Nou ik ben met een vernieuwde versie van het karakter bezig, deze krijgt toch maar geen bloed, ademhaling of hartslag.
Maar voor het verhaal zal hij wel redelijk menselijk moeten blijven, aan een zombie heb ik zo weinig.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mjay schreef:ze hebben wel een hartslag en ze hebben ook bloed in welke film zie je nou niet dat de vampier zijn bloed aan iemand geeft om er ook een vampier van te maken, kan iederen dan niet herrineren hoe lestat wordt vermoord maar toch ook weer niet in interview with a vampire? juist dat bloed liep toch flink uit zn halsslagaderen hoor........
Er zijn zoveel omschreven types waardoor er zo veel verschillende soorten zijn. Er zijn namelijk ook soorten (moet even zoeken welke) die bij het doden puur gif gebruiken ipv bloed. Zij hebben dus geen bloed. Miss_Malfoy schreef:Ah, dus toch.
Nou ik ben met een vernieuwde versie van het karakter bezig, deze krijgt toch maar geen bloed, ademhaling of hartslag.
Maar voor het verhaal zal hij wel redelijk menselijk moeten blijven, aan een zombie heb ik zo weinig.
Tamara15 schreef:. hoe dat dan weer is veranderd in bloedzuigend monster is mij onbekend...