Ik wil terug mijn bed in
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Het is wel vroeg hè..... 

Heb gisteravond braaf mn laptop een uur vooruit gezet en mn telefoon ook. Mn vriend ook, maar bij mij is het op allebei nu half 12
Bij mn vriend is het half 11. Kan zijn dat en mn laptop en mn telefoon het allebei automatisch doen, maar is wel toevallig of niet? xtostarlight schreef:Is het echt pas half 11, ik snap er niks vanHeb gisteravond braaf mn laptop een uur vooruit gezet en mn telefoon ook. Mn vriend ook, maar bij mij is het op allebei nu half 12
Bij mn vriend is het half 11. Kan zijn dat en mn laptop en mn telefoon het allebei automatisch doen, maar is wel toevallig of niet?
Half 12 klopt dus niet??? Of wel??
xtostarlight schreef:Is het echt pas half 11, ik snap er niks vanHeb gisteravond braaf mn laptop een uur vooruit gezet en mn telefoon ook. Mn vriend ook, maar bij mij is het op allebei nu half 12
Bij mn vriend is het half 11. Kan zijn dat en mn laptop en mn telefoon het allebei automatisch doen, maar is wel toevallig of niet?
Half 12 klopt dus niet??? Of wel??
dus hij dacht dat alles een uur naar voren moest maar dat heb jij al gedaan, resultaat , 2uur vooruit

Het is heeeeel irritant als je gewoon niet weet hoe laat het is
xtostarlight schreef:Kan zijn dat en mn laptop en mn telefoon het allebei automatisch doen, maar is wel toevallig of niet?