nalezen in RFC#### om je oren vliegen... Haha!

En, oh, ja... Johan, ga gezellig bij Lov op kantoor werken (maar niet eerst het salaris topic lezen ;D ) Ik hoor (betrouwbare bron) dat ze het wel op boerenzonen heeft...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 15:46

Speak for yourself dear! JIJ wilde laatst naar Friesland...

De juristen krijgen bij ons hun eigen geldboom mee hoor.

Vanavond springles, yeah! (waar is mijn capje?)

manic

Berichten: 6996
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 15:51

-Ik- wilde naar Friesland? Excuse me? Jij moest zo nodig bij Wiepke langs... ik mocht alleen maar mee omdat mijn auto comfortabeler is dan die van jou Tong uitsteken

Johan, joh, dit is echt een klassieke ontwijkings methode... laat je vooral niet afschrikken hoor...


Tijdje terug stonden er twee jochies bij mijn buurmeisje (jaar of 15) voor de deur... beetje rondhangen. Toen ze uiteindelijk weggingen zei ze zo heel zachtjes om toch maar een beetje stoer over te komen op haar vriendinnetje "losers" en nu is dat ene jochie toch stiekem haar vriendje... Moraal van dit verhaal? Ehm...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 15:55

Manic heeft een grotere auto dan ik Haha!.
Hoezo dit stukje overbodige informatie, Manic???

manic

Berichten: 6996
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:02

Dat is mijn jong/snel/trendy/sexy act...

Mischien moet je auto merk ook opnemen als geldend criteria... en ik hoorde laatst in het rookhok dat Volvos tegenwoordig helemaal goed zijn, maar Ford Focus... niet aan beginnen, en vooral niet in zilevrgrijs...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:07

Nee, een Ferrarirode Mazda, daar scoor je mee Verward.
Haha!
Het allerbelangrijkste met auto's is de speurtocht naar het aanwezig zijn cq sporen van een kinderzitje.

manic

Berichten: 6996
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:09

(Nissan)

Goede tip van het kinderzitje trouwens...

Op de parkeerplaats zoeken naar grijs kenteken 4x4 wil ook nog wel helpen. Wel even checken of er stro door de hele auto ligt... en wellicht hangt er ook nog wel zo'n hoofdstelletje aan het spiegeltje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:13

Ieuw, hoofdstelletje aan de spiegel, ieuw.

Nissan, dat heette vroeger Datsun, dat weet ik nog wel *LOL*.

Ja hoor, prachtig weer, heerlijk op het terras... komt auto aangereden, auto oke, bestuurder oke.... achterbank...... je raadt het al....

4 x 4 zonder trekhaak is het meest indrukwekkend en de verzekering van afwezigheid van de c.a.r.a.v.a.n.

Nique, lifestyle is wel belangrijk, bijvoorbeeld hoe je het liefst je vakantie doorbrengt Haha!. Moi: hotel.

manic

Berichten: 6996
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:18

Ja! Ik heb een Datsun! Wooo... Lachen

Zonder trekhaak klinkt idd wel veilig ja... valt het jou ook op dat die of altijd geparkeerd staan bij supermarkten, of bij kleuterscholen?

Honde of kattenharen mogen van mij ook best.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:23

Kleuterschool: iemand die zoiets rijdt zal er wel niet werken.... fout dus.
Supermarkt: fijne, zelfstandige bestuurder. Tenminste, na 1800 uur dus...goed.

Zolang het maar geen lange blonde haren zijn Haha!.

manic

Berichten: 6996
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:25

Golden Retriever? Haha!

Lekker on topic Lov... tsk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:27

Hahaha, een Golden Retriever heeft geen haren van een halve meter.

Maar ik weet niet zeker of al die factoren echt een rol moeten spelen. Stel je voor dat Mr Right in een lelijke eend rijdt... Manic?

manic

Berichten: 6996
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:33

Tsja, auto is voor mij niet zo belangrijk... die heb ik zelf al Haha! Maar het schijnt dat er toch vrouwen zijn die op auto selecteren... tenminste, dat hoorde ik zo in de wandelgangen... Ik wist het zelf ook niet.

De enige gozer hier die nog een beetje leuk is draagt altijd roze blousjes... dat is ook best fout.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:36

If you jugde the book by the cover....

manic

Berichten: 6996
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:38

Dat en het feit dat hij altijd en alleen maar over zijn sexleven praat... Maarja, hij komt wel weer met ijs aanzetten...