Typisch audi rijders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:27

Chiqa schreef:
O dan mag je het met een gerust hart een verslaving noemen Saroanda :j
Wel appart dat cabriorijders nooit naar elkaar zwaaien net als oldtimers en motorrijders, zal di took weer met het type bestuurder te maken hebben vraag ik mij wel eens af.

Ik zwaai alleen maar naar hetzelfde type :o Type 1 cabrio dus. Maar ik denk wel dat het aan het type rijder ligt, of je echt een liefhebber van de auto bent of dat je die auto toevallig rijdt en niet bewust voor dat model hebt gekozen.

KiWiKo

Re: Typisch audi rijders?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:30

ik steek altijd wel een handje op hoor als ik een mede TT cabrio rijder tegen kom :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:30

En zwaaien ze ook allemaal terug :D

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:31

Chiqa schreef:
En zwaaien ze ook allemaal terug :D

Niet iedereen zwaait terug ^)

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:35

hihihi meestal wel :D :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:36

Zal dat nu het verschil zijn tussen de Audi en de WV rijders?????? }> Ik zwaai dus ook niet terug :')

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:37

Niet iedereen, en meestal wel komt op hetzelfde neer toch? :P

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 18:40

Ik heb echt een enorme hekel aan mensen die te vlug rijden (met enorm bedoel ik dus echt gigantisch ;) ).

En laten de meeste mensen die te snel rijden nu in zo'n dure auto rijden. Dus jah, ik heb wel wat van een vooroordeel. Maar om de mensen met een dure auto gerust te stellen. Ook mensen die gevraalijk rijden met een kleinere auto kunnen om haatgevoelens van mijn kant uit rekenen, geen discriminatie dus.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:16

Siggy schreef:
Als er weer eens iemand asociaal is op de weg, zeggen mijn vriend en ik standaard tegen elkaar: 'ach, laat hem maar, die wil natuurlijk snel naar huis, zo'n volvo/audi/VW/seat/nouja, noemmaar op, rijdt natuurlijk van geen meter' :D .

Ik heb juist in mijn Alto altijd veel eerder de neiging hard te rijden :+ En ja, dat komt omdat die voor geen meter rijdt :+ Al issie wel lekker zuinig :+

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:56

Als ik ooit de loterij win is een van de eerste dingen die ik koop een Audi S5.. O:)
En ik ben toch geen asosiale verkeersdeelnemer.
Maar ik denk dat als je het geld hebt voor een Audi dat je ook wel wat arroganter/assosialer bent automatisch..

Afbeelding
*zucht*

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 20:58

Nymphadora schreef:
Maar ik denk dat als je het geld hebt voor een Audi dat je ook wel wat arroganter/assosialer bent automatisch..

:oo En bedankt!

Dat noemt men nog eens een vooroordeel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:03

wat een onzin zeg.waarom zou je dan wat arroganter/asocialer mogen zijn?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:08

Vind het ook onzin. We hebben thuis ook een audi en we zijn normale mensen.

En over dat te hard rijden: dat doe je nu eenmaal snel in zo'n auto. Die voelt zelfs bij hoge snelheden nog veilig en compact aan. Is natuurlijk niet goed te praten, maar het rijd heel anders hard dan in een kleine auto. De snelheid lijkt ook veel lager dan die werkelijk is.
Laatst bijgewerkt door capopjekop op 16-03-09 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:12

Die opmerking van Nymphadora slaat als een tang op een varken.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:13

Ergens heeft ze wel een punt. Tuurlijk niet alle audi bezitters, maar wel een (groot) deel ervan. Dezelfde soort die denkt dat de weg van hen alleen en vind dat de rest maar aan de kant moet gaan. Das ook een soort arrogantie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:17

Maar waar komt die arrogantie dan vandaan?Die ik overigens,zoals ik al eerder noemde,bij veel van die grote auto bezitters zie. Alsof verkeersregels,remmen,en richtingaanwijzers niet voor hen gelden.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:21

Anoniem schreef:
Maar waar komt die arrogantie dan vandaan?Die ik overigens,zoals ik al eerder noemde,bij veel van die grote auto bezitters zie. Alsof verkeersregels,remmen,en richtingaanwijzers niet voor hen gelden.

Het feit dat velen onder hen een heel goed gevulde bankrekening hebben? En daarmee denken boven andere 'normale' mensen staan? En die arrogantie uiten onderandere op de weg. En een deel ook showen met hun dure wagen, hoe goed en snel ze wel niet zijn. Gok ik.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:21

Ik bedoelde hem niet zo serieus als jullie hem opvatten :')
Plus dat ik niet zeg dat je het mag zijn, maar dat je dat wsl wordt!
Dus niet dat ik het goedkeur ;)

Rustig aan maar hoor! Denk aan jullie hart en bloeddruk ;)

(Bravespots legt wel aardig uit ook waar ik op doelde ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:24

Nymphadora schreef:
Plus dat ik niet zeg dat je het mag zijn, maar dat je dat wsl wordt!

