alleen met hem naar de bioscoop?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxmyrtheexx

Re: alleen met hem naar de biosscoop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 11:50

die kans heb ik hem ook gegeven.. tuurlijk,, zo eerlijk ben ik ook nog wel weer.. maar ik ben nu helemaal gelukkig en blij dat het nu weer goed gaat alleen jammer dat ik hem waarschijnlijk pas zaterdag weer zie, omdat hij doordeweeks moet werken.. miss nog keer 's avonds maar moet maar ff kijken

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:14

In een bios kan toch niks gebeuren?
Ik snap waar je angst een beetje vandaan komt want herken mezelf erin.

Maar je moet gewoon doen wat je gevoel zegt en anders gewoon tegen hem zeggen dat je Bea mee wilt hebben omdat je voorzichtig bent, reageert hij hier niet op dan weet je ook hoe en wat ;)

luna1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 12:20

maar ik vind toch dat je hem wel een beetje hard aangepakt hebt...
zoiest kan gebeuren en sja jammer dan en volgende keer beter...
Toch...

Ik zie dat jullie daarna wel een leuke date hebben gehad dan is het toch goed een jongen vind het ook niet leuk om door het stof te moeten kruipen voor een meisje hoor....

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 13:12

Als een jongen een meisje echt heel leuk vind, kruipt hij met alle plezier door het stof voor haar, als ze hem maar wil. Ik vind haar reactie hartstikke goed, het is gewoon heel vervelend als je iets met iemand afspreekt, en diegene zegt op het laatste moment af. Of dat nou een date is of een vriendin, of wie dan ook, het is vervelend.

Een goede reden maakt veel goed, maar er zijn ook genoeg mensen die een vaag smoesje verzinnen *spreekt uit ervaring*. Dan is het al helemaal niet leuk. TS heeft gelijk aangegeven dat ze geen zin in smoesjes heeft, en dat als het niet door kan gaan hij het gelijk moet zeggen, en niet wachten tot het laatste moment. Weten ze beide gelijk waar ze aan toe zijn. En hij vind het duidelijk geen probleem. Beter kan het toch niet?

Fijn dat jullie het alsnog leuk hebben gehad, super!

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-09 19:47

@zorro.. ik heb idd ook al genoeg ervaring met die achtelijke smoesjes.. ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.. ik vind niet dat ik hem hard heb aangepakt.. ik heb met een nette taalgebruik, duidelijk gemaakt dat ik er niet mee eens was.. als ik hem had staan uitschelden en hem geen kans meer had gegeven dan was het hard

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 23:04

Precies, dan had ik misschien nog een klein beetje medelijden met hem gehad :+ Maar nu niet hoor, kom op.. Gewoon eerlijk zeggen wat je er van vind. Als je dat nu al niet had kunnen doen, had het nooit gekunt en zou het ook nooit wat worden.

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 11:53

inderdaad.. hij had gister nog een heel lief smsje geschreven: jij bent echt mijn sgatje.. van mij kom je niet zomaar meer af. Ik zal er echt opletten dat je je bij mij goed voelt.. ik hou echt van je.
Morgenavond komt hij als het goed is nog gezellig bij mij thuis langs.. dus dat is wel fijn, anders moet ik nog wachten tot zaterdag.. en dat duurt me te lang

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 11:55

Hoelang ken je die jongen eigenlijk? Aangezien hij nu al ik hou van je zeg.. beetje vreemd in mijn ogen :o

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 12:07

anderhalf week.. tja miss beje snel maar het klikt gewoon.. ik vind hem ook heel erg leuk en ik kan denk ik ook wel zeggen dat ik van hem hou wnt zo voelt het wel.. we hebben heel veel met elkaar geschreven en gebeld en het voelt gewoon goed..

zorro

Re: alleen met hem naar de bioscoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:42

Ach, dat houden van.. Ik wil niet heel oud doen, maar het valt me op dat jongeren dat sowieso veel sneller zeggen. Zou ik niet teveel achter zoeken, het is in ieder geval heel erg lief bedoeld van hem.

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:50

Ik zou hem er de deur om uitzetten, denk ik. Voelt mij niet lekker, zo afzeggen en dan "houden van". Uberhaupt "houden van" iemand die je amper kent.En kom op, hij is 22 - dan weet je toch wel een klein beetje wat je zegt? :)
Of dat mag ik hopen althans ;)

TS, tof dat je een leuke date gehad hebt! Geniet ervan, maar laat je niet inpakken..

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 15:57

volgende keer moet je gewoon, zodra hij niet komt opdagen met je vriendin naar de bios gaan, en hem niet laten merken dat je er van baalde dat je niet kwam. En als hij zegt 'vond je het erg dat ik er niet was' zeg je gewoon 'heh? Wat dan, hadden we dan een date ofzo?'
Laat dioe man nu maar achter je aanlopen

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 16:20

zorro schreef:
Ach, dat houden van.. Ik wil niet heel oud doen, maar het valt me op dat jongeren dat sowieso veel sneller zeggen. Zou ik niet teveel achter zoeken, het is in ieder geval heel erg lief bedoeld van hem.

Ja jongeren van 15/16 zie k dat wel doen inderdaad. Maar die jongen is toch al ander? Als iemand van die leeftijd zo snel tegen mij zou zeggen ik hou van je dan zou ik vrijwel meteen afscheid nemen :Y)
Lief bedoeld? hmm.. ik heb juist dan heel erge twijfels over de oprechtheid van die jongen.

