Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Wat zegt broertje daar zelf over dan als je het er met hem over hebt? Of zeg je dat niet zo in zn gezicht?

) hebben zo'n wakkerschudding nodig ipv alleen erover praten.
Vind het inderdaad goed dat jij je wel aan je afspraak houd, door het dan te laten zien dat je alvast wat spullen in de verhuisdoos hebt staan. Li_lee_yang schreef:Je moet er wel zin in hebben maar kan je niet proberen zo verschrikkelijk irritant te doen tegen hem dat die nieteens meer bij jullie wilt wonen.
Keiharde muziek. steeds per ongeluk over hem heen struikelen. voor zijn neus de lekkerste dingen eten. scheten in zijn gezicht laten. verzin het maar
Ik zie het al helemaal voor me
Maar aan de karakteranalyse die we kunnen maken uit de gegeven informatie gaat hij waarschijnlijk alleen exact hetzelfde terug doen. Het is helemaal niet meer het huis van jou en je vriend, in zijn ogen is het net zo goed van hem. HannahFrouk schreef:Ik zou toch echt eens overwegen om tegen vriendje te zeggen: het heeft nu lang genoeg geduurd, broertje eruit of ik eruit.
Of volg dezelfde taktiek die hem ook bij jullie gebracht heeft: pak zijn spullen in en leg hem weer bij een ander familielid te vondeling. Zo van, wij hebben een tijd op hem gepast en hem gevoerderd, nu zijn jullie aan de beurt.