Vast sieraad?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 20:11

k heb 2 kettingen, 1 met de naam van myn omgekomen ponny happy.
en nog een hartje met happy en olivier er in gegrafeerd ( ook nog is van een hele goede vriendin gekregen)
die heb ik allebei nog nooit afgedaan.

superlise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 20:14

Ik heb altijd een ketinkje om met 'Esra' erop (de naam van pony). Verdr heb ik altijd 2 ringen om, rechts een wit-goude, dat is de eerste ring die mijn moeder van mijn vader heeft gehad en links een ring die ik gewoon leuk vind.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:21

Ik heb altijd mijn ring en horloge om. Die doe ik alleen wel 's nachts en met douchen af.
Oorbellen heb ik ook vrijwel altijd in, maar wel steeds verschillende.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:29

Aan mijn linker pols heb ik een zilveren armbandje wat ik bijna 5 jaar geleden van mijn dochter voor moederdag heb gekregen en aan mijn rechter ringvinger zit mijn trouwring (die kán niet eens meer af :+ ). Het is inmiddels mijn tweede trouwring, terwijl ik wel al die tijd met dezelfde vent getrouwd ben (in aug. alweer 21 jr.).
De eerste is er in het ziekenhuis afgeknipt, nadat ik (uitgerekend) in mijn rechter ringvinger door een bij werd gestoken :roll: . De vinger werd zó dik en deed zo´n pijn (en ik was zó stom geweest om dat ding niet meteen na de steek af te doen O:) !) dat er helaas niets anders overbleef om hem er af te knippen. Omdat de ring van 3 kleuren goud is, kon ´ie helaas niet gemaakt worden en heb ik een nieuwe gekregen.
Horloge heb ik eigenlijk altijd dezelfde om (ziet er leuk uit en zit prettig, gaat wel ´s nachts af), maar die wissel ik een enkele keer wel eens voor mijn mooie blingbling horloge ;) .

Puchje

Re: Vast sieraad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 00:02

Ik heb de ring van mijn vriend al bijna 4 jaar om.
Het is een ring van het Griekse symbool van de eeuwigheid, met daarin een hartje verwerkt en zijn naam aan de binnenkant.

Die van hem is kapot :+ , maar we zijn wel van plan om deze ringen (nu van tin oid) te laten maken in zilver of witgoud. Hij betekent heel veel voor mij :)

Ook heb ik toevallig al 3 jaar dezelfde navelpiercing in en al sinds jaar en dag twee ringetjes in mn oren :P

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 07:03

Ik draag altijd een ketting die ik samen met mijn beste vriendin heb. Eerst was het een hartje met 'Liefs M' erin gegraveerd. Maar om praktische redenen [hartje om je nek in de kroeg :Y) ] hebben we die veranderd naar een klavertje met alleen de voorletter ingegraveerd. Het hartje heeft meer dan twee jaar om me nek gehangen en het klavertje hangt nu al twee weken ofzo.

Ook draag ik de verlovingsring van me ouders altijd. Me moeder droeg hem niet meer en heeft hem aan mij gegeven.

levitrol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 07:29

Armband om mijn rechterpols. Ik heb hem er altijd onder, hij is blauw en dat past niet overal bij. Maar ik heb hem altijd om omdat ik hem van mijn overleden oma heb gekregen :).

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 07:31

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:51

De ring van mijn vriend en mijn navelpiercing draag ik altijd, alleen bij het rijden van jonge dieren gaat de ring af maar het geeft gelijk een kaal gevoel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 14:52

Een ketting van da vinci, al gaat ie meestal af als ik ergens ga logeren oid omdat ik bang ben dat ik 'm verlies.

Chessiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:03

Ik heb altijd me sieraden om! Gaan eigenlijk nooit af! Alleen als het stuk is!
Het nadeel is dat ik ook echt alleen tegen goud kan! Heb alles geprobeerd met zilver enz.. Maar krijg gewoon uitslag of me vinger of oorlellen worden dik! Dit vind ik vaak best irritant want kan dan niet af en toe leuke oorbellen kopen want dan is het gelijk een rib uit me lijf..
Maar ik heb 4 ringen, 2 armbandjes en 1 ketting en die gaan dus nooit af! Armbandje en ketting van me opa&oma gekregen en 2 ringen zelf gekocht, 2 ringen, armbandje en oorbellen gehad van me ouders en broer!

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:13

Horloge en een ketting met daaraan een hangertje met mijn naam in hyrogliefen. Heb ik allebei echt al-tijd aan. Oorbellen; heb 2 gaatjes en wissel best vaak af qua oorbellen.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:16

Twee ringen die ik van m'n vriend heb gekregen heb ik altijd om :).

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:17

Ik heb een ketting van mijn vriend gehad toen we 1 jaar samen waren. Het hangertje is een hartje met zijn naam erin, een hele mooie. :D Ik draag hem altijd, alleen als ik ga douchen doe ik hem af.