Maar goed, hoop voor de TS dat het allem goed uitpakt! :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 17:13

Oh, haha hij is 22.. :+ Ik ook.. Weg verklaring ;)

Nou ja, ik ga er dan maar van uit dat het lief bedoelt was..

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-09 19:49

ik denk ook gewoon dat hij het lief bedoelde.. zo lang het goed gaat.. gaat het goed.. zo niet.. dan is dat jammer, maarja ik probeer het gewoon en voor hetzelfde geld pakt het heel goed uit,. ik weet het niet.. ik kan ook niet in de toekomst kijken.. ik heb er in elk geval erg veel zin in om hem morgen weer te zien..

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 22:34

Nou hartstikke leuk meid, ik gun het je echt! :)

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 10:35

Liek_ schreef:
Hard aanpakt? Helemaal niet! Hij kreeg die ketel toch niet op zijn poot om kwart voor 8? Als iemand mij zoiets zou flikken had ik niet eens meer terug ge-sms't :D Zonde van mijn beltegoed...

Moet je even bedenken dat ie je nu al zulke dingen flikt, en dan heb je nog niet eens met m....Next!

Ben ik niet met je eens :) .

Mijn zwager & schoonzusje hadden voor het eerst met elkaar afgeproken (hadden elkaar via i-net leren kennen).
Vlak voordat mijn zwager de deur uit zou gaan om naar haar toe te gaan, liet hij nog even z´n hond uit. Werd het beestje aangereden en stierf in z´n armen ;( ...
Hij was erg verdrietig en het hele gedoe met het hondje had natuurlijk ook al wat tijd in beslag genomen en zo kon hij haar pas bellen toen hij eigenlijk al een kwartier bij haar had moeten zijn. Eerst wilde ze hem ook niet geloven toen hij voor die avond afbelde (maar wel meteen een afspraak voor de volgende avond wilde maken) := .
Gelukkig heeft mijn schoonzusje hem wel een kans gegeven; ze zijn nu 5 jaar samen en hebben 2 dochtertjes ;) .

Wbt het leeftijdsverschil: mijn dochter is nu bijna 19 en haar vriend is vorige week 27 geworden ;) .
Het is een aardige vent die hardstikke gek op mijn dochter is (en zij op hem) en ik vind het veel belangrijker dat hij gek op d´r is en d´r goed behandeld, dan dat hij 5 jr. jonger zou zijn ;) .

Fijn dat jullie het iig toch nog gezellig hebben gehad +:)+ !

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-09 10:45

leeftijd maakt voor mij persoonlijk ook niet zoveel uit.. zolang je maar van elkaar houd.. dat is het belangrijkste.. maar bedankt voor je reactie..

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:50

Om eerlijk te zijn zie ik het probleem van Bioscoop niet echt :o.
Ik bedoel als hij nou vroeg om naar je huis te komen oké.. Maar in een bioscoop ben je altijd nog omringt door andere mensen enzo dus er kan weinig gebeuren. :j

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 18:18

ja maar je moet er wel alleen met hem heen rijden.. dat was meer het probleem.. maar goed,, dat probleem is nu wel voorbij.. gister was hij nog gezellig bij me en hebben we filmpje gekeken.. niet dat ik alle delen van de film mee heb gkregen maar goed het was wel gezellig..
alleen heb ik wel gemerkt dat ik moet oppassen dat hij niet verder gaat dan dat ik wil.. want hij wou gister al verder gaan.. toen ik zijn hand weg trok was het ook goed.. maar toch.. ik bedoel we kenne elkaar net en dan hoeve we nog niet glijk in de koffer te duiken.. dus daar moet ik even mee oppassen, maar goed, hij gaat in elk geval niet door als ik niet wil..

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:22

Fijn dat je een leuke avond hebt gehad. Maar ook zeker goed dat je even duidelijk hebt gemaakt dat je nog niet verder wil gaan.
Let er wel mee op he meid, als hij dit vaak doet, spreek hem er dan echt eens op aan. Hij dient respect te hebben voor jouw keuzes.
(hoor nou, ik klink net als een wijze 50-jarige) :')

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:28

Als jullie afspraakje niet door gaat is de wereld te klein, want alles is zo serieus en jullie houden van elkaar. Maar handjes thuis hè! }>

:)) Sorry, ik vind het een beetje dubbel. Eén ding staat vast, niets doen wat je niet wilt! :)

xxmyrtheexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 18:30

hahah lol.. maar je hebt wel gelijk.. ik ben wel blij dat hij gelijk reageert op mijn reacties.. ik hoef slechts mijn hand op zijn hand te leggen en hij weet wat ik bedoel.. (goh sommige mannen hebben dus tog nog hersens haha) maarja.. zaterdag zie ik hem weer.. heb er nu al zin in om hem weer te zien

Springruit06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:35

Gewoon alleen gaan. :) Als je je mobiel bij je hebt en niet naar een afgelegen plek gaat kan wat dat betreft niet veel gebeurden. ;)

En ik denk dat die jongen het inderdaad ook wel leuker vind om alleen met jou te gaan.. En gesprek komt vanzelf, onder de film praat je toch amper en erna/in de pauze, praat je gewoon over de film, en dan komt er vanzelf een gesprek op gang!

veeel plezier! :D ;)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 18:36

Heb je de rest van het topic ook gelezen, vinurr?