Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
brigitta1987 schreef:Als degene met de OV-kaart gewoon een week-kaart heeft dan heb je volgens mij gewoon korting, maar als hij/zij een kortingskaart heeft (geen géén studenten/ov-kaart) dan geld inderdaad dat je daarmee niet in de spits mag reizen.

Shiloh schreef:Nee hoor, door de weeks in de ochtend spits heb je nooit voor 9 uur korting. Niet met je kortingskaart en niet met een weekend-OV.

amondi schreef:Hierbij krijgen tijdens de voordeeluren maximaal drie medereizigers 40% korting.
Alleen tijdens de voordeeluren dus.... je schrijft het zelf! En die beginnen pas na 9 uur( gelukkig wel anders was de trein iedere ochtend nog vollen met die die 65 plussers....)

) werd ik er wel even op geattendeerd of ik wist dat ik voor 9enen aan het reizen was. Uhmm ja, maar dat het niet mocht totaal niet bij stilgestaan 
amondi schreef:btw.... als de automaat het niet doet... hoe kon je dan wel een kortingskaartje kopen??? dat is toch dezelfde automaat..... of ben ik nou blonT????
lifaya schreef:Tenshi schreef:]
Er staat toch ook niet op je bankpas dat je je pincode nooit aan iemand anders mag geven.
Staat wel in de brief als je je bankpas ontvangt![]()

Balen, maar de NS is niet in gebreke gebleven i.m.o.