wat zou jij van tell sell willen hebben of wat heb je al?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:14

Oamaru schreef:
Pro-Active. Ben wel benieuwd of het net zo goed werkt. :j

Ik heb Pro Active besteld, en moet zeggen het werkt dus wel degelijk, beter dan de meeste troep die ik van de huisarts of de dermatoloog kreeg

RicardoOpa

Re: wat zou jij van tell sell willen hebben of wat heb je al?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:22

Je had ook zo'n bank voor om je buik of benen. En daarvan zou je gaan zweten en dus plaatselijk afvallen.

Geloof er niet in, maar als zou het werken wil ik het wel hebben :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:32

RicardoOpa schreef:
Je had ook zo'n bank voor om je buik of benen. En daarvan zou je gaan zweten en dus plaatselijk afvallen.

Geloof er niet in, maar als zou het werken wil ik het wel hebben :D

Ohja, of zo'n wanstaltig huisje waar alleen je hoofd uitsteekt :') Ook om te gaan zweten :')

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:36

Die rondraaiende oven

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:50

Hahaha ik ben dus niet de enigste die soms blijft plakken als tellsell op tv is :')

Ik vraag me ook af hoor, hoe ze dat toch doen... Ik zap altijd bij elke reclame gewoon verder maar op 1 of andere manier blijf ik bij tellsell plakken. :')

Ik vind het altijd hilarisch om te zien.. Maar ik zou er niks kopen denk ik, ik vind het vaak een beetje troep wat ze verkopen en het is nog eens aan de prijs ook.!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 17:29

Zon apparaat waar je met je lichaam van links naar rechts over een cirkel gaat :P
En er was ook een of andere foundation van ong. 50 euro die er wel heel leuk uit zag. Beetje jammer dat ik altijd in dat soort reclames geloof en er later, wanneer ik het gekocht heb, altijd achter kom dat het toch niet zo goed werkt :')

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 17:33

Sorro schreef:
Oamaru schreef:
Pro-Active. Ben wel benieuwd of het net zo goed werkt. :j

Ik heb Pro Active besteld, en moet zeggen het werkt dus wel degelijk, beter dan de meeste troep die ik van de huisarts of de dermatoloog kreeg

Die bedoelde ik ja!

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 17:46

Mijn moeder heeft ooit een keer quick & brite (schoonmaakmiddel) gekocht en dat hielp wel erg goed. :j

Mrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 18:16

Wat een heerlijk topic :')

Maaruh, Tel sell is niet de enige op tv hoor, d'r zijn er geloof ik een stuk of 6 á 8 van die bedrijven op tv.

Ik ben aan het wachten op mijn flavorwave. Ik had hem ook al voor mijn moeder gekocht en zelf ook even uitgeprobeerd.
Voor vlees vind ik hem heel lekker, vooral kip en het vet druipt eraf en geen boter ofzo nodig. Klinkt heel gezond en is nog lekker ook. Bij mij op het werk heeft
bijna de hele vloer al zo'n oven (jup, werk bij zo'n bedrijf). Maar verder zijn er niet veel dingen waarvan ik zeg die MOET ik hebben en eigenlijk ook geen wensen meer.
Ik wacht ook altijd eerst de reacties op een nieuw product af voor ik er uberhaupt over nadenk of ik het wel wil aanschaffen.

Maar ja, waar de een helemaal tevreden mee is, vind de ander waardeloos! Dat zal altijd wel zo blijven, denk ik.

Mijn mam wil ook nog zo'n H2o mop en die kijkt volgens mij trouw de reclames om te kijken of ze geen geweldige apparaten heeft gemist :P

Oamaru

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 19:07

Ja, dat is echt het stomme eraan ook hé. Als je wat nieuws ziet blijf je gewoon stiekem kijken. Sheer cover lijkt me ook wel wat. :D

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:46

Ooohh ik blijf op de een of andere manier ook altijd plakken bij dat soort reclames..
Wil het allemaal wel een keer in het echt zien en dan kijken of het dan nog steeds zo goed werkt haha.
De Zumba dvd's zijn inmiddels al gedownload, nog even branden en dan heb ik vast na 2 weken een fantastisch leven met geweldige vrienden en enorm veel tijd over en 2 maten minder enz. enz. :Z *D

.. We zullen het zien ;) haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 21:01

De Flavourwave lijkt mij ook echt een goed apparaat :j Daar hoor ik in principe ook goede verhalen over :)

En dan is er nog de Magic Bullet, die blender van een paar jaar terug, dat apparaat werkt echt heel goed. Vriendin heeft de originele thuis staan. Ik kon hem nergens meer krijgen (als nieuw en de echte magic bullet) dus ik heb nu maar een gewone blender :+