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:31

Een zilveren kettinkje, mijn pandora-armband en mijn ring :)
Als ik een van die 3 niet om heb voelt het zwaar leeg _O- Zelfs met gym heb ik altijd de grootste ruzie met mijn leraar :o

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:35

De enige 2 sieraden dat ik altijd draag zijn mijn piercings. Verder draag ik nooit iets :)
Ik heb nog wel een mooie ring van mijn (overleden) mama, maar hij past me niet. Anders zou ik die wel dragen bij gelegenheid.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 15:37

Een armband en een ketting, die gaan soms af, maar echt heel weinig. Er komt nog een 2e ketting bij, maar die moet nog gemaakt worden.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:41

Heel fijn goud kettinkje die ik van mn vriend heb gekregen, Verder 3 gouden ringen
(een die van mn overleden moeder is geweest, 1 van me oma gekregen en de ander van mn oom gekregen)
En een goud(kleurig) Guess horloge die vond ik gewoon erg mooi !!
Ik heb ook nog een goud armbandje maar die krijg ik zelf niet om dus die draag ik echt zelden..
En oorbellen draag ik de laatste tijd eigenlijk ook niet meer vaak..

Klinkt misschien een beetje B.A. achtig alles goud haha maar is absoluut niet zo :D

[Edit] zie dat piercings ook genoemd worden in dat geval draag ik ook nog een navelpiercing.

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:44

Ik heb altijd 3 paar oorbellen in. Maargoed, deze kunnen wel is wisselen als ik nieuwe koop.
Verder mijn piercings, die gaan ook bijna nooit uit. :D
Heb aan elke ringvinger een ring, en heb een ketting om die ik van mijn vriend heb gekregen, en een horloge die ik van mijn vriend heb gekregen.

Maar heb niet iets wat ik nog nooit af/uit heb gedaan, en dat komt door mijn opleiding, of omdat ik het gewoon verwissel met iets nieuws.

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:47

heb altijd 1 ring aan. gekregen voor verjaardag 4 jaar geleden
ook een ketting met hangertje staafje met 3 steentjes erin. 2 blauwe en in het midden een witte. witte ben ik blauwe zijn opa en oma waarvan opa al is overleden. en dan nog een hoefijzertje met robijntje. gekregen omdat hond moesten laten inslapen toen rest van gezin op vakantie waren. ook al bijna 4 jaar dag en nacht om.
verder goude ringetjes oorbellen. die meer in omdat ik tegen weinig andere dingen kan en ze erg moeilijk terug aankrijg

MiSsY_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:51

Ik heb heel lang een zilveren ring omgehad, nooit afgehad, nu wel.
En vanaf 21 december mijn zilveren ketting om met een mond (Karin Bloemen). Stukje eerbetoon aan mijn oma en opa, van hun heb ik die ketting gekregen, 21 december was de crematie van mijn oma...

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 21:54

Ik heb ook altijd een zilveren armband om mijn linkerarm. Als ik hem niet om heb , wordt ik gek :D

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:00

mijn kinetisch horloge van seiko,telt dat ook?
die gaat echt nooit af,dat is echt een kaal gevoel.hij was zo belachelijk duur dat ik hem nergens anders wil laten :P
ik zie ook altijd erg goed hoe bruin ik ben geworden in de zomer

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:05

Helemaal niks. Geen oorbellen geen armbanden, geen ketting. Niks.

Wordt doodnerveus van sieraden.

Toen mijn opa overleed(was ik 4) kregen mij zusje en ik een hele dure zilveren armband. Heb hem 3 keer kapot getrokken omdat ik hem niet af kreeg, en toen is hij bij mijn moeder in de kast belandt en daar ligt hij als het goed is nog steeds :) oma leeft inmiddels ook al heel lang niet meer.

Toen ik 18 was ben ik met spoed geopereerd. Toen ik al onder zeil was hebben ze mij zo'n bandje met gegevens om gedaan. Ik schijn tijdens het wakker worden 3 bandjes kapot getrokken te hebben :o nummer 4 hebben ze maar aan mijn bed vast gemaakt :D

Daarbij ben ik ook allergisch voor alle metalen(en nog heel veel andere dingen :P ). Zolang ik niet zweet gaat het aardig. Maar zodra ik ook maar iets ga zweten krijg ik enorm uitslag.

Dus vroegah toen ik heel sporadisch nog eens iets droog dan was ik constant bezig met ring om ring af. Dus krijg je zweethanden, dus allergische reactie. Was ik en aan het krabben en ring om ring af. Zag er waarschijnlijk heul charmant uit.

Denk dat het wel 10 jaar geleden is dat ik voor het laatst wat om heb gehad :)

Heb eigenlijk wel een horloge nodig. Werk nu op een bedrijf waar geen klokken hangen... en vergeet mijn telefoon altijd :)

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:08

Ik heb helemaal niks met sieraden, maar heb met kerst een mooie ring gekregen van mijn vriend en die heb ik altijd om behalve met douchen en soms met rijden als ik mijn handschoentjes vergeten ben. Het voelt idd wel leeg als je hem dan niet om hebt :+