Vind die opmerking echt nog steeds nergens over gaan hoor, denk eerder dat er een steek van jalouzie bijjou aanwezig is kan dat kloppen, wel eerlijk zijn he :D (Zag namelijk dat je ook wel een Audi wilde)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:24

Ja maar ik voel me aangesproken aangezien ik ook vaak in de audi rijd :')

Nee maar ik snap zo het punt wel. Mensen in grote wagens lijken soms de regels een beetje te vergeten.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:29

Rustig, ik wil niemand aanvallen oid ;)
Er zit niets kwaad in mijn berichtjes.

Nee, ik ben niet jaloers, tuurlijk zou ik graag zo'n auto rijden, maar dat zal toch altijd een 'droom' blijven, en ik ben gelukkig met mijn Corsa, dus nee hoor ;)
Maar kijk eens in de duurdere klasse Audi's wat daarin zit.
Dat zijn (veelal) geen mensen als jij en ik ;)
En even denken hoe ik het netjes zeg zonder iemand voor z'n hoofd te stoten..
Jullie kennen ze toch allemaal wel, dure wagens, zonnebanktypes, naaldhakjes van Gucci of Hugo boss pak aan (voor de mannelijke bestuurders) .. etc ;)
En die zijn vaak niet het sociaalst (in het verkeer) (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk ;) )

Dat bedoel ik dus :Y)
Zo duidelijk zonder iemand aan te vallen? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:40

Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over heb Nymphadora blijf je berichtje toch wel een tikkeltje jalouzig overkomen, sorrie :D
Mensen van dikke auto's zijn ook mensen, gewoon zoals jij en ik.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 21:45

Chiqa schreef:
Sterre het geeft alleen zo'n andere ervaring of je nu in een dikke auto rijdt of een trutteskuttert :+ :D

Ehhh.... ja :D !

*Possie bevestigd hier even het vooroordeel van de Audi rijder O:) !

Chiqa schreef:
... weet toch wel dat ik ik dr voorkom met mn 500 PK :P Da's pas lachen, en ja dat is mss best asociaal boeit me niets :D

500 PK in een Golfje cabrio uit ´97 :o ??

Ik vind het zelf veel leuker om langzaam bij een stoplicht weg te rijden, in de wetenschap dat als ik zou willen, ik er zo´n patsertje makkelijk uit kán rijden :D .

BMW (rijders) vind ik persoonlijk niks :n . Ik heb zelf een BMW-cabrio gehad, maar dat was omdat het een 4-zitter was (en mijn kinderen toen nog veel mee gingen :+ ) en mijn man ´em wel sportief vond. Ik was diep gelukkig toen ik dat ding na een jaar om mocht ruilen voor een family koets :D .
Maar hier op de AB (Autobahn) vind ik de meeste Brood-Met-Worst rijders een heel stuk asocialer dan de Audi-, Mercedes- en andere-grote-auto-rijders :x .
(Ik begin al te schelden als ik die rottige ronde koplampen in m´n spiegels zie :+ .)

Haha Nymphadora, dan help ik meteen even je vooroordeel om zeep als je mij bij het stoplicht naast je krijgt :)) !
Ik heb meestal een rijbroek aan of spijkerbroek, m´n bagger(stal)schoenen eronder (ik heb er niet voor niets nog een paar rubber matten bij de dealer bij gepingeld :') ), m´n mascara zit al snel niet meer zo zoals ik het er ´s ochtends opgesmeerd heb. Met het enige paar hoge schoenen wat ik bezit, kan ik voor geen meter autorijden, naar de zonnebank ga ik bijna nooit (hooguit een paar keer voordat het blote benen sizoen weer begint, om m´n melkflessen kwijt te raken) en. enz.
Oh ja: mijn auto is bijna altijd smerig (van buiten meer dan van binnen :+ ).

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 22:21

Het is natuurlijk wel zo dat iedereen die hier nu roept ja maar ik rijd ook een audi en rijd niet asociaal en toeter niet achter paarden zijn natuurlijk paardenmensen (of mensen met paarden, andere discussie :P) Dus at vind ik zowiezo al iest anders, dan ben je er sneller van bewust.

Dan nog toeter je niet achter een paard maargoed :Y)

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:33

Ik denk ergens dat die genoemde 'arrogantie' hem ook wel zit in het feit dat de mensen met dikke bakken vaak ook de centjes wel hebben voor de boetes die voortvloeien uit hun gedrag. Structureel het knipperlicht niet gebruiken en te hard rijden bedoel ik dan oa. En dan kom ik weer met een nieuw vooroordeel, want ik krijg namelijk altijd het idee dat de politie deze mensen op de een of andere manier niet zo goed durft te bekeuren, en dat ze de dans hierdoor vaak ontspringen.